کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316284 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

Pixel Battery Saver اپلیکیشنی متفاوت برای افزایش عمر باتری

راه‌های زیادی جهت مهار کردن اشتهای سیری‌ناپذیر مصرف انرژی در گوشی‌های هوشمند وجود دارد که یکی از این روش‌ها، قرار دادن باتری بزرگ‌تر و حجیم‌تر به‌هیچ‌وجه نیست، به خصوص برای گوشی‌هایی که باید همیشه حاضر و آماده به خدمت باشند.بهترین راه‌حل بهینه‌سازی با استفاده از برنامه‌های مختلف است، به همین دلیلست که اپلیکیشن های بسیاری در این حیطه تولید شده است.


save-battery-life-by-turning-off-pixels-samsung-galaxy-note-3-no-root-required.1280x600

Pixel Battery Saver

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ یکی از برنامه‌های جالب و کاربردی که جهت افزایش عمر شارژ باتری تولید گردید Pixel Battery Saver نام دارد. Pixel Battery Saver برنامه‌ای است که از طریق کنترل عملکرد تک‌تک پیکسل‌های صفحه نمایشگرهای AMOLED، راه‌حلی جهت ذخیره‌ی باتری بیشتر پیش روی شما قرار می‌دهد.

جالب است که بدانید نمایشگرهای AMOLED، نور پس‌زمینه ندارند و عملکرد آن‌ها این‌گونه است که دقیقاً همانند سازوکار PBS، نقاط سیاه عمیق را با خاموش کردن پیکسل‌های مربوط به آن ایجاد می‌کنند.Pixel Battery Saver یک شبکه نوری مشکی بر روی صفحه‌نمایش ایجاد می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد تا چگالی نوری آن را به دلخواه تنظیم کنید. با این کار نیمی از پیکسل‌ها خاموش شده و انرژی مصرف نخواهند کرد.

بدیهی است که با کم کردن پیکسل‌ها و جزئیات آن، کیفیت عکس‌ها هم پایین بیاید، اما از طرفی با تنظیم کردن درست و منطقی میزان نوردهی صفحه‌نمایش، شما هنوز هم خواهید توانست از محتوای نمایش داده شده در گوشی هوشمندتان لذت ببرید.

نحوه عملکرد این برنامه، به ساختمان دستگاه نصب شده بر روی آن بستگی دارد. گوشی‌های هوشمند قدرتمند امروزی با بهره بردن از پردازنده‌های قوی و صفحه نمایشگرهایی با رزولوشن بسیار بالا، قاتل باتری دستگاه هستند. با استفاده از Pixel Battery Saver، شما می‌توانید تعدادی  قابل توجهی از پیکسل‌های صفحه‌نمایش دستگاهتان را خاموش کنید و در عین حال باز هم از عکس‌های با کیفیت لذت ببرید. لازم به ذکر است که عملکرد این برنامه به دلیل تفاوت ماهیت تبلت ها در برابر گوشی‌های هوشمند، محسوس نخواهد بود.

Pixel Battery Saver

Downlod-Google-Play-e

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24400 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/10/11 تعداد مشاهده: 2013
سافت گذر
نظرات بینندگان

زکریا رحمانی 1393/10/13 01:55
من از این استفاده کردم و واقعا عالیه
دسترسی به برنامه برای فعال یا غیر فعال کردنش خیلی آسونه
یه امکان دیگه داره کم کردن نور صفحه که توی تنظسمات برنامه آخرین خطش هست
همیشه مشکل من با گوشیم مصرف باطری توسط صفحه نمایشش بود روزی دوبار شارژمیکردم الان روزی یک بار شارژ میکنم
اولش سخته اما بهش عادت کنی خیلی عالیه مواقعی که کمترین میزان باطری دارم روی کمترین میزارم تنها برای جواب دادن
تنظیمات دیگری داره مکن نمیدونم
البته یه نرم افزار دیگه هم هست خوبه اون یه لانچر که مکمل این با هم خیلی خوبن اسمش باتری لانچر battery launcher