کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316139 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اختصاصی سافت‌گذر: مشکل خود با ویندوز 8 را «لمس» کنید

به گزارش سافت‌گذر ؛ درست است که همه لپ‌تاپ‌ها صفحه‌نمایش لمسی ندارند، اما همه لپ‌تاپ‌ها و حتی رایانه‌‌های شخصی می‌توانند یک تاچ‌پد داشته باشند که تا حدودی بتواند تجربه کار با صفحه‌های لمسی را برای کاربر به ارمغان بیاورد.

با معرفی ویندوز جدید 8 و قابلیت‌های لمسی آن، تاچ‌پدها به یکی از لوازم‌جانبی‌های اساسی کاربرانی تبدیل شده‌اند که سیستم‌های خود را به سیستم‌های لمسی از قبیل لپ‌تاپ‌های سرفیس مایکروسافت ارتقا نداده‌اند. به کمک این تاچ‌پدها شما می‌توانید به راحتی حرکات چرخش و کشیدن را در فضای سیستم‌عامل خود تجربه کنید و به شکلی کاملاً لمسی با ویندوز کار کنید. یکی از ابزارهایی که در همین زمینه ساخته شده است، تاچ‌پد‌ قابل شارژ و وایرلس «تی650» Logitech T650 از شرکت لاجی‌تک است.

 

طراحی
اولین تجربه‌های کار کردن با تاچ‌پد‌ تی650 حسی کاملاً متفاوت به شما منتقل می‌کند. طول و عرض 129 میلی‌متری این تاچ‌پد مربعی شکل، درست همانند «ترک‌پد اپل» Apple TrackPad، که تقریباً 50 درصد از تاچ‌پد یک لپ‌تاپ معمولی بزرگ‌تر است، فضایی بزرگ در اختیار شما قرار می‌دهد تا عملیات و حرکت‌های خود را به راحتی انجام دهید. سطح این تاچ‌پد که مهم‌ترین قسمت آن است، کیفیتی خوب دارد. شیشه ضدخش و مسطحی که لاجی‌تک در این تاچ‌پد به کار برده به همراه فلز بی‌رنگ پایه‌اش، ترکیب متعادلی از لغزندگی و همواری را به این تاچ‌پد داده است.

تاچ‌پد لاجی‌تک با شیب ملایم و قطر نسبتاً کمی که دارد، به راحتی در کیف یا جیب لباس جا می‌گیرد و کاملاً قابل‌حمل است. قسمت زیرین تی650 با کمک قابی از پلاستیک فشرده‌ و چهار عدد پایه لاستیکی که در بدنه محصول فرو رفته‌اند، این تاچ‌پد را محکم نگه داشته است.

از نظر طراحی باید گفت که این تاچ‌پد به جذابی و زیبایی ترک‌پد «فلز پوش» اپل نیست، اما حداقل دست‌کم نمی‌توان لاجی‌تک را به کپی‌برداری صرف متهم کرد.

 

اتصالات
با وجود این‌که ماندن پشت میز کار بسیار راحت‌تر است و کاربران ترجیح می‌دهند که در یک‌جا ساکن باشند، اما قابلیت جابجایی این تاچ‌پد به همراه باتری داخلی آن این امکان را برای کاربر فراهم می‌کند تا یک هفته تمام بدون نیاز به باتری، با این تاچ‌پد کار کند. تی 650 از طریق پورت میکرو یواس‌بی که در جلوی تاچ‌پد قرار دارد، شارژ می‌شود.

به گزارش سافت‌گذر ؛ این تاچ‌پد با کمک یک دانگل یواس‌بی 2.4 گیگاهرتز و به کمک وای‌فای به رایانه متصل می‌شود. درست همانند دیگر محصولات لاجی‌تک، این دانگل، بسیار کوچک است و فقط بیرون‌زدگی کوچکی را در هنگام اتصال به پورت یواس‌بی ایجاد می‌کند و مزاحمتی ایجاد نمی‌کند. این دانگل می‌تواند به شش دستگاه لاجی‌تک به صورت همزمان متصل شود. این ویژگی، اشغال یک پورت یواس‌بی را به خوبی جبران می‌کند.

