کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 733914552 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316125 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

کارکنان Pantech برای زنده‌ماندن شرکت 20% حقوق را بخشیدند!

کارمندان شرکت Pantech پذیرفتند تا بخشی از حقوق مربوط به آذر تا اسفند کسر شود و بدین‎وسیله به این شرکت کمکی کرده باشند که این روزها در میان افزایش بدهی‎ها و نگرانی رو به رشد برای پیدا کردن یک خریدار، قرار دارد.


pantech-logo

به نظر می‎رسد که فعلاً از روزهای خوش برای شرکت Pantech خبری نیست. بعد از مشکلات بسیار زیاد مربوط به بدهی‎ها و وام‎ها، این شرکت کره‎ای سازنده‎ی گوشی‎های هوشمند در مردادماه مجبور به پذیرش مقام امانت دادگاه (که تقریبا معادل ورشکستگی است) شد و بالاخره در شهریورماه تصمیم به فروش این شرکت به صورت مزایده گرفته شد.

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ در ماه گذشته، زمانی که دوره‎ی مناقصه به پایان رسید، معلوم شد که هیچ‎کس در این مناقصه شرکت نکرده و مبلغی برای خرید آن پیشنهاد نشده است.اکنون این شرکت که همچنان به دنبال خریدار و ادامه‎ی بقا است، از کارکنان خود درخواست کرده تا از ۲۰ درصد حقوق ماهیانه خود، از آذر تا اسفند، چشم‎پوشی کنند و به نظر می‎رسد که کارکنان شرکت Pantech نیز در کمال سکوت با این درخواست موافقت کرده‎اند.

یکی از منابع Pantech چنین نقل کرده است:

ماه گذشته در ۲۸ نوامبر (۷ آذر)، ما یک جلسه‎ی اطلاع‎رسانی با کارمندانمان داشتیم و از آن‎ها این درخواست را کردیم که فقط در صورت رضایت کامل آن‎ها، ۲۰ درصد از حقوق آن‎ها را برداریم و کارمندان ما نیز تصمیم گرفتند که مشارکت کامل را در رفع مشکلات شرکت داشته باشند.

منابع صنعتی حدس می‎زنند که این حرکت کاهش هزینه‎ها به درخواست طلبکاران و نیز دادگاه منطقه‎ی مرکزی سئول، بخش رسیدگی به ورشکستگی، صورت گرفته است. شرکت Pantech، به جای این که به اخراج کارمندان خود بپردازد، سعی کرده تا جای ممکن، در این بی‎ثباتی بازار اشتغال کره جنوبی، از روش دیگری بهره ببرد. طبق گزارشات اخیر، شرکت Pantech تقریباً نزدیک ۱۶۰۰ کارمند دارد که بیش از نیمی از آن ها در حال حاضر در مرخصی بدون حقوق سر می‎برند.

به نظر می‎رسد که کارمندان و مدیران شرکت Pantech به این خوش‎بین هستند که شرایط عوض می‎شود و دوباره این شرکت به روزهای خوب خود دست می‎یابد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24145 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/09/25 تعداد مشاهده: 1316
سافت گذر