کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735450834 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316281 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سایت گوگل با طراحی متریال این شکلی خواهد شد

طراحی متریال گوگل از زمان معرفی اندروید ۵ توجه زیادی را به خود جلب کرده و گوگل قصد دارد اپلیکیشن‌های اندرویدی و همچنین سرویس‌های تحت وب خود را با این طراحی منطبق کند؛ اما آیا تصور کرده‌اید صفحه اصلی وبسایت گوگل با این طراحی چه شکلی خواهد شد؟


Google-Material-Design

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ در حال حاضر بسیاری از اپلیکیشن‌های اندرویدی گوگل مانند جیمیل، نقشه‌ها، گوگل پلی، گوگل درایو و گوگل فیت با این طراحی عرضه شده‌اند و سرویس تحت وب اینباکس گوگل نیز حالا طراحی متریال دارد. بر همین اساس آرلین سالومون یک طراح سایت Dribble اخیراً سعی کرده تا گوگل را با طراحی متریال بازطراحی کند.

در طراحی جدید متریال گوگل انیمیشن‌های روان صفحه‌های مختلف کاغذی را با بعد و سایه به تصویر می‌کشند و دقیقاً مشخص است هر المان از کجا وارد و یا خارج می‌شود. البته بعید است که گوگل به همین زودی‌ها صفحه‌ای که میلیون‌ها نفر کاربر از سراسر جهان از آن استفاده می‌کنند را تغییر دهد.

اگر به خاطر داشته باشید در سال ۲۰۱۰ گوگل به صورت آزمایشی سعی کرد تا شبیه به موتور جستجوی بینگ در پس‌زمینه تصاویر مختلفی را نمایش دهد اما تنها چند ساعت بعد به علت نظرات مخالف کاربران آن را حذف کرد. همچنین پس از آن در همان سال گوگل سعی کرد تا انیمیشن‌هایی با فناوری HTML5 را در صفحه خانگی خود اضافه کند که باز هم برخی کاربران به دلیل درگیری ۱۰۰ درصدی پردازنده از گوگل انتقاد کردند و گوگل مجبور به تجدید نظر شد. به این ترتیب احتمالاً هر تغییری در گوگل از این پس جزئی و مرحله به مرحله خواهد بود چرا که گوگل قصد ندارد کاربران را به رقبایی مانند بینگ و یاهو ببازد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23979 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/09/15 تعداد مشاهده: 1614
سافت گذر