کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9145 | مشاهده و دانلود: 733735632 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316093 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

بهترین گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار - دی ماه

 هر ساله کمپانی‌های بزرگ تولیدکننده گوشی‌های هوشمند، حداقل یک محصول را تولید می‌کنند که گل سرسبد گوشی‌های هوشمند آن‌ها به حساب می‌آید و در دنیای تکنولوژی آن‌ها را به اصطلاح پرچم‌دار لقب می‌دهند. سهم بزرگی از فروش و سود این کمپانی‌ها توسط همین دستگاه‌های پرچم‌دار تامین می‌شود و کاربران زیادی نیز برای خرید این دستگاه‌ها، مدت‌ها انتظار می‌کشند.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ دستگاه‌های پرچم‌دار بالاترین مشخصات زمان خود را به همراه دارند و بدیهی است که با قیمتی بالاتر از سایر دستگاه‌های هر کمپانی در دسترس کاربران قرار گیرند. انتخاب‌ها در این حوزه وابستگی زیادی به نیاز شما دارد و باید پیش خود تعیین کنید که چه ملاک‌هایی در انتخاب گوشی آینده نسبت به باقی فاکتور‌ها، درجه اهمیت بالاتری دارد. در واقع در این زمینه رقابت بین دستگاه‌های کمپانی‌های متفاوت بسیار شدت می‌گیرد و هر کدام از آن‌ها برتری واضح خود نسبت به باقی را دارند و همچنان سعی بر حفظ آن می‌کنند. برای مثال اپل با اکوسیستم iOS خود در آیفون، سامسونگ با سری نوت و قلم کاربردی، سونی با مگاپیکسل‌ها و بدنه‌ی ضد آب، اچ‌تی‌سی با طراحی زیبا و کیفیت ساخت بالا و ال جی با ویژگی‌های نرم‌افزاری و صفحه نمایش خاص، سعی بر جذب نظر مثبت کاربران دارند.

Best-Android-phone-2014

همانطور که گفتیم رقابت شدید است، اما در اینجا نمی‌توان گفت برای مثال اگر یک دستگاه از ویژگی نرم‌افزاری بیشتری برخوردار است، دستگاه رقیب از شرکت دیگر فاقد آن ویژگی‌های نرم‌افزاری است، به هیچ وجه اینطور نیست، این جنبه‌های برتری هر شرکت، تنها خاصیت مزیت افزوده دارند و همه شرکت‌ها در همه زمینه‌ها سعی بر برتری نسبت به دیگران دارند. احتمالا در راهنمای خرید قبل برای انتخاب بین گوشی‌های ۶۰۰ تا ۱/۳۰۰ هزار تومان متوجه شدید که بسیاری از این دستگاه‌ها، همین سال پیش پرچم‌دار شرکت خود بوده‌اند اما با آمدن نسل جدید به بخش میان رده یا با قیمت متوسط سقوط کرده‌اند. بنابراین لازم است بدانید که با خرید یک دستگاه پرچم‌دار، گوشی شما نسبت به دستگاه‌های میان رده، افت قیمت به مراتب بیشتری را در مدت زمانی کوتاه تجربه خواهد کرد. حتی با وجود این موضوع اگر دوست دارید خیال خود را از دستگاه‌ی که می‌خرید راحت کنید و بهترین انتخاب را کرده باشید، پرچم‌دار‌ها همیشه پیشنهاد اول ما هستند.

best-smartphones

راهنمای خریدی که در ادامه مطالعه خواهید کرد برای کاربرانی توصیه می‌شود که دی ماه قصد خرید یک دستگاه پرچم‌دار دارند. همچنین لازم است توجه داشته باشید که دستگاه‌هایی که در ادامه خواهید دید، به هیچ وجه ترتیب و اولیتی در انتخاب آن‌ها دخیل نیست و زودتر یا دیرتر معرفی شدن هر کدام دلیل بر برتری یا بدتری آن‌ها نسبت به باقی دستگاه‌های لیست نیست. انتخاب در بین گوشی‌های پرچم‌دار بهتر است بدون داشتن تعصب بر برند یا دستگاه صورت گیرد، چرا که در این صورت شما می‌توانید به فراخور نیاز خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

بروزرسانی دی‌ماه:

از آن‌جایی که گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار به صورت سالیانه یا هر شش ماه یک‌بار به نسخه بعدی خود ارتقا پیدا می‌کنند، اضافه کردن دستگاه‌های پرچم‌دار جدید به لیست پیش‌رو به صورت ماهیانه میسر نیست. در حال حاضر دستگاه‌های پرچم‌داری که در ادامه مطلب خواهید دید بهترین‌های دی ماه هستند و شما می‌توانید در همین ماه هر کدام از این دستگاه‌ها را با توجه به ترجیح خود خریداری کنید. دوست داشتیم نکسوس ۶ گوگل را به این لیست اضافه کنیم اما این دستگاه به احتمال زیاد تا پایان این ماه به ایران وارد نمی‌شود، بنابراین از معرفی این دستگاه در لیست دی‌ماه خودداری کردیم. با ما در ادامه همراه باشید.

چند توصیه و نکته مهم در زمان خرید و انتخاب دستگاه‌های پرچم‌دار:

 ۱. قدرت سخت‌افزاری گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار تقریبا در یک سطح قرار دارد و همه آن‌ها می‌توانند بدون هیچ لگ یا تاخیر سیستم عامل تعبیه شده و همچنین انواع اپلیکیشن‌ها و بازی‌های سنگین را اجرا کنند. بنابراین در این زمینه لازم نیست زیاد سخت بگیرید و اسیر اعداد و ارقام شوید. با این حال لازم است یادآور شوم که فراوان‌ترین پردازنده‌ای که در گوشی‌های پرچم‌دار اندرویدی لیست ما مشاهده خواهید کرد، پردازشگر چهار هسته‌ای قدرتمند اسنپ‌دراگون ۸۰۱ است که وظایف خود را به خوبی انجام می‌دهد. با این‌حال پردازنده Ax اپل و پردازنده سامسونگ (اکسینوس) در سطح پردازنده اسنپ‌دراگون شرکت کوالکام قرار می‌گیرند.

۲. نمایشگر‌هایی با اندازه، رزولوشن و پنل متفاوت را در لیست خواهید دید. کیفیت و مقدار وضوح نمایشگری که برای گوشی خود انتخاب می‌کنید بسیار اهمیت دارد چرا که مهم‌ترین بخشی که هر روز شما با آن کار خواهید داشت همین نمایشگر دستگاه است. بنابراین بر مقدار تراکم پیکسلی و مقدار رزولوشن مناسب با اندازه نمایشگر حتما توجه داشته باشید. در این لیست دو دستگاه با رزولوشن QHD داریم که عبارتند از جی ۳ ال‌جی و گلکسی نوت ۴ سامسونگ. این دو دستگاه وضوح نمایشگر به مراتب بیشتری نسبت به دیگر دستگاه‌ها دارند اما باید به جنبه تبلیغاتی این مقدار رزولوشن نیز توجه کنید و بنابر نیاز خود انتخاب کنید.

۳. کیفیت ساخت و طراحی دستگاه موضوع مهم دیگری است که باید به آن بسیار توجه کنید. دستگاه‌های پرچم‌دار قیمت بالایی دارند و شاید با خرید آن‌ها مجبور به حفظ و استفاده از آن‌ها تا یک یا دو سال شوید، بنابراین دستگاهی را انتخاب و خرید کنید که از طراحی و امکانات آن لذت می‌برید. کیفیت ساخت و بدنه دستگاه‌های همچون اچ تی سی وان M8، اکسپریا زد ۳، آیفون ۶ و گلکسی نوت ۴ از باقی دستگاه‌ها بهتر به نظر می‌رسد.

۴. ویژگی با اهمیت دیگر دستگاه‌های پرچم دار قطعا دوربین و بازده‌‌ی آن‌ها در عکس و فیلم‌برداری است. دوربین پرچم‌دار‌های جدید اکثرا کیفیت مناسبی دارند، اما باز هم تفاوت وجود دارد.

