کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735450834 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316281 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

جیلبریک به کمک ابزار TaiG بر روی سیستم عامل Mac OS X

taig-jailbreak-banner-e1417250542736

تیم TaiG ابزار جیلبریک آی‌اواس ۸.۱.۱ را هفته‌ی پیش عرضه کرد و در این فاصله آپدیت‌های مختلفی را برای رفع باگ‌ها و افزودن امکانات به این ابزار تازه‌وارد منتشر ساخت. اگر چه این تیم گفته است که در حال کار بر روی نسخه‌ی مک این ابزار است، ولی تا به امروز خبری از چنین چیزی نشده است. به عبارت دیگر آن دسته از کاربرانی که از مک استفاده می‌کنند و دسترسی به ویندوز نداره از بابت استفاده از TaiG محروم مانده‌اند.

به گزارش سافت گذر به نقل ازاپل اپس؛ در پست‌های مربوط به آپدیت TaiG نوشتیم که این کاربران می‌توانند از طریق نصب سیستم عامل مجازی اقدام به این کار کنند. شاید شما نیز با شنیدن این حرف تصمیم به چنین کاری بگیرید اما ندانید که از کجا و چگونه باید شروع کنید. از این رو در این پست اشاره‌ای به نحوه‌ی نصب ویندوز مجازی بر روی OS X و جیلبریک به روش TaiG می‌کنیم.

 

۱- برای این کار باید از Parallels بر روی مک استفاده کنید. این نرم‌افزار اگر چه یک محصول پولی است، ولی استفاده از آن به مدت ۱۴ روز بدون هیچ مشکل و محدودیتی به طور رایگان ممکن است. Parallels Desktop را از طریق این لینک دانلود کنید.

 

۲- فایل ISO ویرایش Enterprise نسخه‌ی ۸.۱ سیستم عامل ویندوز را نیز از طریق این لینک دریافت کنید. این سیستم عامل نیز برای استفاده‌ی رایگان نیست، اما به مدت ۹۰ روز بدون محدودیت می‌توان از آن استفاده کرد. فرصتی که برای یک جیلبریک به قدر کافی است.

 

۳- پس از اتمام دانلود نرم‌افزار Parallels را باز کنید. از منوی File گزینه‌ی New را انتخاب کرده و بر روی Install Windows from DVD or Image File کلیک کنید.

 

۴- در پنجره‌ای که باز می‌شود فایل نصبی سیستم عامل ویندوز هشت را انتخاب کنید تا روند نصب آغاز شود. Parallels شما را در تمامی مراحل نصب یاری می‌کند.

 

۵- پس از اتمام نصب، نرم‌افزار آیتونز برای ویندوز را از طریق این لینک دانلود کنید.

 

۶- پس از نصب آیتونز و شناساندن دستگاه به ویندوز، سراغ آموزش فارسی جیلبریک با ابزار TaiG بروید که چندی پیش در اپل اپس منتشر کردیم. این آموزش کاملاً برای سیستم عامل ویندوز نوشته شده است و می‌توان موازی با توضیحات آن جلو بروید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24025 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: appleapps.ir تاریخ خبر: 1393/09/17 تعداد مشاهده: 1622
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر