کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9204 | مشاهده و دانلود: 740283867 | آخرین بروزرسانی: 1403/03/01 | اعضاء: 316804 | نظرات: 37904
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی و هیئت همراه را تسلیت عرض می کنیم. #شهید_جمهور

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مدیر مخابرات:طی سه سال آینده 6 میلیون پورت نیاز داریم

مدير عامل شركت مخابرات ايران با بيان اينکه در حال حاضر براي کل کشور طي سه سال آينده 6 ميليون پورت ADSL نياز داريم، گفت: شرکت مخابرات ايران تا پايان سال 89، يک ميليون پورت ADSL را واگذار خواهد کرد و شرکت‌هاي ندا هم مي‌توانند پنج ميليون پورت را واگذار کنند.

 

بهينه‌سازي سرويس‌ها براي جلب رضايت مشتري را ازجمله برنامه‌هاي پيش روي شرکت مخابرات ايران دانست و اظهار كرد: شرکت مخابرات در تلاش است در رابطه با الکترونيکي کردن ارتباطات نقش خود را ايفا کرده و سهم خود را از اين بخش به دست آورد.

وي با اشاره به طرح هدفمند کردن يارانه‌ها افزود: قطعا اين طرح تاثير قابل توجهي را بر ارتباطات خواهد گذاشت که قطعا شرکت مخابرات ايران با اضافه کردن پهناي باند، ارايه خدمات صوتي و تصويري هم‌چنين کاهش ترددها و ارايه سرويس‌هاي برتر به کمک مردم خواهد آمد.

مدير عامل شرکت مخابرات ايران همچنين با بيان اينکه با خصوصي‌سازي مخابرات انجام بسياري از اقدامات، ساده‌تر شده است، تصريح کرد: رفع نقاط کور و گسترش پوشش شبکه همراه اول، تجاري‌سازي و برقراري رومينگ بين اپراتورها از جمله برنامه‌هاي مخابرات است.

وي درباره توسعه شبکه اينترنت کشور از طريق شرکت مخابرات ايران نيز گفت: مسووليت برقراري ارتباط با خارج از کشور برعهده شرکت ارتباطات زيرساخت است و تلاش شرکت مخابرات برقراري ارتباطات داخل کشور براي کاهش ارتباط با کشورهاي خارجي براي تامين محتوا است.

فيضي با بيان اينکه بايد کلمه ارتباطات ديجيتال را در کشور جايگزين کلمه اينترنت کنيم، بيان كرد: اگر شبکه اينترانت ايران توسط شرکت مخابرات انجام و تکميل شود، قطعا ارتباطات با شبکه‌هاي بين‌المللي کاهش يافته و با بسترهاي فعلي شرکت ارتباطات زيرساخت اينترنت کشور تکميل خواهد شد.

وي در بيان حضور شرکت مخابرات ايران به‌عنوان رقيب شرکت‌هاي خصوصي در بازار ارايه سرويس مستقيم به کاربر اظهار كرد: سياست شرکت مخابرات ايران ورود به بازار عرضه، با حداقل ضرر به شرکت‌هاي خصوصي در حال فعاليت است و هدف مخابرات از حضور براي ارايه سرويس مستقيم، ايجاد رقابت داراي برنده است.

مدير عامل شرکت مخابرات ايران افزود: براي آغاز ورود، مذاکرات خود را با اپراتورهاي ندا آغاز کرده‌ايم و جلساتي را براي نحوه تقسيم بازار، مشارکت و همکاري‌هايمان تشکيل خواهيم داد که اولين جلسه برگزار شده و اميد است به زودي تفاهم نامه‌هاي مناسبي را به تصويب برسانيم.

وي با بيان اينکه هدف مخابرات از حضور در بازار، عادلانه کردن قيمت‌ها است، تصريح کرد: برخي مي‌گويند شکستن قيمت‌ها اشتباه است؛ در جلسه با شرکت‌هاي ندا نيز طرح ايجاد قيمت مناسب براي استفاده همه هموطنان به صورت عادلانه در سراسر کشور نيز مطرح شد.

فيضي با اشاره به اينکه براي واگذاري ADSL، شرکت‌هاي مخابرات استاني داراي محدوديت هستند، افزود: با تفاهم‌نامه نوشته شده مخابرات و شرکت‌هاي ندا در کنار هم به صورت توزيع شده فعاليت خواهند کرد.

مدير عامل شرکت مخابرات ايران خاطر نشان کرد: طي پنج سال گذشته قرار بود يک ميليون و 250 هزار پورت توسط شرکت‌هاي ندا واگذار شود که تنها 480 هزار پورت فعال شده است و شرکت‌هاي ندا يک ميليون پورت عقب‌تر از برنامه هستند.

وي افزود: مخابرات نيز که قرار بود 275 هزار پورت واگذار کند که ظرف يک سال تقريبا بيش‌تر پورت‌هاي خود را واگذار کرد.

فيضي درباره نحوه واگذاري و اجاره فضا و تجهيزات به شرکت‌هاي ندا نيز گفت: جلسات براي هماهنگي بيش‌تر و همراهي با شرکت‌هاي ندا در حال برگزاري است و به‌زودي تصميمات مناسب گرفته خواهد شد.

مدير عامل شرکت مخابرات ايران ارتقاي سطح کمي و کيفي سرويس‌هاي مخابراتي را از اولويت‌هاي برنامه شرکت مخابرات ايران دانست و گفت: ارايه سرويس‌هاي ارزش افزوده و بهينه‌سازي سرويس‌ها براي جلب رضايت مشتري از مهم‌ترين برنامه هاي مخابرات است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2413 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1389/03/11 تعداد مشاهده: 1115
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر