کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735450834 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316278 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

۵ نقطه‌ای که فعلا آیفون حرفی برای گفتن در برابرشان را ندارد

هنگامی که صحبت از بازار گوشی‌های هوشمند می‌شود، همگان این نکته را قبول دارند که آیفون برپایه سیستم‌عامل IOS و گوشی‌های اندرویدی برپایه سیستم‌عامل اندروید، محبوب‌ترین‌های بازار کنونی هستند.


android-vs-ios

موضوع برتری یک سیستم‌عامل بر دیگری سال‌هاست که یکی از موضوعات داغ در میان کاربران است اما شاید به طور قطع بتوان سیستم‌‌عامل اندروید و گوشی‌های اندرویدی را در ۶ قابلیت مختلف، برتر از آیفون و سیستم‌عامل آن دانست.

امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی از طریق مموری‌کارت

امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی در گوشی‌های آیفون از طریق مموری‌کارت وجود ندارد. در سمت مقابل، تعداد دستگاه‌های اندرویدی که از امکان استفاده از مموری‌کارت بی‌بهره‌اند، انگشت‌شمارند.

کاربران آیفون مجبورند هزینه بیشتری را برای خرید آیفونی با فضای ذخیره‌سازی بیشتر بپردازند اما کاربران اندرویدی تنها کافی است یک مموری‌کارت با فضای بیشتر خریداری کنند تا فضای ذخیره‌سازی بر روی دستگاه خود را افزایش دهند.

micro-sd-card (Copy)

تعامل بهتر میان سیستم‌عامل و برنامه‌ها و سرویس‌ها

اپل همواره به سرویس‌ها و برنامه‌های مخصوص خود متکی بوده است. این برنامه‌ها کارایی خوبی دارند اما برنامه‌‌ها و سرویس‌های مختلف گوگل مانند گوگل‌مپس و گوگل کروم، کارایی فوق‌العاده‌ای دارند.

google-apps-in-android-phones (Copy)

تعامل بهتر سیستم‌عامل با اطلاعات موجود بر روی دستگاه

پس از گذشت سال‌ها، رابط کاربری آیفون تغییر چندانی نداشته است اما کاربران سیستم‌عامل اندروید می‌توانند رابط کاربری دستگاه خود را به نحوی به کار ببندند تا بتوانند علاوه بر ایجاد تغییرات در ظاهر، دسترسی کاملی به اطلاعات و محتوای موجود بر روی گوشی و یا برنامه‌ها داشته باشند.

information-identity (Copy)

توانایی بیشتر برنامه‌ها در جهت دسترسی به اطلاعات

سیستم‌عامل اندروید برپایه لینوکس ساخته شده است. فایل‌ها به راحتی پیدا می‌شوند و امکان برش و یا کپی آن‌ها در حافظه ذخیره‌سازی اصلی وجود دارد. انتقال اطلاعات میان یک پوشه و پوشه دیگر نیز به نحوی بسیار ساده انجام می‌پذیرد.

این در حالیستکه اطلاعات تولیدشده توسط برنامه‌های مختلف در سیستم‌عامل IOS، از یک‌دیگر مستقل هستند و کاربران نمی‌توانند اطلاعات را از یک برنامه به دیگری انتقال و به اشتراک بگذارند. با ظهور IOS 8 این شرایط کمی بهتر شده و مشکلات تا حدودی مرتفع شده اند.

android-data-transfer (Copy)

کابل‌ها و شارژ‌ر‌های ارزان و فراگیر

وقتی صحبت از کابل‌ها و شارژر‌های آیفون می‌شود، کاربران زیادی از این موضوع ابراز نارضایتی می‌کنند. کاربران آیفون هنگامی که کابل گوشی خود را در منزل جا می‌گذارند و به مکانی دیگر عزیمت می‌کنند برای یافتن کابل متناسب با دستگاه خود با مشکلات فراوانی مواجه می‌شوند.

micro-usb-cable (Copy)

از سوی دیگر کاربران دستگاه‌های اندرویدی با توجه به متداول بودن استفاده از کابل میکرو یو‌اس‌بی مشکلات کمتری در این زمینه دارند. یافتن یک کابل و شارژر سازگار با دستگاه‌های اندرویدی کار چندان سختی به نظر نمی‌رسد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24360 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/10/09 تعداد مشاهده: 1590
سافت گذر
نظرات بینندگان