۵. گوشی‌های پرچمدار با نمایشگر ۵ اینچی عموما ابعاد مناسبی برای در دست گرفتن دارند اما شما باید درباره دستگاه‌های با اندازه نمایشگر ۵.۵ اینچی به بالا با کمی احتیاط بیشتر انتخاب خود را انجام دهید. آیفون ۶ با نمایشگر ۴.۷ اینچی تنها دستگاه کوچک‌تر از ۵ اینچ لیست ما است که از ارگونومی بسیار خوبی بهره می‌برد. ابعاد و وزن گوشی هوشمند تاثیر به سزایی بر تجربه کاربری شما با دستگاه دارد، بنابراین با توجه به سلیقه و ترجیح خود سعی کنید دستگاه‌ای با ضخامت کم، ابعاد مناسب، قرارگیری آسان در دست و وزن سبک و مناسب را انتخاب و خرید کنید. در این بخش پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌ی اختصاصی زومیت با عنوان «اهمیت «ارگونومی» در تلفن‌های هوشمند: آیفون 6 پلاس در برابر جی 3» را مطالعه کنید.

۶. سعی کنید قبل از خرید هر کدام از این گوشی‌ها، آن‌ها را در دست بگیرید و موردی را انتخاب کنید که بیشتر به سلیقه شما نزدیک است.

۷. برای اطلاع و آشنایی بیشتر با هر دستگاه می‌توانید به لینک بررسی هر کدام از این گوشی‌های هوشمند سر بزنید و بررسی تخصصی زومیت از آن‌ها را مطالعه کنید.

۸. ترتیبی در قرار گرفتن گوشی‌ها وجود ندارد و همگی از نظر ما انتخاب مناسبی محسوب می‌شوند.

اکسپریا زد ۳ سونی

Xperia-Z3

مشخصات فنی:

  • مشخصات کلی: دو سیم کارته - وزن : 152 گرم - مقاوم در برابر آب
  • پردازنده: Qualcomm MSM8974AC Snapdragon 801 Chipset Quad-core Krait 400 CPU
  • صفحه نمایش: از نوع IPS - سایز صفحه نمایش: 5.2 اینچ - دارای رزولوشن 1920x1080 - تراکم پیکسلی: 424 پیکسل بر اینچ
  • حافظه: حافظه داخلی 16384 مگابایت - حافظه رم 3072 مگابایت -  Micro SD
  • دوربین: 20.7 مگاپیکسل - فوکوس اتوماتیک - فلاش - دوربین مکالمه ویدئویی
  • سیستم عامل: Android 4.4 KitKat
  • باتری: 3100 میلی آمپر ساعت
  • ابعاد: ۱۴۶ در ۷۲ در ۷.۳ میلی‌متر

 اکسپریا زد ۳ پرچم‌دار نیمه دوم سال ۲۰۱۴ شرکت سونی است و مسلما از بهترین امکانات نسبت به تمام گوشی‌های هوشمند تولیدی توسط این کمپانی بهره می‌برد. سونی در این شش ماهه هر چه که بدست آورده را در آخرین نسل سری زد خود به کار گرفته تا اکسپریا زد ۳ را در مقابل رقیبان سرسخت خود همچنان آماده مبارزه نگه دارد. با این‌حال اگر مشخصات فنی اکسپریا زده ۳ را با نسل قبلی یعنی زد ۲ مقایسه کنید، متوجه چند تغییر همچون پر سرعت شدن فرکانس پردازنده، کم شدن وزن و ابعاد بهتر خواهید شد اما اگر این دستگاه را از نزدیک با نسل قبل مقایسه کنید، به خوبی متوجه تفاوت زیاد آن‌ها در طراحی و ظاهر و مخصوصا ارگونومی خواهید شد. این تفاوت قطعا نتیجه تجربه بیشتر سونی و تکامل طراحی پرچمداران سری زد است. برای بسیاری که می‌توانند از این طراحی تکامل یافته چشم پوشی کنند و البته همچنان طرفدار گوشی‌های هوشمند سونی هستند، قطعا اکسپریا زد ۲ بهترین انتخاب مقرون به صرفه بعدی است.

قیمت ۱/۹۶۰/۰۰۰  تومان در بازار تهران

وان M8 اچ تی سی

htc-one-m8

مشخصات فنی:

  • مشخصات کلی: یک سیم کارته - وزن: 160 گرم
  • پردازنده: Qualcomm Snapdragon 801 Chipset Quad-Core Krait 400 CPU 
  • صفحه نمایش: سایز صفحه نمایش: 5.0 اینچ - دارای رزولوشن 1920x1080 - تراکم پیکسلی: 441 پیکسل بر اینچ
  • حافظه: حافظه داخلی 16384 مگابایت - حافظه رم 2048 مگابایت - Micro SD
  • دوربین:4 مگاپیکسل - فوکوس اتوماتیک - فلاش - دوربین مکالمه ویدئویی
  • سیستم عامل: Android 4.4 KitKat
  • باتری :2600 میلی آمپر ساعت
  • ابعاد: ۱۴۶.۳۶ در ۷۰.۶ در ۹.۳۵ میلی‌متر

اگر به‌طور خلاصه بخواهیم M8 را با دیگر رقبای مطرح اندرویدی خود همانند گلکسی S5 و اکسپریا Z3 مقایسه کنیم، هر سه برتری‌ها و معایبی نسبت‌ به یکدیگر دارند که انتخاب میان آن‌‌ها را کاملاً سلیقه‌ای می‌کند. اگر به زیبایی و کیفیت ساخت اهمیت فراوانی می‌دهید، چاره‌ای جز حذف S5 از انتخاب‌‌های خود نخواهید داشت. اگر کیفیت عکاسی پارامتر تعیین‌کننده شما در خرید یک گوشی هوشمند است، ناچار به انتخاب گلکسیS5 یا اکسپریا Z3 خواهید شد. اما فاکتور تعیین کننده‌ای که وان M8 اچ‌تی‌سی می‌توانند بسیار دلربا باشد کیفیت ساخت و ظاهر زیبای آن است که انتخاب‌ها را به چالش می‌کشد. نقاط ضعفی که از این گوشی هوشمند سراغ داریم و شما باید به آن‌ها توجه داشته باشید شامل دوربین ۴ مگایپسکلی بدون تجهیز به سنسور لرزشگیر اپتیکال و حاشیه‌های زیاد در بخش بالا و پایین صفحه نمایش دستگاه است.

قیمت ۱/۷۵۰/۰۰۰ تومان در بازار تهران

آیفون ۶ اپل

iphone6

مشخصات فنی:

  • مشخصات کلی: یک سیم کارته - وزن : 129 گرم
  • پردازنده: Apple A8 Chipset Dual-Core 64-bit CPU
  • صفحه نمایش: از نوع IPS LCD - سایز صفحه نمایش: 4.7 اینچ - دارای رزولوشن 1334 × 750 - تراکم پیکسلی: 326 پیکسل بر اینچ
  • حافظه: حافظه داخلی 65536 مگابایت - حافظه رم 1024 مگابایت
  • دوربین: 8.0 مگاپیکسل - فوکوس اتوماتیک - فلاش - دوربین مکالمه ویدئویی
  • سیستم عامل: Apple iOS 8
  • ابعاد: ۱۳۷.۵ در ۶۷ در ۷.۱ میلی‌متر