حرکت‌های کنترلی
تا به این‌جا که همه چیز خوب بوده است. اما شاید این سؤال پیش بیاید که تی650 واقعاً چه چیزی بیش‌تر از تاچ‌پد استاندارد یک لپ‌تاپ ارائه می‌دهد؟ در محیط ویندوز 7، این تاچ‌پد واقعاً قابلیت چشم‌گیری ندارد. کلیک چپ (با ضربه انگشت به وسط تاچ‌پد)، کلیک راست (با ضربه در گوشه پایین سمت راست) و کلیک وسط (ضربه با سه انگشت در وسط) در محیط ویندوزهای 7 و 8 یکسان است. حرکت اسکرول با کشیدن دو انگشت به صورت افقی و عمودی نیز مشترک است. حرکات سه انگشتی بسیار جالب‌تر هستند. اگر سه انگشت خود را به سمت چپ یا راست بکشید در مرورگر یا محیط ویندوز به عقب و جلو جابه‌جا می‌شوید. دور یا نزدیک کردن دو انگشت هم که حرکت رایجی است و این‌جا هم برای زوم کردن استفاده می‌شود.

 

در محیط ویندوز 8 است که تی650 به مرحله خودنمایی می‌رسد. کشیدن سه انگشت به طرف بالا شما را به صفحه استارت ویندوز 8 می‌برد. کشیدن یک انگشت از روی لبه سمت چپ به طرف راست، شما را بین برنامه‌های باز (چه برنامه‌های محیط دسکتاپ و چه برنامه‌های مدرن) جابه‌جا می‌کند. کشیدن یک انگشت از روی لبه راست به طرف چپ هم نوار جادویی (Charms Bar) را باز می‌کند که میانبرهای جستجو، اشتراک‌گذاری، دستگاه‌ها، تنظیمات و صفحه استارت را در خود جای داده است. همچنین کشیدن یک انگشت از لبه بالایی تاچ‌پد به پایین، منوی مربوط به اپلیکیشین‌های ویندوز 8 را باز می‌کند.

علاوه بر این‌ها، ویندوز 8 حرکت‌های بیش‌تری را برای عملیات‌های اصلی اضافه کرده است: «سه انگشت به طرف پایین» برنامه‌های محیط دسکتاپ را کوچک (مینیمایز) می‌کند و دوباره بالا می‌آورد. چهار انگشت بالا و پایین، ویندوز را بزرگ (ماکسیمایز) و کوچک (مینیمایز) می‌کند. تعداد این حرکات بسیار زیاد است، اما به دلیل این‌که این‌ حرکات با حرکات پیش‌فرض ویندوز 8 مطابقت دارند، ارزش دارد که آن‌ها را یاد بگیرید و ملکه ذهنتان کنید. به علاوه، اگر این حرکات به درد شما نمی‌خورد، نرم‌افزار «ست‌پوینت» SetPoint لاجی‌تک به شما این اجازه را می‌دهد تا حرکات دلخواه خود را برای تاچ‌پدتان تنظیم کنید.

عملکرد
هر اندازه که لاجی‌تک ممکن است در خوب یا بد بودن تی650 دخیل باشد، به همان اندازه مایکروسافت را نیز می‌‌توان در این امر تأثیرگذار دانست. خبر خوش برای هر دو شرکت این است که تی650 عملکرد خیلی خوبی دارد. نصب و راه‌اندازی تی650 بسیار آسان است. به راحتی با رایانه جفت می‌شود و بدون نیاز به درایور، کار می‌کند.

به گزارش سافت‌گذر ؛ نرم‌افزار ست‌پوینت نیز در صورتی که به آن نیاز داشته باشید، به سادگی قابل دانلود و نصب است. این برنامه به شما کمک می‌کند تا حرکات دلخواه خود را که به نظرتان ارزش یاد گرفتن دارند، ایجاد کنید. هرچند حرکت‌های پیش‌فرض ویندوز 8 به صورت پیش‌فرض پشتیبانی می‌شوند و نیازی به نصب این نرم‌افزار برای آن‌ها نیست.

 

نقطه قوت ویندوز 8 سرعت بالایی است که دارد و تی650 روی رایانه‌ها، لپ‌تاپ‌ها و اولترابوک‌هایی که ما آن‌ها را تست کردیم و از ویندوز 8 استفاده می‌کردند، بسیار سریع و کارامد بود. تی650 در محیط دسکتاپ، حرکت‌های میانبر بسیار مفیدی دارد، اما هنر آن را در رابط کاربری «مدرن» باید ببینید. دلیل این امر هم واضح است: رابط کاربری جدید مایکروسافت با در نظر گرفتن صفحه‌های لمسی طراحی شده است.
 
