کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316146 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

عرضه‌ی آپدیت جدید ورد تایم با چندین قابلیت کاربردی

featured

چند هفته پیش بود که برایتان از WordTime نوشتیم. اپلیکیشنی ایرانی که امکان یادگیری لغات انگلیسی با شیوه‌ی لایتنر را به سادگی و بدون دردسر را فراهم می‌کند. خوشبختانه استقبال اولیه‌ی کاربران از این اپلیکیشن به میزانی بود که خستگی زحمت‌های اولیه از تن در شود و انگیزه برای توسعه‌ی هر چه بیشتر این عنوان به وجود بیاید. در همین راستا از امروز نسخه‌ی جدیدی از این اپلیکیشن در سرویس سیبچه قرار گرفته است که بخاطر اهمیت قابلیت‌های گنجانده‌شده در این نسخه تصمیم به مرور آن‌ها در اپل اپس گرفتیم.

به گزارش سافت گذر به نقل ازاپل اپس؛ مهم‌ترین قابلیت این نسخه را می‌توان قابلیت بکاپ‌گیری مجموعه‌ها در سرویس دراپ‌باکس دانست. در نسخه‌ی ۱.۱.۰ وردتایم کافی است به بخش تنظیمات مراجعه کرده و گزینه‌ی “ذخیره / بازگردانی مجموعه از دراپ‌باکس” را انتخاب کنید. پس از انتخاب این گزینه و لاگین‌کردن در اکانت دراپ‌باکستان پنجره‌ای برایتان نمایش داده می‌شود که کار بکاپ‌گیری یا بازگرداندن فایل بکاپ را بدون دردسر برایتان انجام می‌دهد. در پایین پنجره‌ی بکاپ‌گیری دو گزینه‌ی ذخیره‌سازی و بازگردانی را خواهید دید. با تپ‌کردن بر روی هر یک از این گزینه‌ها لیست مجموعه‌های موجود در اپلیکیشن باز می‌شود و تپ‌کردن بر روی هر یک از مجموعه‌ها عملیاتی که می‌خواهید انجام می‌شود.

IMG_1304

با وجود این قابلیت می‌توانید مطمئن باشید که همواره جای لغاتتان امن است و حتی در صورت پاک‌کردن اپلیکیشن و نصب دوباره‌ی آن، فایل‌ها از اکانت دراپ‌باکستان قابل بازگردانی هستند.

IMG_1305

قابلیت مهم دیگر این نسخه امکان شناسایی ناتمام‌ماندن مرور است. توصیه‌ای که از ابتدا کرده‌ایم این است که هر بار که یک مرور را آغاز می‌کنید، پیش از ترک‌کردن صفحه‌ی مرور روند مرور را به پایان برسانید. در صورتی که غیر از این را انجام دهید روند مرورتان را دچار مشکل شده و نظم جعبه‌ی لایتنر به هم می‌خورد. اما در نسخه‌ی ۱.۱.۰ در صورتی که به هر دلیلی صفحه‌ی مرور را قبل از به پایان رساندن روند مرور ترک کنید، اپلیکیشن به طور خودکار لغات باقی‌مانده را ذخیره کرده و امکان ادامه‌ی مرور را در فرصتی دیگر فراهم می‌کند.

IMG_1306

بنابراین دیگر نیاز به نگرانی در مورد ناتمام‌ماندن مرور یا پیش‌آمدن کاری ضروری در طول مرور نیز نیست. کافی است مرور را آغاز کنید و ادامه‌ی کار را به وردتایم بسپارید.

مورد مهم دیگر افزوده‌شدن مجموعه‌ی ۱۱۰۰ لغت ضروری به جمع مجموعه‌های قابل یادگیری است. به موازات این که تلاش می‌کنیم قابلیت‌های اپلیکیشن برای یک یادگیری کامل و بدون دردسر تکمیل شود، افزودن مجموعه‌های بیشتر به جمع مجموعه‌های موجود را نیز فراموش نکرده‌ایم. از این رو هم در این آپدیت و هم در آپدیت‌های آینده شاهد افزوده‌شدن مجموعه‌های بیشتری به جمع مجموعه‌ها خواهید بود که مجموعه‌ی ۱۱۰۰ لغت ضروری نیز یکی از آن‌هاست.

IMG_1307

 

IMG_1309

در کنار افزوده‌شدن قابلیت‌های فوق باگ‌های مختلفی نیز برطرف‌شده و رابط کاربری اپلیکیشن در محل‌های مختلفی نظیر بخش آرشیو لغات بهبود داده شده است.

در طی چند وقتی که وردتایم در اختیار کاربران قرار گرفته است چه با لحن تند و چه با لحن دوستانه پیشنهادهای مختلفی را برای بهبود این عنوان دریافت کرده‌ایم. همانطور که پیش از این نیز گفته بودیم این اپلیکیشن به طور مستمر در حال توسعه است و هر پیشنهاد سازنده‌ای که ارائه دهید در آپدیت‌های بعدی لحاظ خواهد شد.

در صورتی که وردتایم را پیش از تهیه کرده بودید کافی است به بخش آپدیت اپلیکیشن سیبچه مراجعه کرده و آپدیت نشان‌داده‌شده برای این عنوان را نصب کنید. اما اگر پیش از این سراغ اپلیکیشن نرفته‌اید، از طریق لینک زیر می‌توانید به صفحه‌ی خرید و دانلود آن از سیبچه دست پیدا کنید. همچنان به انتقادکردن از اپلیکیشن ادامه دهید و پیشنهادات خود برای بهترشدن را به گوشمان برسانید.

دریافت اپلیکیشن ورد تایم از فروشگاه سیبچه

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24443 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: appleapps.ir تاریخ خبر: 1393/10/14 تعداد مشاهده: 1689
سافت گذر