کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316242 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سیستم‌عامل توسعه یافته توسط کره‌ی شمالی را دانلود کنید

در صورتی که سیستم‌عامل‌های موجود در بازار  نمی‌تواند نیازهایتان را برطرف کند یا اگر به دنبال تجربه‌ی تازه‌ای در دنیای سیستم‌عامل‌ها هستید، پس بهتر است بدانید که کره‌ی شمالی سیستم‌‌عاملی توسعه داده که می‌توانید آن را دانلود و نصب کنید.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ یکی از کاربران وب‌سایت Pastebin که مدعی است اطلاعاتی را از کره‌ی شمالی به دست آورده، سیستم‌عامل توسعه‌یافته توسط این کشور عجیب را به‌همراه راهنمای نصب در اینترنت منتشر کرده است.

به‌نظر می‌رسد استفاده از راهنمای ارائه شده برای نصب این سیستم‌عامل بسیار ضروری است؛ چراکه نحوه‌ی نصب به نوع مادربورد مورد استفاده بسیار وابسته است. یکی از جالب‌ترین مواردی که در فرآیند نصب این سیستم‌عامل وجود دارد، وارد کردن شماره‌ی سریال است که وارد کردن هر شماره‌ی سریالی می‌تواند کاربر را به مرحله‌ی بعد ببرد!

مطمئناً این سیستم‌عامل را نمی‌توان رقیب بزرگی برای سیستم‌عامل‌هایی چون ویندوز مایکروسافت، کروم گوگل یا مکینتاش اپل خواند. همانطور که در تصویر فوق ملاحظه می‌کنید، ظاهر این سیستم‌عامل تا حدودی شبیه به مک اپل است.

از پنجره‌ی ورود تا برخی از جزئیات و المان‌های گرافیکی موجود در سیستم‌عامل، بسیار به این مکینتاش اپل شبیه است. شاید در اولین نگاه این سیستم‌عامل را با OS X 10.5 لئوپارد اشتباه بگیرید؛ اما پس از کار کردن با آن، به تفاوت‌های فاحش موجود پی خواهید برد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24540 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/10/20 تعداد مشاهده: 1306
سافت گذر