کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316152 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

از اظهار تنفر تا ایمیل‌های تهدید به مرگ

“منتقد برتر آمازون بودن” در عین این که یک فرآیند بسیار رقابتی است، به نوعی سورئال نیز می‌باشد. خانم “مندی پاین” یکی از ۱۰ نویسنده برتر بررسی محصولات آمازون در گفتگو با روزنامه امریکایی بوستون گلوب می‌گوید: “من علاوه بر ایمیل‌های اظهار تنفر، ایمیل‌های تهدید به مرگ نیز داشته‌ام و در کنار آن‌ها طرفدارانی نیز دارم که تمام نقدهای من را دنبال می‌کنند. اوضاع عجیب و غریبی است.” با فارنت همراه باشید تا با برخی دیگر از تجربیات عجیب این نویسندگان آشنا شوید!

pile-amazon-boxes-5

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ پاین در واقع یکی از اعضای بخش برنامه “واین” آمازون است. بد نیست بدانید برای اعضای این برنامه، محصولات جدید به صورت رایگان ارسال می‌شود تا مورد نقد و بررسی آنها قرار بگیرد. آمازون، برنامه واین را حدود ۷ سال پیش راه‌اندازی کرد تا با تشویق نویسندگان ومنتقدان برتر خود، به افزایش شمار نقدهای سازنده‌اش کمک کند. قاعده کار به این صورت بود که اعضای پروژه باید بر روی محصول دریافتی نقد می‌نوشتند و منتقدان بعد از آن حق فروش محصول را نداشتند.

تا مدت‌ها روال کار این گونه بود که لیستی از محصولات به صورت ماهانه انتخاب و دریافت می‌شد اما اکنون، صفی از کالاهای مختلف به صورت پیوسته عرضه می‌شوند. به هر حال، منتقدین برتر فعال و پرکار، شرکت‌ها را ناامید نمی‌کردند و تمام محصولات ارسالی را نقد و بررسی می‌نمودند. آن‌طور که پاین می‌گوید هر روز حدود ۱۵ تا ۳۰ جعبه رایگان محصول دریافت می‌کند. او به طور مثال تاکنون تعداد زیادی اسپیکر بلوتوث دریافت کرده که آن‌ها را به عنوان هدیه هالووین استفاده کرده است.

“جوآنا دانمن” یکی دیگر از منتقدین مشهور آمازون، در گفتگو با سایت “بیزنس اینسایدر” گفته است: “محصولات ارسالی که هر ماهه برای او ارسال می‌شود واقعا بیش از اندازه و احتیاج اوست.” دانمن مانند پاین با مشکلاتی روبرو است. او می‌گوید از زمانی که عضو برنامه واین شده است، مورد حسادت بعضی از اشخاص قرار گرفته است. آن‌ها گاهی نوشته‌های او را به شدت مورد انتقاد قرار می‌دهند. در صورتی که دانمن بر این باور است که دریافت محصولات رایگان توسط یک نویسنده، به معنای فوق‌العاده بودن نقد او نیست.

دانمن تاکنون محصولات رایگان متنوعی از طریق واین دریافت کرده است. بعضی از آن‌ها بی‌اندازه گرانقیمت و بعضی عجیب و غریب بوده‌اند. این محصولات شامل چراق‌های رقص نور، پودر چای سبز، کارت‌های حافظه، چاقو، پرینتر، هویه لحیم‌کاری، اسباب‌بازی بچه و خانه گربه بود که اغلب آن‌ها را دانمن هیچ‌گاه قصد یا آرزوی خریدش را نداشته است. دانمن افزوده که حتی یک دستگاه جوشکاری هم دریافت کرده‌است که قصد دارد آخر هفته آن را در مزرعه دوستش امتحان کند.

در حال حاضر نویسنده و منتقد شماره ۱ آمازون، خانمی به نام “آلی جولیا” است. تعداد نقدهای نوشته شده توسط جولیا ۲۸۶۷، پاین: ۲۵۲۹ و دانمن: ۳۰۶۷ نقد بوده است. آمازون هیچ توضیح دقیقی برای نحوه رتبه‌دهی منتقدانش ارائه نکرده است اما حدس کاربران این است که معیار آمازون، ترکیبی از تعداد نقدهای نوشته شده و میزان رای مثبت کاربران به نقدهاست.

دانمن در گفتگو با گلوب گفت: “تعیین رتبه در آمازون بسیار رقابتی است. قطعا کسب رتبه بالا هدف مهمی محسوب می‌شود اما در کنار آن باید خونسرد بود و به نوشتن نقد ادامه داد.” دانمن از سال ۱۳۸۰ عادت به نوشتن نقد داشت. در آن زمان او در آلمان زندگی می‌کرد و عاشق آمازون شده بود چرا که آسان‌ترین روش ممکن برای دسترسی او به کتاب‌های انگلیسی زبان را فراهم کرده بود. او به علت هزینه‌های سرسام‌آور حمل و نقل، قبل از سفارش هر کتاب نقدهای نوشته شده در مورد آن را مطالعه می‌کرد تا انتخابش همراه با دقت باشد. دانمن هنوز هم در کتاب خواندن بسیار حریص است و ماهانه ۳۰ تا ۴۰ کتاب می‌خواند.

از سال ۱۳۸۰، دانمن به صورت جدی نقد نوشته‌های خود را برای آمازون ارسال می‌کرد. او بعد از خواندن هر کتاب سفارشی‌اش یک نقد جالب برای آن می‌نوشت. دیدگاه‌های او مورد توجه قرار گرفت و هنگامی که وارد ایالات متحده شد با استقبال کثیری از مردم مواجه گردید. او هم‌اکنون با خیلی از منتقدین ارتباط دوستی دارد.
به گفته دانمن: “با این که در آمازون شما یک محصول را به صورت آنلاین می‌خرید و هیچ گفتگویی با کسی ندارید، اما این امکان برای شما فراهم است که با خیلی از افراد گپ و گفتگو داشته باشید. بنابراین می‌توان گفت که آمازون توانسته است یک جامعه ایجاد کند.”

به هر حال این روزها دنیای دیجیتال افراد زیادی را شیفته خود کرده که این شیفتگی به حدی رسیده که به اعتقاد برخی، کاربران گاها برند مورد اعتماد خود را تا حد ستایش دوست داشته و به نوعی به بت آنان تبدیل می‌شود. این موضوع باعث می‌شود تا نوشتن در حوزه نقد و بررسی محصولات به موضوعی سخت تبدیل شود و گزارش بالا تنها گوشه‌ای از این مصائب بود که در بیشتر نقاط دنیا و حتی در ایران در جریان است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24275 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/10/04 تعداد مشاهده: 1333
سافت گذر