کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316164 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مقایسه گلکسی نوت ۴، آیفون ۶ و نکسوس ۶ از نظر سرعت

زمان نمایش نبرد نهایی در زمینه سرعت باز کردن نرم افزار ها میان بهترین اندرویدی های بازار و بهترین آیفون فرا رسید. وبسایت phonebuff به تازگی یک ویدیو مقایسه جدید میان گوشی های گلکسی نوت ۴، آیفون ۶ و نکسوس ۶ منتشر کرده است که همانند آزمایش های پیشین، این بار هم گوشی ها از نظر سرعت باز کردن اپلیکیشن ها مقایسه می شوند.

 سرعت

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرسام؛ همانطور که می دانید هر سه این گوشی ها هم اکنون بهترین گوشی های منتشر شده از طرف شرکت هایشان هستند. در یک سو آیفون ۶ از شرکت اپل قرار دارد با پردازنده دو هسته ای A8 همراه با یک گیگابایت رم و در جبهه اندرویدی ها گوشی های نکسوس ۶ و گلکسی نوت ۴ قرار دارند که هر دوی این گوشی ها دارای پردازنده چهار هسته ای Snapdragon 805 همراه با ۳ گیگابایت رم هستند. تفاوت اصلی دستگاه های اندرویدی، سیستم عامل و رابط کاربری آنها است. گلکسی نوت ۴ با اندروید کیت‌کت و رابط کاربری سنگین TouchWiz و نکسوس ۶ با اندروید Lollipop (آب نبات چوبی) و رابط کاربری پیش فرض و سبک این سیستم عامل، حاضر شده اند.

پیش از این ویدیوی یک آزمایش بین گوشی های گلکسی نوت ۴ و آیفون ۶ پلاس (که مشخصات سخت افزاری شبیه به آیفون ۶ دارد) نیز منتشر شده بود که گوشی گلکسی نوت ۴ سربلند از آن بیرون آمد. یک نکته جالب توجه این است که گوشی نوت ۴ با اختلاف ۳ ثانیه در آزمایش قبلی پیروز شد اما اینبار این اختلاف به چیزی حدود ۵ ثانیه رسید. حال در نبردی جدید گوشی نکسوس ۶ هم به این میدان آمده است تا خودی نشان بدهد.

همانند آزمایش های پیشین این بار هم گوشی ها قبل از شروع یک بار ری‌استارت شده اند و هر سه این پرچمداران نیز به یک شبکه WiFi مشترک متصل شده اند. پیشنهاد می کنیم این ویدیو را در ادامه ببینید تا با سریع ترین فبلتی که تا کنون ساخته شده است، آشنا شوید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24153 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/09/25 تعداد مشاهده: 1690
سافت گذر
نظرات بینندگان

علی جوادی 1393/09/26 19:05
آفرین شاهین جان
آقای امیر گازرانی به اپل جونت بگو اونم اگه میتونه سخت افزار بهتر بزاره...چیه؟شما تا چند وقت پیش میگفتین اپل با حداقل سخت افزار سریعترین گوشیه حالا باز بهونه ی اینو دارین که سخت افزارش ضعیفه؟
آی فین بیشتر از این واسه محصولش خرج نمیکنه چون میدونه که خریدارانش به جز پیام و تماس نمیتونن از این سیستم عامل مسخره استفاده کنن
آی فین برو گمشو
از سافی جون عزیز تقاضا دارم نظرم ثبت بشه
با تشکر
شاهین 1393/09/26 00:41
"امیر گازرانی
هروقت تونستن با حداقل سخت افزار"
داداش خیلی خوب اعتراف کردی این تیکه رو
حداقل سخت افزار، حداکثر قیمت = زندان آیفون
علی جوادی 1393/09/25 17:49
فقط سامسونگ;همه برن جلو لنگ بندازن
امیر گازرانی 1393/09/25 12:40
هروقت تونستن با حداقل سخت افزار ، مثل آیفون ، بیشترین بازدهی رو بدن ، اونوقت باید باهم مقایسه بشن. بزور سخت افزار بالاتر سرعت رو بالا میبرن و ضعف های خودشون رو کمرنگ میکنن. ب این ک نمیشه گفت هنر. کار خاصی نکردن. درضمن در کارهای معمولی و مخصوصا بای کاربران عاذی، 70 درصد این سخت افزارها کاربرد ندارن.
زحمت کشیدن واقعا ، ک با این سخت افزارهای نارابر دارن مقایسه میکنن . بعد میگن پیروز شده.
عجب..
محسن سلطانی 1393/09/25 11:57
چه جالب گوشی GLX تو این ویدئو در همه موارد از همه سریعتر بود به خصوص اون یکی htc زرده !!!
به نظرتون ویدئو کیفیتش خیلی بالا نبود !!!!!!!!!! ؟ ؟ ؟