کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316277 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

Google Translate با قابلیت ترجمه با دوربین به‌روز خواهد شد

مترجم آنلاین گوگل یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های این کمپانی به حساب می‌آید، از این روز گوگل روزبه‌روز در حال افزودن قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدیدی به آن است.در تازه‌ترین به‌روزرسانی سرویس Google Translate، قابلیت‌هایی همچون ترجمه زنده با دوربین و تشخیص خودکار زبان صدای ارسالی به دستگاه برای ترجمه به آن افزوده شده است.


Google-Translate

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ بدون شک در دنیای مجازی یکی از بهترین ابزارهای مترجم آنلاین، Google Translate است. گوگل همواره سعی کرده سرویس‌های آنلاینش دارای امکانات منحصر به فردی باشد، از این رو در آخرین اقدام خود قابلیت‌هایی همچون ترجمه زنده با دوربین و تشخیص خودکار زبان صدای ارسالی به دستگاه برای ترجمه را به سرویس مترجم آنلاین خود افزوده است.

البته این نکته را نباید از یاد ببریم که قابلیت ترجمه زنده با استفاده از دوربین برای اولین بار در سیستم‌عامل IOS در سال ۲۰۱۰ عرضه شد و دو سال بعد از آن به سیستم‌عامل اندروید نیز راه پیدا کرد و اکنون شاهد استفاده سرویس گوگل ترنسلیت از این ویژگی هستیم. با این قابلیت وقتی شما دوربین دستگاه را رو به نوشته می‌گیرید، تمام متن به صورت همزمان و روی همان متن قبلی ترجمه می‌شود و گویی دقیقاً یک متن به زبان موردنظر خود دارید.” تا پیش از این از این ویژگی در اپلیکیشن ویندوز فون bing translat نیز به کار گرفته می‌شد.

این قابلیت فعلاً بین زبان‌های انگلیسی و French, German, Italian, Portuguese, Russian, یا Spanish فعال است.

قابلیت دیگری که در آخرین به‌روزرسانی مترجم گوگل به آن اضافه خواهد شد، تشخص خودکار زبان صدای ارسالی به دستگاه برای ترجمه است.

تا پیش از این کاربر برای استفاده از مترجم صوتی گوگل نیاز بود که دو زبان را به طور پیش‌فرض انتخاب و سپس اقدام به سخن گفتن کند. بدین صورت با کج کردن دستگاه به سوی خود یا فرد مقابل، دستگاه با استفاده از شتاب سنج متوجه زبان انتخابی می‌شد، اما اکنون دیگر نیاز به انجام این نوع اقدامات و انتخاب زبان پیش‌فرض نیست و خود دستگاه متوجه می‌شود که اکنون به چه زبانی صحبت می‌کنید، دقیقاً همانند وقتی که در مترجم زبانی آنلاین متن را می‌نویسید و زبان آن را تشخیص می‌دهد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24021 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/09/17 تعداد مشاهده: 1806
سافت گذر