کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316269 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

۵ قابلیت مفیدی که این روزها کروم بوک ها انجام می دهند

کروم بوک ها  سیستم های معروفی هستند که با پشتیبانی قوی گوگل ساخته می شوند و می توان گفت به خوبی پیشرفت کرده اند. در جراید مربوطه در مورد کروم بوک ها چنین نقل قول هایی به وفور دیده شده است که می گویند:

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرسام؛ دستگاه های کروم بوک به خودی خود خوب و کارا هستند ولی عیوبی هم دارند. به عنوان مثال قادر نیستند که برنامه فوتوشاپ را اجرا کنند. حتی این سیستم ها با اجرای برنامه های آفیس هم مشکل دارند.

به لطف تلاش های گوگل این روزها این دو معضل بزرگ کروم بوک ها به طور آنلاین حل شده است. اما به طور کلی می توان فعالیت هایی به کروم بوک ها نسبت داد که کمتر دیده می شود.

ویرایش عکس در کروم بوک با Adobe Photoshop

گوگل و مایکروسافت اخیرا به معرفی نرم افزاری پرداختند که نشانی از فوتوشاپ دارد و قادر است روی Chrome OS عمل کند. این نرم افزار حتی می تواند روی کروم بوک های Linux ای هم کار کند که این خبر خوشحال کننده ای برای کاربران بوده که بازخور آن را به وفور دیده ایم. برای استفاده از این برنامه باید از طریق کروم بوک وارد مرورگر کروم  شد تا به برنامه ها دسترسی داشته باشید.

 کروم بوک

این به این معناست که نیاز حیاتی کاربرانی که قصد استفاده از این برنامه دارند وجود یک خط اینترنتی پر سرعت است. البته از آن جا که این برنامه ها روی سرور های ادوبی برپا هستند دارای سرعت ویژ ای هستند و هرگز از طول عمر باطری و یا سرعت عمل سیستم شما چیزی کاسته نمی شود. این برنامه با Google Drive به طور همگام و همزمان فعالیت دارد و شما می توانید حاصل کارهایتان را در گوگل درایو ذخیره کنید و به راحتی مورد استفاده قرار دهید. این تغییرات هم اکنون در نسخه بتا قرار دارد و تنها برای کاربران آمریکای شمالی به صورت هزینه ای عمل می کند. به زودی سایر دارندگان کروم بوک قادر خواهند بود از فوتوشاپ استفاده کنند چرا که برنامه های چیده شده حاکی از تصمیمات برای همه گیر کردن این امکان است.

بکار گیری Microsoft Office

دقیقا مثل فوتوشاپ کروم بوک ها قادر نیستند که آفیس را به طور کامل اجرا کنند حالا اگر کاربر کروم بوک یک حساب دار ساده هم باشد باز هم به پیش پا افتاده ترین برنامه های آفیس نیاز دارد.

کروم بوک

این بار هم گوگل دست به دامان سرویس های آنلاین شده است به طوری که پس از توافقات با مایکروسافت توانسته اند سه سرویس word و اکسل و پاورپوینت را به صورت آنلاین در اختیار کاربران در کروم بوک قرار دهند. این برنامه برای استفاده راحت تر و بهتر در فروشگاه اپلکیشن های کروم به طور رایگان قرار گرفته که تمام کاربران ویندوز و لینوکس و کروم بوک ها قادر خواهند بود از آن استفاده کنند

اجرای اغلب اپلیکیشن های اندرویدی در کروم بوک

گوگل اجازه داده است که اپلیکیشن های اندرویدی تماما روی کروم بوک اجرا شوند و بدین منظور ۴ نرم افزار اندرویدی برای کروم بوک طراحی کرده است اما هکر ها و برنامه نویسان حرفه ای کاری کرده اند که همه نرم افزار ها روی کروم بوک اجرا می شوند.

 کروم بوک

این به این معنی است که حتی اسکایپ هم که قبلا به طور معمول روی کروم بوک کار نمی کرد حالا به خوبی اجرا شود. حتی برای برخی نرم افزار هایی که با محدودیت ایجاد شده اند کانورتر هایی ایجاد شده که می توان با آن نرم افزار های اندرویدی را برای کروم تبدیل کرد.

کار کردن به صورت آفلاین در کروم بوک

برای هر نوع استفاده از سرویس های اینترنتی شما نیاز دارید که دسترسی به اتصال اینترنت داشته باشید تا بتوانید پیج ها و صفحات و نرم افزارها را باز کنید اما در کروم بوک قادر خواهید بود به راحتی یک ایمیل در جیمیل بنویسید و یا اینکه به گوگل درایو دسترسی داشته باشید و تغییرات لازم را اعمال کنید.

 کروم بوک

از طرفی شما قادرید که کتاب های الکترونیکی Kindle موسیقی و فیلم و فایل های پی دی اف را دانلود کنید تا به طور آفلاین مورد استفاده قرار دهید. مطمئن باشید که برخی از کارها در کروم بوک نیاز به اتصال اینترنتی دارند اما می توان برخی موارد را به طور معلق انجام داد. این درست در مقابل عملکرد های ویندوزی و لینوکسی قرار دارد که تا اتصال اینترنت برقرار نباشد نمی توان هیچ کاری انجام داد.

استفاده کامل از سیستم عامل

کسانی که به تازگی از کروم بوک استفاده می کنند ممکن است هنوز نیازی به استفاده کامل از سیستم عامل را درک نکرده باشند اما خوشبختانه بعد از مدتی متوجه می شوند که سیستم عامل کروم دنیای بسیار بزرگی برای خود دارد. شما می توانید در کنار این سیستم عامل از سیستم عامل هایی دیگر نظیر ابونتو هم استفاده کنید و کارهایی را به طور ابتدایی و ضمنی با آن انجام دهید.

 کروم بوک

علاوه بر این توسعه دهندگان می توانند با استفاده از مود توسعه دهندگان به بخش های داخلی کروم بوک دسترسی داشته باشند. اگر کاربر به برنامه هایی نیاز مند باشد که نمی تواند به صورت معمول روی سیستم کرومی خود نصب کند می تواند از نسخه لینوکسی آن استفاده کند و به راحتی آن را نصب کند.

خوشبختانه محدودیت های کروم بوک ها روز به روز در حال کاهش است و قابلیت های زیادی به لطف پیشرفت تکنولوژی به خود گرفته اند. تغییراتی که گفته شد نشان از این دارند که پلتفرم کروم بوک ها به سرعت در حال تغییر از حالت کنونی به حالتی جدید و کارا تر است به طوری که برنامه نویسان باید تلاششان را به برنامه های مفید تری معطوف کنند تا با استفاده در چنین سیستم هایی که محدودیت دارند نیاز کاربران را برطرف کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24342 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/10/08 تعداد مشاهده: 1549
سافت گذر