 آیفون ۶ گوشی هوشمندی است که طرفداران اپل امسال خیلی برای رسیدن آن انتظار کشیدند. اپل چند ماه پیش این دستگاه را همراه با آیفون ۶ پلاس رسما معرفی و خیلی سریع عرضه آن را شروع کرد. از لحاظ مشخصات فنی این دستگاه خیلی خوب iOS 8 را مدیریت و اجرا می‌کند و خیلی بعید است که با اجرای چندین اپلیکیشن و بازی به مشکلی مثل لگ یا گیر کردن سیستم عامل مواجه شوید. از دیگر خوبی‌های این دستگاه می‌توان به ارگونومی بسیار خوب آن در دست و همچنین کیفیت ساخت عالی آن اشاره کرد. اما این دستگاه نیز همچون همه دستگاه‌های لیست ما نقاط ضعف خود را دارد. بزرگترین ضعفی که می‌توان به آیفون ۶ اپل وارد کرد، طول عمر باتری نامید کننده آن است که در استفاده‌های روزانه از این گوشی ۴.۷ اینچی به سختی شما را یک روز همراهی خواهد کرد، مورد دوم قیمت بالا و مورد سوم ظاهر به هم ریخته مثل دوربین بیرون زده یا نوار‌های عجیب بالا و پایین پشت دستگاه است که می‌توانیم این مورد را وابسته به سلیقه شما بدانیم و در نهایت مورد چهارم عدم وجود سنسور لرزشگیر تصاویر در دوربین و پشتیبانی نکردن از کارت حافظه است. مقایسه این دستگاه با رقیب‌های اندرویدی بسیار سخت است چرا که آن‌ها از هر لحاظ تفاوت‌های زیادی با یکدیگر دارند.

قیمت ۲/۶۰۰/۰۰۰ تومان در بازار تهران

جی ۳ ال جی

lg-g3

مشخصات فنی:

  • مشخصات کلی: یک سیم کارته - وزن : 149 گرم
  • پردازنده: Qualcomm MSM8975AC Snapdragon 801 Chipset Quad-core Krait 400 CPU
  • صفحه نمایش: از نوع True-HD IPS Plus - سایز صفحه نمایش: 5.5 اینچ - دارای رزولوشن 1440 × 2560 - تراکم پیکسلی: 534 پیکسل بر اینچ
  • حافظه: حافظه داخلی 32768 مگابایت - حافظه رم 3072 مگابایت - Micro SD
  • دوربین:13.0 مگاپیکسل - فوکوس اتوماتیک - فلاش - دوربین مکالمه ویدئویی
  • سیستم عامل: Android 4.4 KitKat
  • باتری: 3000 میلی آمپر ساعت
  • ابعاد: ۱۴۶.۳ در ۷۴.۶ در ۸.۹ میلی‌متر

 جی ۳ یکی از بهترین تلفن‌های هوشمند حال حاضر بازار است. تلفنی که  پس از کمی کار با آن، مجذوب‌اش خواهید شد. این تلفن به لطف صفحه نمایش QHD‌، فوکوس لیزری و قابلیت‌های متنوع نرم‌افزاری خود را از رقبا مجزا کرده است. اگر یکی از طرفداران گوشی‌های هوشمند بزرگ هستید و دوست دارید مشخصاتی بالا را در یک دستگاه نمایشگر ۵.۵ اینچی تجربه کنید، جی ۳ ال جی بهترین انتخاب محسوب می‌شود. پردازنده این دستگاه قدرتمند است و دوربین آن نیز به آخرین تکنولوژی‌های روز مجهز شده است. وضوح نمایشگر این دستگاه را نمی‌توانید با گلکسی اس ۵، اکسپریا زد۳  سونی یا وان M8 مقایسه کنید، چرا که نمایشگر بسیار زیبا و شفاف این دستگاه توانسته  ۵۳۴ پیکسل را در هر اینچ خود جای دهد. اما مقدار روشنایی نمایشگر جی ۳ در مقایسه با رقبایی که ذکر شد، کمی پایین‌تر است و در محیط‌های پر نور مثل زیر نور خورشید ممکن است شما را مجبور کند مقدار روشنایی را حتما بر روی ۱۰۰ درصد قرار دهید. طراحی این دستگاه زیباست و به واسطه کناره‌های باریک صفحه نمایش جثه فیزیکی این گوشی به اندازه یک دستگاه ۵.۲ اینچی شده است.

