کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316146 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

Photego؛ حفاظت از جنبه‌های مختلف گالری تصاویر

Photego-Touch-ID-1024x732

در حال حاضر در سیدیا می‌توانید توییک‌های مختلف، حتی سازگار با آی‌آواس ۸ پیدا کنید که به شما امکان قفل‌کردن یک اپلیکیشن را، حتی با تاچ آی‌دی می‌دهند. اما تمامی این توییک‌ها برای مقاصد عمومی قفل‌کردن عرضه شده‌اند و هیچ یک به طور خاص به یک اپلیکیشن و جنبه‌های مختلف آن نپرداخته‌اند. Photego نام عنوانی است که این کار را به طور ویژه برای یکی از اپلیکیشن‌های مهم سیستم عامل یعنی Photos انجام می‌دهد. به کمک این توییک می‌توانید مانع از پاک‌شدن عکس‌های گالری توسط اشخاص دیگر، مانع از تماشای آلبوم‌های مشخص توسط آن‌ها و مواردی از این دست شوید.

به گزارش سافت گذر به نقل ازاپل اپس؛ برای راه‌انداختن Photego نیاز است که پس از نصب به بخش تنظیمات آن در اپلیکیشن Settings بروید. یکی از نقطه ضعف‌های این توییک را در این مرحله مشاهده خواهید کرد. گزینه‌ی مربوط به تنظیمات Photego در Settings آیکونی ندارد و آرایشی که پس از نصب این عنوان در بخش مربوط به گزینه‌های توییک‌ها دیده می‌شود کمی نچسب است. به هر حال با گذر از این مرحله بخش تنظیمات Photego پیش رویتان باز می‌شود.

در این بخش تنظیمات مختلف و تاگل‌های نه چندان کمی خواهید دید که همگی در جهت شخصی‌سازی‌شدن و رسیدن به کارکردی که مورد انتظارتان است تعبیه شده‌اند. گزینه‌ای برای به فعال / غیرفعال کردن Photego، گزینه‌ای برای فعال‌کردن قفل تاچ آی‌دی هنگام دسترسی به تنظیمات توییک و گزینه‌های امنیتی متعدد دیگر جهت حفاظت از هر یک از فعالیت‌ها در اپلیکیشن Photos تشکیل‌دهنده‌ی این جمع هستند. سوئیچ مربوط به هر گزینه را که انتخاب کنید امنیت در آن زمینه برقرار شده و از آن پس انجام‌دادن آن عمل جز با گذر از مرحله‌ی چک‌کردن اثر انگشت امکان‌پذیر نیست.

طبیعی است که بخاطر طرز کار مشخص توییک نیاز است که دستگاهتان سنسور تاچ آی‌دی داشته باشد. در صورتی که حس می‌کنید به Photego نیاز دارید می‌توانید آن را به قیمت ۰.۹۹ سنت از سورس بیگ‌باس خریداری کرده و استفاده کنید. در صورتی که امکان خرید از سیدیا نیز برایتان فراهم نیست، می‌توانید از آموزش اختصاصی اپل اپس استفاده کرده و این عنوان را به صورت اورجینال و رایگان بر روی آی‌دیوایستان نصب کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24571 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: appleapps.ir تاریخ خبر: 1393/10/21 تعداد مشاهده: 2121
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر