کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316128 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

توضیح برخی شائبه‌ها در مورد غیر بومی بودن بیسفون

مجری طرح پیام‌رسان «بیسفون» با اشاره به برخی کاربران خارجی این نرم‌افزار گفت: با توجه به اینکه نرم‌افزار «بیسفون» پس از انتشار، در سایت گوگل پلی قرار گرفت، همین موضوع موجب شد کاربرانی از کشورهای حوزه خلیج فارس از این نرم‌افزار استفاده کنند، به طوری که هم اکنون ۲۰ درصد کاربران این نرم‌افزار خارجی هستند.

بیسفون

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرسام؛ بابک فرخی مجری طرح نرم‌افزار پیام رسان «بیسفون» با اشاره به اینکه نرم افزار بیسفون یک ابزار پیام رسان مانند وایبر و واتس‌اپ است، خاطر نشان کرد: بیسفون یک ابزار بومی است که کلیه نیازهای کاربران را در برقراری ارتباطات موبایلی برطرف می‌کند و قابل رقابت با نمونه‌های خارجی است.

وی افزود: نرم‌افزار بیسفون در عین حال که کلیه امکانات پیام‌رسان‌هایی مانند وایبر را دارد برخی از نگرانی‌های کاربران در مورد حریم خصوصی را نیز برطرف کرده است.

رفع مشکل عضویت بدون تایید در گروه‌ها

فرخی تاکیدکرد: یکی از مشکلاتی که کاربران در هنگام کار با وایبر دارند مشکل عضویت بدون تایید در گروه‌هایی است که کاربر بدون تمایل قبلی و تنها با دعوت کردن سایر کاربران به عضویت آن در می‌آید و همین موضوع برخی از کاربران را با مشکل مواجه کرده است.

مجری طرح نرم‌افزار بیسفون ادامه داد: در این نرم‌افزار موضوع عضویت در گروه‌ها بهبود یافته و پیغام تایید عضویت، پیش از ورود کاربر به گروه‌های دعوت شده نمایش داده می‌شود که این موضوع به کاربران اجازه می‌دهد تا با رضایت خود و در صورت تمایل به عضویت گروه‌های مختلف در بیایند.

استفاده از کاریکاتوریست‌های کشور برای طراحی استیکر

فرخی با اشاره به برخی تفاوت‌های نرم افزار بیسفون با دیگر نرم افزارهای مشابه اظهار داشت: از آنجایی که سرورهای نرم افزار بیسفون در داخل کشور قرار دارد، ارسال و دریافت پیام‌ها با سرعت بیشتری رد و بدل می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین در بحث استیکرها (تصاویر و برچسب‌ها) نیز موضوع بومی بودن رعایت شده و کار فرهنگی ویژه‌ای برای این موضوع انجام شده است به طوری که طراحی این استیکرها با کمک کاریکاتوریست‌های کشور انجام شده است.

۲۰ درصد کاربران بیسفون خارجی هستند

مجری طرح نرم‌افزار بیسفون در خصوص تعداد کاربران این نرم افزار نیز خاطر نشان کرد: بر اساس آخرین آمارها تاکنون ۲۳۰ هزار کاربر از این نرم افزار استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به برخی کاربران خارجی این نرم‌افزار تاکید کرد: با توجه به اینکه نرم‌افزار بیسفون پس از انتشار، در سایت گوگل پلی قرار گرفت، همین موضوع موجب شد کاربرانی از کشورهای حوزه خلیج فارس مانند عراق، بحرین، عربستان سعودی و لبنان کاربر این نرم‌افزار شوند به طوری که هم اکنون ۲۰ درصد کاربران این نرم‌افزار خارجی هستند.

توضیح در مورد برخی شائبه‌ها در مورد غیر بومی بودن بیسفون

فرخی در خصوص برخی شائبه‌ها در مورد بارگذاری صفحه ثبت نام با زبان انگلیسی و وجود سرورهای خارج از کشور که احتمال غیربومی بودن این نرم افزار را به وجود می‌آورد، توضیح داد: نرم افزار بیسفون علاوه بر سرورهای داخل کشور سرورهایی نیز در انگلستان و هلند دارد چرا که برخی از کاربران این نرم افزار خارجی هستند و این موضوع کاملا طبیعی است.

وی اضافه کرد: وجود سرور در کشورهای مختلف یک مزیت رقابتی محسوب می‌شود چرا که این امر موجب می‌شود هر کاربری در هر کجای دنیا به نزدیک‌ترین سرور خود متصل شود به طوری که کاربران اروپایی و آمریکایی از سرورهای خارج از کشور استفاده کرده و حجم قابل توجه کاربران این نرم‌افزار که ایرانی بوده و سهم اصلی ترافیک را برعهده دارند از طریق سرورهای داخل کشور به این نرم‌افزار متصل می‌شوند.

مجری طرح نرم افزار بیسفون در مورد پیامک فعال‌سازی این نرم‌افزار توسط اپراتور خارجی نیز یادآور شد: در ابتدای ورود بیسفون پیامک فعال‌سازی این پیام رسان از طریق یک اپراتور خارجی ارسال می‌شد و این موضوع به این دلیل بود که با غیرفعال کردن پیام‌های تبلیغاتی از سوی کاربران ایرانی شماره این پیامک نیز در لیست سیاه قرار می‌گرفت که با مذاکرات انجام شده با مخابرات و اپراتورها این موضوع برطرف شد و هم اکنون پیامک فعال‌سازی این نرم افزار از طریق اپراتور داخلی ارسال می‌شود.

برنامه‌های آینده

وی در مورد برنامه‌های پیش‌رو بیسفون و اضافه کردن امکاناتی برای ایجاد وجه تمایز با نرم افزارهای خارجی، اظهار داشت: موضوع استیکرهای خلاقانه جزو ویژگی‌های متمایزکننده این نرم افزار است که موجب جذاب‌تر شدن آن برای کاربران ایرانی می‌شود در واقع نزدیک شدن به فضای فکری کاربران ایرانی از اهداف توسعه این نرم افزار است.

فرخی یادآور شد: علاوه بر وجود استیکرهای عمومی که برخی از آنها به زبان انگلیسی هستند بیسفون بسته‌های ویژه‌ای نیز برای کاربران ایرانی با رسم الخط فارسی آماده کرده است که به مناسبت‌های مختلف مانند اعیاد و ایام عزاداری ارائه خواهند شد که بسیار متناسب با فضای جامعه ایرانی هستند.

مجری طرح نرم افزار بیسفون همچنین از اضافه شدن اینترفیس یا رابط کاربری فارسی و عربی در نسخه جدید اندرویدی و iOS این نرم افزار خبر داد و افزود: در نسخه بعدی این نرم افزار کاربران علاقه‌مند به زبان فارسی یا عربی می‌توانند از زبان مورد نظر خود برای این نرم افزار استفاده کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24132 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/09/24 تعداد مشاهده: 1720
سافت گذر
 
 
 
نظرات بینندگان

مهدی 1393/12/04 21:59
چرا هنگام ثبت کشور، اسرائیل را کشور میشناسد ولی فلسطین را منطقه
فرزاد 1393/11/11 15:05
آنلاین بودن افراد مشخص نیست وایراد بزرگی هستlay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
رضا 1393/10/27 10:49
سلام
بزرگترین مشکل بیسفون این است که درصورتی که گیرنده در زمان ارسال آفلاین باشد بعد از آنلاینی احتمال رسیدن پیامهاش زیر 50 درصده و یکی میرسه یکی نمیرسه.مشکلات زیاد دیگری دارد ولی این در حال حاضر این بزرگترین مشکلش است
مجتبی 1393/10/16 16:10
سلام ، بیسفون به نظر من عالیه ، فقط تماس صوتی زنده ، اول داشت ، الان نمیدونم چرا نداره ، تماس صوتی زندش اگه درست نشه ، زد حال بدیه . در کُل همه چیش عالیه عالیه ، یه بار دیگه میگم ، تماس صوتیش بگید درست کنن ، با تشکر و خسته نباشید به سازنده هاش .lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
مرادی 1393/09/24 19:43
این نرم افزار از طریق وای فای کانکت نمیشود واین نقص بزرگی است که باعث میشود کاربران زیادی از آن استفاده نکنند من که هر چی تلاش کردم با وای فای کانکت نشد اگر این امکان را نداشته باشد که ظاهرا ندارد محکوم به شکست خواهد بود من از نسخه 1.3.5 استفاده کردم .