کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316154 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اپلیکیشن‌های ویندوز فون که به دست ایرانیان ساخته شده‌اند‬‬ (1)

بر کسی پوشیده نیست که سیستم‌عامل ویندوز فون مایکروسافت روزبه‌روز در حال پیشرفت و شناساندن ظرفیت‌های خود است. با رشد برنامه‌های فارسی در استور مایکروسافت متأسفانه خیلی از اپلیکیشن‌های ایرانی به صورت ناشناخته باقی مانده است، بر همین اساس ما قصد داریم در ادامه در فارنت شما را با ۱۰ اپلیکیشن برتری که به دست برنامه نویسان کشورمان توسعه داده شده‌اند آشنا کنیم.


50-best-Windows-Phone-apps_feat1

قبل از شروع باید این نکته را یادآور شویم که روزبه‌روز بر تعداد برنامه‌های ایرانی ویندوز فون افزوده می‌شود، از این رو انتخاب برنامه‌های ذیل صرفاً بر اساس محبوبیت انجام گرفته است.اگر فکر می‌کنید برنامه‌ای سراغ دارید که در این لیست به آن اشاره‌ای نشده است، می‌توانید در قسمت دیدگاه‌ها پلی ما بین ما و برنامه مورد نظر خود ایجاد کنید.

Wunderlist

Jalali Calendar : اولین تقویم جلالی فارسی که دارای امکانات فراوانی از جمله یکپارچگی با حساب مایکروسافت و تقویم گوشی، دارا بودن اوقات شرعی دقیق و کامل تمام شهرهای ایران، یکپارچه با دستیار صوتی کُرتانا، صفحه قفل، قسمت اطلاع رسانی ها و صفحه شروع است.

 

Wunderlist

Hamrah Card: تا مدتی قبل جای خالی یک برنامه رسمی بانکی ایرانی بر روی استور ویندوز فون احساس می‌شد، اما بانک آینده این جای خالی را با ارائه برنامه Hamrah Card به خوبی پر کرد. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید انواع عملیات بانکی خود از قبلی مشاهده موجودی، صورتحساب، انتقال وجه، پرداخت قبوض، مشاهده ۳ گردش آخر، خرید کارت شارژ و … را به راحتی انجام دهید.

 

Wunderlist

Persian Birthday: این برنامه تولد دوستان را به شما یادآوری می‌کند و آمار مفیدی در مورد سن و زمان باقیمانده تا تولد دوستان و آشنایان بر اساس تاریخ هجری خورشیدی به شما ارائه می‌دهد. از ویژگی‌های این برنامه می‌توان به همگام‌سازی با مخاطبین گوشی و حساب مایکروسافت، نمایش تاریخ تولد به خورشیدی و میلادی، کاشی زنده با قابلیت نمایش تولدها در بازه‌ی زمانی دلخواه و طراحی مدرن اشاره کرد.

 

Wunderlist

05c44886-c53d-42fa-a953-673b5bfd4889

Persian Hesaab: با استفاده از این برنامه می‌توانید یک حسابدار شخصی رایگان را به خدمت خود درآورید. قابلیت پشتیبان گیری، مدیریت هزینه‌ها و درآمدها، مدیریت حساب‌ها، گزارش‌گیری پیشرفته، جستجوی پیشرفته تنظیمات، شخصی‌سازی پیشرفته فعال‌سازی رمز عبور از بارزترین ویژگی‌های این اپلیکیشن به شمار می‌آیند.

 

 

Wunderlist


persian Quran: 
اپلیکیشن قرآن کریم با صدای ۲۰ قاری بزرگ به همراه متن عربی و ترجمه آن به فارسی. از ویژگی‌های کاربردی این برنامه می‌توان به جستجوی پیشرفته فارسی و عربی، پشتیبانی کامل از چرخش صفحه و استفاده از صدای تمام قاریان به صورت همزمان اشاره کرد.

 

Wunderlist

Persian Music Radio: همان‌گونه که از نام برنامه مشخص است، با استفاده از آن می‌توانید به صورت آنلاین به شبکه‌هایی همچون Iran Music.tv، Bidar.tv ،Radio Javan ،Bia2-Sib،Music-Pars Radio ،Radio Navahang و … به رایگان گوش دهید

 

 

Wunderlist

Dehkhoda Dictionary: این لغت‌نامه، بزرگ‌ترین و مهم‌ترین اثر دهخدا است که بیش از ۴۰ سال از عمر او صرف آن شد. لغت‌نامه دهخدا معانی، تفاسیر و شروح تاریخی چندی از واژه‌های عربی را نیز داراست. توجه داشته باشید به دلیل حجم بالای مطالب، برای نصب این اپلیکیشن دسته کم به ۷۰ مگابایت فضای خالی بر روی گوشی شما نیاز است.

 

Wunderlist

Real Managerیکی از بهترین برنامه‌های مدیریت فایل برای سیستم‌عامل ویندوز فون است. این نرم‌افزار طراحی بسیار خوبی دارد و با محیطی کاملاً روان و ساده طراحی شده است. قابلیت‌های این نرم‌افزار عبارت‌اند از: کپی، جابجایی، تغییر نام و حذف فایل‌ها، به اشتراک‌گذاری نرم‌افزارها و دستگاه با استفاده از بلوتوث، NFC و …، باز کردن برنامه‌ها با نرم‌افزارهای دیگر، نمایش اطلاعات تصاویر و فیلم‌ها و سه حالت نمایش آیکون کوچک، آیکون بزرگ و حالت Grid.



Wunderlist

پیامچهپیامچه با دارا بودن بیش از ۷۵۰۰۰ پیامک و مطلب طنز یکی از جامع‌ترین برنامه‌های فارسی منتشر شده برای ویندوز فون است. از ویژگی‌های این برنامه می‌توان به فیلتر کردن پیامک‌ها بر اساس دسته‌بندی، امکان ارسال مطالب از طریق پیامک، ایمیل و انواع نرم‌افزارهای ارتباطی و امکان تعریف مخاطب خاص برای ارسال سریع پیامک اشاره کرد.

 

Wunderlist

IranTV:برنامه‌های تلویزیونی آنلاین در همه جای جهان طرفداران زیادی داشته و این روزها کمتر کسی است که از برنامه‌های آنلاین استقبال نکند. شما با استفاده از اپلیکیشن IranTV می‌توانید به صورت زنده و با کیفیت و سرعت عالی برنامه‌های شبکه‌های ایرانی داخلی و خارجی را به رایگان تماشا فرمایید.

 

در آینده‌ای نزدیک منتظر معرفی شماری دیگر از برنامه‌های ویندوز فون که به دست برنامه نویسان کشورمان ساخته شده‌اند باشید …

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24591 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/10/22 تعداد مشاهده: 2277
سافت گذر
نظرات بینندگان

asdolacharkhi 1393/10/22 19:23
چرا بالای تمام عکس برنامه ها بجای اسمشون نوشته Wunderlist !