کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316154 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

رومینگ ملی و منافع آن برای مشترکان موبایل

پیش از ورود اپراتورهای موبایل به عرصه ارائه خدمات نسل سوم ارتباطی، وزارت ارتباطات الزامی برای آن‌ها در نظر گرفت و براین اساس قرار شد اپراتورها پیش از ورود به این حوزه بتوانند به ارائه خدمات رومینگ ملی بپردازند.

رومینگ ملی
اما رومینگ ملی که تنها چند ماه از اجرای آن می‌گذرد، طرحی است که براساس آن اگر اپراتوری در یک نقطه پوشش دهی مناسب نداشته باشد کاربر آن می تواند در آن نقطه از شبکه اپراتورهای دیگر استفاده کرده و به برقراری ارتباط بپردازد.

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرسام؛ رومینگ ملی درواقع راهکاری است تا با توجه به هزینه‌های بالای تامین تجهیزات، اپراتورها را از الزام خرید تجهیزات برای تمام نقاط صعب العبور و یا کم جمعیت بی نیاز می کند و باعث می‌شود اگر در نقطه‌ای یک اپراتور پوشش ندارد بتواند از شبکه اپراتور دیگر استفاده کند.

براین اساس کاربران اپراتورهای مختلف بدون پرداخت هزینه می‌توانند در نقاط کور به اصطلاح بر روی شبکه اپراتورهای دیگر روم شوند.

فاز اول این طرح خرداد ماه امسال اجرا شد و در قالب آن مشترکان اپراتور سوم یا همان رایتلی‌ها با توجه به این که هنوز پوشش این اپراتور در کشور کامل نشده بود، توانستند در نقاط فاقد آنتن از شبکه دو اپراتور اول استفاده کنند. در فاز بعدی اپراتورهای اول و دوم نیز به این طرح افزوده شده و براین اساس قرار بر آن شد که همه اپراتورها بتوانند براساس قراردادهایی که میان آن‌ها منعقد شده نقاط کور یکدیگر را پوشش دهند.

البته بعدها در موارد متعدد کارشکنی‌هایی هم دراین حوزه صورت گرفت و یا گفته شد که ممکن است به دلیل تفاوت‌هایی که در تجهیزات اپرتورهای اول و دوم وجود دارد، در برخی موارد امکان برقراری رومینگ بین این دو اپراتور وجود نداشته باشد اما تنها در روز اولی که فاز اول رومینگ ملی اجرا شد بنا بر آمارهای رسمی حدود ۸۶۰۰ نفر از مشترکان رایتل به شبکه همراه اول و حدود ۵۰۰۰ نفر از آنها به شبکه ایرانسل منتقل شدند که البته این آمار تنها مربوط به تهران بود.

رومینگ ملی (طرح استفاده متقابل از شبکه‌های تلفن همراه) در واقع خدمتی است که با استفاده از آن یک اپراتور خدمات شبکه خود را در اختیار شبکه اپراتورهای مهمان قرار می دهد و با انعقاد موافقت نامه از اپراتور مهمان هزینه‌ای را نیز دریافت می‌کند، در این حالت هنگامی که مشترک اپراتور مهمان از محدوده پوشش دهی اپراتور خود خارج می‌شود به صورت خودکار امکان برقراری ارتباط و دریافت خدمات تعریف شده از طریق شبکه اپراتور میزبان را دارا خواهد شد.

همچنین با اجرای این طرح دیگر تمام اپراتورها مجبور نیستند برای نقاط کم جمعیت و یا مناطق جاده‌ای خود تجهیزات مورد نظر را نصب کنند و بی شک هر چه تجهیزات موبایلی در سطح کشور کمتر باشد، از نظر سلامت آرامش خاطر بیشتری برای مشترکان ایجاد خواهد شد و بحث مخاطرات مربوط به تشعشعات دکل‌ها کمتر می شود.

در حوزه اینترنت نیز این امکان وجود دارد که مشترکان با فعال سازی گزینه رومینگ در گوشی تلفن همراه خود در هنگامی که اپراتور به آنها سرویس نمی دهد از شبکه اپراتورهای دیگر استفاده کنند که البته این برای اجرای این روند پرداخت هزینه‌ دیتای استفاده شده برعهده کاربر خواهد بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23924 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/09/11 تعداد مشاهده: 1366
سافت گذر
نظرات بینندگان

رهگذر 1393/09/12 00:37
توی رومینگ استفاده از اینتر نت خارج از بسته حساب میشه یعنی از شارژ کم از بسته اینترنتی که زدی استفاده نمیشه

تو مناطق شهری بدرد نمی خورهlay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
reza 1393/09/11 09:30
سلام با این رومینگ خودشون و مردم رو مسخره کردن اولش که تبلیغاتش بود همه جا وصل بود ولی الان
منطقه ما رومینگ قطع شده و نمیشه از رایتل استفاده کردم به هر اپراتوری هم زنگ میزنم ما رو پاس کاری میکنند این به
اون اون به این افتضاحه