علی جوادی 1393/10/13 22:55
آفرین مسعود جون
امیر کیا بزار خوش باشه با دنیایی که اسارت واسش افتخاره
آیفون یعنی به زنجیر کشیدن یه عده ای که تازه به دوران رسیدن و از تکنولوژی بوی اونو حس کردن
فلسفه ی ساخت آفون اینه که به همه ثابت کنه که انسانهای عصر حجر که با هیچ راهی نمیتونستن با هم در ارتباط باشن چقد تنها بودن...نه با این گوشی میتونی با دوستت تبادل اطلاعات کنی نه هیچ کاری
فقط باید به همدیگه اون سیب کرم خورده رو نشون داد و خندید
سافی عزیز خواهشا ثبت بشه
مسعود 1393/10/10 02:46
پسر چقدر جالب این طرفدارا اپل چطوری خودشون رو گول میزنن .
آقای امیرکیا که مطئنن در این زمنیه ید طولایی دارن !
از کی تا حالا انحصاری بودن مزیته ؟؟ -درسته که برا شرکت بسیار سود داره اما واقعا برای عموم مردم مشکل زاست .
یک لحظه فرض کن اینترنت انحصاری میشد ، البته اگر بتونی تصورش رو بکنی .

کسی لیاقت آیفون دار که آدم بانظمیه ؟؟؟
آیفون ارزونی خودت داداشم !

[qute] اندروید برای ایرانی ها جذابه چون متأسفانه هر چیزی رو میخوان در گوشی خودشون به راحتی داشته باشن و این یعنی فرهنگ غلط![/qute]
واقعا که !
فکر کنم هرچیی شما رو تو زندگی محدود تر کنن از زندگی لذت بیشتری میبری ؟
پس اینهمه بحث آزادی کلام ، آزادی اختیار ، آزادی دانش مطرح میشه برا چیه ؟
بخدا الان که دارم این پست رو مینویسم دلم گرفت از این حرفت .

انشالله زودتر بتونی با چشم باز دنیا رو ببینی .
اصلا من الان بحثم اپل یا اندروید نیست اما واقعا دلم میخواد فلسفت زندگی تغییر کنه تا بتونی ببنی چه چیزای زیبایی تو دنیا هست .

به قول یکی از بزرگان : بهترین چیز های دنیا رایگانه !
شاهین 1393/10/10 02:26
اگر این تعصب طرفدارای اپل نبود، تا حالا 100 بار ورشکست شده بود.
برادر من، وقتی تفاوت قیمت 16 و 128 آیفون 3-4 برابر انداختن مموری با کلاسهای متفاوت هست، این کجاش برتری بحساب میاد؟؟
خب ما میخاهیم همه چیز رو "راحت" داشته باشیم و شما به زندان قانعید، فقط مواظب باشید عکس هاتون رو سرویس iCloud لو نره یهو.lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
محمد احمدی زاده 1393/10/09 23:31
دنیا اندروید...
اونایی که آیفون می خرند خیلی هاشون بلد نیستن باهاش کار کنند فقط برای لاف خریدند.

اندروید بهتر و راحت تر هست کلا
مهران 1393/10/09 16:47
حالا من نفهیمدم ان مموری کارت به غیر از ناامن کردمن گوشی چه مزیتی داره؟ آیاقرار دادن مموری کارت خیلی سخته که گوشی های چینی میذاره ولی اپل نمیتونه بذاره؟ کسی که نیازمند حافظه زیاد هست میتونه 128 گیگ تهیه کنه که کمتز گوشی هست که 128 گیگ حافظه هم داشته بشه
در مورد تعامل بهتر برنامه هها تو ios8 این کار کاملا پیش بینی شده و نگارنده این مطلب هوز تو دوران ios4 به سر میبرهlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus
امیرکیا 1393/10/09 15:57
ببخشید این موارد کاملاً داره برتری آیفون رو میرسونه.
این که مموری کارد نداره یک برتری محسوب میشه که کاربر فضای مورد نیازش رو کنترل کنه و توجه کنه که داره از "گوشی" استفاده می کنه نه کامپیوتر که بخواد هر چیزی روش بریزه و البته اینکه سرعت به خاطر یکپارچه بودن بالا میره!
در مورد کابل ها هم باید بگم که اینم به خاطر استاندارد بودن و انحصاری بودن اپل هست و یک مزیت محسوب میشه.
کسی لایق داشتن آیفون یا دستگاه های اپل هست که نظم داشته باشه و استفاده ی درست از گوشی رو بلد باشه، امّا متأسفانه اکثر کاربران ایرانی صرفاً جهت پز دادن آیفون می خرند و حتی به کارشون هم نمیاد.
بحث ما، فرهنگ درست استفاده از دستگاه هاست!
اندروید برای ایرانی ها جذابه چون متأسفانه هر چیزی رو میخوان در گوشی خودشون به راحتی داشته باشن و این یعنی فرهنگ غلط!lay:none">prednisolon blodsocker prednisolon klysma prednisolon graviditet
علی جوادی 1393/10/09 10:45
کلا آندروید برتر هست...کی دوست داره تو زندون زندگی کنه؟