کاربران بعد از گذشت اندکی زمان، به تی650 عادت خواهند کرد. تعداد برنامه‌های «مدرن» اکنون بسیار بیش‌تر از قبل شده است و بنابراین کاربران وقت بیش‌تری را در این محیط سپری خواهند کرد. اگر الآن مشکلی وجود داشته باشد، از ویندوز 8 است، نه از تی650. با این حال، حتی اگر نخواهید از تی650 برای کار با برنامه‌های «مدرن» ویندوز 8 استفاده کنید، باز هم می‌توانید کاربردهای بسیار جالبی برای آن پیدا کنید. مثلاً فرض کنید می‌خواهید ارائه‌ای سر کلاس یا در یک جلسه بدهید، اما نمی‌خواهید دائماً به لپ‌تاپ خود چسبیده باشید و برای رفتن به صفحه‌های بعدی، دکمه بزنید. این ویژگی در منزل شما هم صادق است، وقتی که از لپ‌تاپ یا تلویزیونتان فاصله دارید.

وقتی صحبت از باتری می‌شود، کمی از تی650 گله‌مند می‌شویم. یک هفته شارژ علی‌رغم استفاده نسبتاً زیاد، به نظر منطقی است، اما برای این‌که این مدت دوام باتری داشته باشیم، باید بلافاصله پس از تمام شدن کارمان با تاچ‌پد، آن‌ها را خاموش کنیم. نمی‌توان تی650 را مداوم روشن گذاشت. این میزان عمر باتری، اصلاً با ماوس‌هایی که ماه‌ها و گاه حتی یک سال با باتری خود سر می‌کنند، قابل مقایسه نیست. نرم‌افزار ست‌پوینت مقدار باتری تی650 را نشان می‌دهد، اما باید حواستان جمع باشد که در مسافرت‌های طولانی، کابل شارژ همراه داشته باشید. این‌جاست که خدا را شکر می‌کنید که پورت تی650، یک پورت استاندارد میکرو یواس‌بی است.

قیمت
بدون شک یکی از مهم‌ترین عوامل در خرید هر وسیله‌ای، قیمت آن است. در کیفیت ساخت تی659، جای هیچ بحثی نیست. عملکرد بی‌نقصی دارد، اما در مقایسه با خیل عظیم تاچ‌پدهای مشابه، باید گفت که 70 پوند معادل 109 دلار (در هنگام نوشتن این بررسی) برای این تاچ‌پد، زیاد است. اگر می‌توانید این اندازه هزینه کنید، مطمئناً از کار با تی650 لذت خواهید برد، اما اگر قصد خرید محصولی با این قیمت را ندارید، چیزی از دست نمی‌دهید. شاید بد نباشد سایر محصولات مشابه را هم در نظر داشته باشید.

 

به گزارش سافت‌گذر ؛ از بسیاری جهات، لاجی‌تک تمام تلاش خود را کرده است تا هر چیزی که لازم است یک ترک‌پوینت داشته باشد را در تی650 جمع کند. تی650 طراحی خوب، با کیفیت و زیبایی دارد. بدون دردسر برایتان کار می‌کند. به قدر کافی بادوام هست که بتوانید آن را با خود این طرف و آن طرف ببرید. در محیط ویندوز 8 با رابط کاربری «مدرن» و در صورتی که از برنامه‌های غیر پیش‌فرض ویندوز استفاده نکنید، طول عمر باتری‌ دستگاه بهتر هم می‌شود. با این وجود، 109 دلار برای این تاچ‌پد، زیاد به نظر می‌رسد. ما تی650 را خیلی دوست داریم، اما با این قیمت، به شما پیشنهاد می‌کنیم که قبل از خرید این محصول، محصولات مشابه را هم حتماً بررسی کنید.

ویژگی‌های کلی: بدنه باکیفیت، قابلیت چندلمسی، پشتیبانی از ویندوزهای 8 و بالاتر، حرکت‌های قابل برنامه‌ریزی، باتری داخلی

نقاط قوت: طراحی زیبا، کیفیت ساخت عالی، تشخیص سریع حرکات کنترلی، قابلیت تنظیم حرکت‌های کنترلی دلخواه

نقاط ضعف: گران‌قیمت بودن، طول عمر کوتاه باتری

امتیازها: امتیاز کلی: 8 از 10، کیفیت ساخت: 9 از 10، طراحی: 9 از 10، حرکات کنترلی: 8 از 10، عملکرد: 8 از 10، کارایی: 9 از 10، قیمت: 6 از 10
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24010 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1393/09/16 تعداد مشاهده: 1723
سافت گذر