کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316267 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گلکسی اس ۶ اج با صفحه نمایش انحنادار در راه است؟!

مدتی قبل شنیده شد که سامسونگ فرآیند طراحی پرچمدار آینده سری گلکسی S خود را تحت نام رمز “پروژه صفر” آغاز کرده است. مدتی بعد نیز خبر رسید که پرچمدار آینده سامسونگ چون گلکسی نوت Edge دارای صفحه نمایشی انحنادار خواهد بود با این تفاوت که در این مدل، انحنا در دو سمت صفحه نمایش اعمال خواهد شد.

galaxy-note-edge

امروز وبسایت سام‌موبایل علاوه بر تأیید نام پرچمدار بعدی سامسونگ خبری در تأیید انحنادار بودن این اسمارت فون نقل کرده است. به گفته این وبسایت پرچمدار بعدی سامسونگ با نام “گلکسی S6″ معرفی می‌شود و علاوه بر مدل اصلی، مدلی نیز با نام “گلکسی S6 اج” تولید خواهد شد (نام گلگسی S6 اج ممکن است تغییر کند.)

به گزارش سافت گذر به نقل ازگجت نیوز؛ سام‌موبایل می‌گوید که ورژن دوم مانند گلکسی نوت اج دارای انحنا خواهد بود، با این حال مشخص نکرده که این انحنا در دو سمت وجود خواهد داشت یا تنها در یک سمت.

پیش‌تر گفته شده بود که گلکسی S6 دارای رزولوشن ۲۵۶۰×۱۴۴۰ پیکسل، دوربین جلوی ۵ مگاپیکسل، دوربین عقب ۱۶ یا ۲۰ مگاپیکسل، پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۱۰ و سامسونگ اگزینوس ۷۴۲۰ خواهد بود. همچنین می‌توان از همین حالا حضور چشمگیر فلز را نیز در پرچمدار آینده سامسونگ متصور بود.

البته با توجه به برنامه کوالکام برای تحویل اسنپ‌دراگون ۸۱۰ در شش‌ماهه نخست سال، وجود این چیپست برای پرچمداران سه‌ماهه اول با اندکی شک و تردید همراه شده. منابع خبری نیز معرفی گلکسی S6 را در سه‌ماهه اول ۲۰۱۵ پیشبینی کرده اند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23947 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: گجت نیوز تاریخ خبر: 1393/09/12 تعداد مشاهده: 1375
سافت گذر