کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9151 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316152 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

رونمایی ایسر از Liquid Z410 با پشتیبانی از شبکه ۴G

شرکت ایسر گوشی قدرتمند ۶۴ بیتی چهار هسته‎ای و البته ارزان قیمت خود را در نمایشگاه CES 2015 معرفی خواهد کرد.


Maldar-Z410 smartphone with 4G ahead of CES

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ شرکت ایسر قصد دارد تا در نمایشگاه CES 2015 گوشی هوشمند جدید Liquid Z410 را معرفی کند. بنا بر اطلاعات اعلام شده‎ی این شرکت، گوشی جدید که دارای پردازنده‎ی ۶۴ بیتی است، از ارتباط ۴G LTE بهره می‎برد و جزو گوشی‎های میان رده با قیمت مقرون به صرفه است. این گوشی هوشمند در اواخر بهمن و یا اوایل اسفند در دسترس خواهد بود و قیمت آن با توجه به نوع مشخصات گوشی، از ۱۲۹ یورو شروع خواهد شد.

Maldar-Z410

این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش ۴.۵ اینچی qHD (یعنی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل) با فناوری IPS، پردازنده‎ی ۴ هسته‎ای ۶۴ بیتی مدیاتک MT6732، پردازنده‎ی گرافیکی ARM Mail-T760، دوربین ۵ مگا پیکسلی  با فلش LED در قاب عقب و ۲ مگا پیکسلی در قاب جلو است و باتری آن تا ۴۰۰ ساعت در حالت استندبای باقی می‎ماند و می‎تواند تا ۵.۵ ساعت مکالمه‎ی بی وقفه، توان لازم را فراهم کند.

 ایسر در این گوشی فناوری Acer QuickTouch را قرار داده است که به کاربر این امکان را می‎دهد که برای کنترل سریع گوشی از حرکات لمسی استفاده کند. مثلاً با نوشتن عدد C بر روی صفحه‎ی نمایش، دوربین گوشی و با نوشتن Z، موزیک پلیر اجرا شود. درست در زیر دوربین، کلید اختصاصی AcerRAPID را قرار داده که به کاربر امکان دسترسی به یکسری اقدامات قابل تنظیم را با یک تماس دست می‎دهد. همچنین اسپیکرهای این گوشی در قاب جلو قرار دارند و دارای تکنولوژی صدای DTS هستند که امکان تجربه‎ی یک صدای با کیفیت و فراگیر را فراهم می‎کند.

این گوشی هوشمند در اروپا، خاور میانه و آفریقا عرضه خواهد شد. شرکت ایسر می‎گوید که این دستگاه جدید در نمایشگاه CES 2015 به نمایش در خواهد آمد که اخبار آن را می‎توانید در فارنت دنبال کنید و از ویژگی‎های دیگر این گوشی مطلع شوید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24459 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/10/15 تعداد مشاهده: 2022
سافت گذر