کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316268 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سافت‌گذر: پنگوئن‌ها از کدام بازی آیپد خوششان می‌آید + فیلم

به گزارش سافت‌گذر ؛ شاید فکر کنید بازی‌های همراه مختص انسان‌ها هستند، اما دیدن فیلمی که برای شما آماده کرده‌ایم ثابت می‌کند که حیوانات هم ممکن است به این بازی‌ها معتاد شوند.

 

پنگوئن‌ها پرندگانی هستند که نمی‌توانند پرواز کنند، در دماهای زیر صفر زندگی می‌کنند و دائماً طعمه شیرهای دریایی می‌کنند. به نظر می‌رسد طبیعت با آن‌ها سر سازگاری نداشته است. اما اکنون چند پنگوئنی که در آکواریوم بزرگ «اقیانوس آرام» در شهر «لانگ بیچ» ایالت کالیفرنیا زندگی می‌کنند، توانسته‌اند حس آرامش‌بخش وقت هدر دادن با بازی‌های آیپد را تجربه کنند و به نظر می‌رسد زندگی‌شان دارد متحول می‌شود.

وبسایت «کول هانتینگ» در مستند کوتاهی که ساخته است به سراغ «سارا ماندل» پرورش‌دهنده و متخصص پروندگان رفته است. ماندل توضیح می‌دهد که چگونه برای تحریک پنگوئن‌های «ماژلان» تحت مراقبتش آیپدی را به آن‌ها می‌داد که داشت «بازی‌هایی برای گربه‌ها» را اجرا می‌کرد. این برنامه برای سرگرمی حیوانات طراحی شده است.

به گزارش سافت‌گذر ؛ ماندل می‌گوید تعدادی از پنگوئن‌هایش اکنون به بازی معتاد شده‌اند و وقتی با نوکشان موش‌های درون آیپد را تعقیب می‌کنند، فرصت پیدا می‌کند تا سلامت آن‌ها را تحت نظر بگیرد. وی همچنین معتقد است همین بازی آیپد ممکن است منجر به تولد چند پنگوئن دیگر هم در آکواریوم شده باشد. ظاهراً یکی از نقاط اشتراکی که در جفت‌گیری پنگوئن‌ها اهمیت دارد، بازی مورد علاقه‌شان در آیپد است. خب بالأخره این هم یک سبک خواستگاری است دیگر!

دانلود فیلم بازی پنگوئن‌ها با آیپد با حجم 12.1 مگابایت

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24513 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1393/10/17 تعداد مشاهده: 1667
سافت گذر