قیمت ۱/۶۵۰/۰۰۰ تومان در بازار تهران

لومیا ۱۵۲۰ نوکیا

lumia-1520

مشخصات فنی:

  • مشخصات کلی: یک سیم کارته - وزن : 209 گرم
  • پردازنده: Qualcomm Snapdragon 800 Chipset Quad-core Krait 400 CPU
  • صفحه نمایش: از نوع ClearBlack - سایز صفحه نمایش: 6.0 اینچ - دارای رزولوشن 1920x1080 - تراکم پیکسلی: 367 پیکسل بر اینچ
  • حافظه: حافظه داخلی 32768 مگابایت - حافظه رم 2048 مگابایت - Micro SD
  • دوربین: 20 مگاپیکسل - فوکوس اتوماتیک - فلاش - دوربین مکالمه ویدئویی
  • سیستم عامل: Microsoft Windows Windows Phone 8.1
  • باتری: 3400 میلی آمپر ساعت
  • ابعاد: ۱۶۲.۸ در ۸۵.۴ در ۸.۷ میلی‌متر

لومیا ۱۵۲۰ پرچم‌دار فبلت‌های ویندوزفونی با مشخصاتی قدرتمند و نمایشگری بسیاری بزرگ است. اواخر مهر ماه سال قبل نوکیا دو محصول جدید با نام لومیا ۱۵۲۰ و لومیا ۱۳۲۰ را معرفی کرد. لومیا ۱۵۲۰ از یک صفحه نمایش ۶ اینچی فول HD بهره می‌برد که در آن آخرین نسخه از پلتفرم ویندوزفون را اجرا می‌کند. از مشخصات فنی این دستگاه حتی با توجه به اینکه سال پیش معرفی شده، نمی‌توان ایرادی گرفت چرا که بسیار خوب و راحت ویندوزفون ۸.۱ را اجرا می‌کند. دوربین لومیا ۱۵۲۰ بسیار قدرتمند است و می‌تواند تصاویری باور نکردنی را شکار کند و همچنین شارژ دهی آن نیز مناسب است. اما با توجه به کمبود امکانات نرم‌افزاری در سیستم عامل ویندوزفون نمی‌توان استفاده کافی را از این نمایشگر بزرگ ۶ اینچی فبلت لومیا ۱۵۲۰ داشت. به علاوه اینکه این صفحه نمایش بزرگ باعث شده شما با یک دستگاه بزرگ رو به رو باشید که با یک دست گرفتن یا در جیب گذاشتن آن به کاری سخت تبدیل شود.

قیمت ۱/۷۲۰/۰۰۰ تومان در بازار تهران

 لومیا ۹۳۰ نوکیا

Nokia-Lumia-930-goes-official

مشخصات فنی:

  • مشخصات کلی:یک سیم کارته - وزن : 167 گرم
  • پردازنده:Qualcomm MSM8974 Snapdragon 800 Chipset Quad-core Krait 400 CPU
  • صفحه نمایش:صفحه نمایش رنگی لمسی خازنی از نوع AMOLED - سایز صفحه نمایش: 5.0 اینچ - دارای رزولوشن 1920 × 1080 - تراکم پیکسلی: 441 پیکسل بر اینچ
  • حافظه:حافظه داخلی 32768 مگابایت - حافظه رم 2048 مگابایت
  • دوربین:20 مگاپیکسل - فوکوس اتوماتیک - فلاش - دوربین مکالمه ویدئویی
  • سیستم عامل: Microsoft Windows Windows Phone 8.1
  • باتری: 2420 میلی آمپر ساعت
  • ابعاد: ۱۳۷ در ۷۱ در ۹.۸ میلی‌متر

مایکروسافت در کنفرانس بیلد امسال در کنار رونمایی از ویندوز و ویندوزفون ۸.۱ از لومیا ۹۳۰ پرده برداشت. گوشی هوشمند پرچم‌داری که بهترین مشخصات سخت افزاری را در کنار آخرین نسخه از پلتفرم ویندوزفون در اختیار شما می‌گذارد. اگر با ابعاد بزرگ فبلت لومیا ۱۵۲۰ راحت نیستید و دوست دارید ویندوزفون را با مشخصاتی بالا در گوشی هوشمندی به اندازه ۵ اینچ تجربه کنید، لومیا ۹۳۰ بهترین انتخاب به نظر می‌رسد. نوکیا در لومیا ۹۳۰ نیز توجه به ویژه‌ای به امکانات و سنسور دوربین داشته و در کنار تجهیز دوربین این دستگاه به لرزشگیر اپتیکال، نرم افزار Creative Studio را برای کار بهتر با دوربین این دستگاه در نظر گرفته است. این گوشی هوشمند همانطور که از مشخصات فنی آن پیدا است، مجموعه کامل از سخت‌افزار و نرم‌افزار را در اختیار شما خواهد گذاشت.

قیمت ۱/۶۵۰/۰۰۰ تومان در بازار تهران

 گلکسی نوت ۴ سامسونگ

galaxy-note4-zoomit مشخصات فنی:

  • مشخصات کلی: یک سیم کارته - وزن : 176 گرم
  • پردازنده: Exynos 5433 Chipset Quad-core Cortex-A53 & quad-core Cortex-A57 CPU
  • صفحه نمایش: از نوع Super AMOLED - سایز صفحه نمایش: 5.7 اینچ - دارای رزولوشن 2560 × 1440 - تراکم پیکسلی: 515 پیکسل بر اینچ
  • حافظه: حافظه داخلی 32768 مگابایت - حافظه رم 3072 مگابایت - قابلیت نصب کارت حافظه از نوع Micro SD
  • دوربین: 16.0 مگاپیکسل - فوکوس اتوماتیک - فلاش - دوربین مکالمه ویدئویی
  • سیستم عامل: Android 4.4 KitKat
  • باتری: 3220 میلی آمپر ساعت
  • ابعاد: ۱۵۳.۵ در ۷۸.۶ در ۸.۵ میلی‌متر

جدیدترین فبلت سری نوت سامسونگ بالاخره ماه پیش رسما به بازار ایران آمد و تاکنون بسیاری را علاقه مند به خرید خود کرده است. فبلت جدید سامسونگ رقیب مستقیم آیفون ۶ پلاس اپل است که از ویژگی‌های نرم‌افزاری و سخت افزاری خوبی برخوردار است. یکی از تمایزهایی که نوت ۴ با فبلت‌های دیگر بازار دارد قلم اس-پن بسیار کاربردی و جالب آن است. سامسونگ امکانات نرم‌افزاری جذاب و کاربردی را برای قلم دیجیتال S-Pen در نظر گرفته است تا آن را از یادداشت برداری صرف، خارج کند و بتوانید از آن برای نقاشی، نقشه کشی و حتی انجام امور دیگر با سرعت بیشتر استفاده کنیم. پشتیبانی از دست‌نوشته‌های فارسی نیز، این ابزار را برای کاربران ایرانی جذاب‌تر از قبل می‌کند. اما همه این‌ها باعث نمی‌شود که فراموش کنیم گلکسی نوت ۴ یک تلفن ۵.۷ اینچی بزرگ است که کار کردن با آن اصلا به راحتی تلفن‌های ۵ اینچی نیست. با این حال اگر دنبال خرید فبلت هستید، مجموعه‌ای که سامسونگ در قالب گلکسی نوت ۴ ارائه کرده است به نظر بهترین گزینه به شمار می‌رود.

قیمت ۲/۱۵۰/۰۰۰ تومان در بازار تهران

آیفون ۶ پلاس اپل

iphone6-plus مشخصات فنی:

  • مشخصات کلی: یک سیم کارته - وزن : 172 گرم
  • پردازنده: Apple A8 Chipset Dual-Core 64-bit CPU
  • صفحه نمایش: از نوع IPS LCD - سایز صفحه نمایش: 5.5 اینچ - دارای رزولوشن 1920 × 1080 - تراکم پیکسلی: 401 پیکسل بر اینچ
  • حافظه: حافظه داخلی 65536 مگابایت - حافظه رم 1024 مگابایت
  • دوربین: 8.0 مگاپیکسل - فوکوس اتوماتیک - فلاش - دوربین مکالمه ویدئویی
  • سیستم عامل: Apple iOS 8
  • باتری: 2915 میلی آمپر ساعتی
  • ابعاد: ۱۵۸.۱ در ۷۷.۸ در ۷.۱ میلی‌متر

 امسال اپل بالاخره با آیفون ۶ پلاس قدم در حوزه فبلت‌ها گذاشت. جایی که بتواند با یکی دیگر از سری محصولات قدرتمند سامسونگ یعنی سری نوت به رقابت بپردازد. اپل صفحه نمایش ۵.۵ اینچی بر روی آیفون ۶ پلاس گذاشته که از وضوح و تراکم پیکسلی مناسبی برخوردار است. از نقاط قوت اصلی آیفون ۶ پلاس باید به طول عمر باتری مناسب و پردازنده قدرتمند آن اشاره کنیم اما آیفون بزرگ شده اپل ظاهری شبیه به آیفون ۶ دارد و تنها در ابعاد کشیده شده است. این دستگاه از همان به هم ریختگی ظاهری در پشت دستگاه رنج می‌برد و نقاط قوت آیفون ۴.۷ اینچی اپل مثل ارگونومی عالی و استفاده مناسب از نمایشگر را هم به همراه ندارد. آیفون ۶ پلاس از لحاظ ظاهری، بزرگ و با حاشیه‌های زیاد به دور صفحه نمایش است، اما برای دوست داران اکوسیستم iOS و همچنین برای کسانی که دوست دارند آیفون را با صفحه نمایشی بزرگ تجربه کنند، انتخاب مناسبی به حساب می‌آید.

قیمت ۲/۸۴۰/۰۰۰ تومان در بازار تهران

گلکسی اس ۵ سامسونگ

galaxy-s5 مشخصات فنی:

  • مشخصات کلی: یک سیم کارته - وزن : 145 گرم - مقاوم در برابر آب
  • پردازنده: Exynos 5 Octa 5422 Chipset Quad-Core Cortex-A15 and Quad-Core Cortex-A7
  • صفحه نمایش: از نوع Super AMOLED - سایز صفحه نمایش: 5.1 اینچ - دارای رزولوشن 1080 × 1920 - تراکم پیکسلی: 432 پیکسل بر اینچ
  • حافظه: حافظه داخلی 16384 مگابایت - حافظه رم 2048 مگابایت - Micro SD
  • دوربین: 16.0 مگاپیکسل - فوکوس اتوماتیک - فلاش - دوربین مکالمه ویدئویی
  • سیستم عامل: Android 4.4 KitKat
  • باتری: 2800 میلی آمپر ساعت
  • ابعاد: ۱۴۲ در ۷۲.۵ در ۸.۱ میلی‌متر

کیفیت ساخت S5 نسبت به نسل‌های قبلی با بهبود اندکی روبرو بوده است؛ بدنه‌ی آن ضدآب و ضد گرد‌ و‌ غبار شده، اما از نظر کیفیت ساخت نسبت به رقبای مطرح خود همچون HTC One M8 و اکسپریا Z3 در پله‌های پایین‌تری قرار می‌گیرد. از نظر شکل و شمایل ظاهری و کیفیت ساخت گلکسی اس ۵ در مقایسه با گوشی‌های هوشمند معرفی شده در این راهنما ضعیف‌تر است. S5 پنجمین کهکشانی سامسونگ است که مدتی از حضور آن در بازار می‌گذرد و با کاهش قیمت محسوسی مواجه شده است. پردازنده این دستگاه قوی است و از پس بازی‌ها و برنامه‌های مختلف بر می‌آید اما در مقایسه با رقیبان اصلی خود مثل اکسپریا زد ۳ یا جی ۳ ال جی به مقدار حافظه رم کمتری مجهز شده و آن‌چنان طراحی دلربایی ندارد. با این‌ حال گلکسی اس ۵، دوربین با کیفیت دارد و از سنسور اثر انگشت و نمایشگر سوپر آمولد بهره می‌برد که این گوشی‌ هوشمند را برای طرفداران سامسونگ به یک گزینه انتخاب مقرون به صرفه تبدیل می‌کند.

قیمت ۱/۶۰۰/۰۰۰ تومان در بازار تهران
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24373 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/10/10 تعداد مشاهده: 2179
سافت گذر