کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9204 | مشاهده و دانلود: 740283867 | آخرین بروزرسانی: 1403/03/01 | اعضاء: 316796 | نظرات: 37904
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی و هیئت همراه را تسلیت عرض می کنیم. #شهید_جمهور

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چرا سیم‌کارت‌های‌ قاصدک و امین مجوز نگرفتند؟

سيم‌كارت‌هاي جديد با نام‌هاي قاصدك و امين حدود دو سال پيش توسط همراه اول معرفي و قرار شد بعد از به روز شدن واگذاري سيم‌كارت در كشور عرضه شوند اما اين كار به دلايلي انجام نشد و زمان مشخصي هم از سوي مسوولان اعلام نشد تا اين كه مدير عامل شركت ارتباطات سيار ايران درباره‌ي علت واگذار نشدن اين محصولات گفت از آنجا كه اين سيم‌كارت‌ها به‌عنوان سرويس خارج از مكالمه محسوب مي‌شود، برداشتمان اين بود كه بتوانيم آن‌ها را خارج از پروانه واگذار كنيم اما سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي در اين باره با ما موافقت نكرد و اكنون در حال مذاكره درباره اين موضوع هستيم.

 

يكي از كاربردهاي سيم‌كارت قاصدك، قابليت پيام‌رساني و ويژه پيامك بودن آن است و سيم‌كارت امين هم براي كنترل، حفاظت و موقعيت‌يابي خودرو بر پايه پيامك GPS طراحي شده است.

طبق اعلام قرار بود سيم‌كارت پيام‌رسان قاصدك پس از به روز شدن واگذاري سيم‌كارت در كشور وارد بازار شود يعني پس از به روز شدن واگذاري سيم‌كارت در كشور و تعيين تعرفه آن عرضه شود اما... 

وحيد صدوقي درباره‌ي علت واگذار نشدن سيم كارت‌هاي امين و قاصدك اظهار كرده است: در حال مذاكره با سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي هستيم.

اما محمد كرم‌پور - رييس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي - دراين باره به خبرنگار ايسنا گفت: بايد درخواست شركت ارتباطات سيار مبني بر واگذاري و ارائه سيم‌كارت‌هاي قاصدك و امين براي ما ارسال شود.

در هر حال اين دو سيم‌كارت به عنوان دو سرويس ارزش افزوده محسوب مي‌شود، به عنوان مثال در سيم‌كارت امين كه براي كنترل، حفاظت و موقعيت‌يابي خودرو بر پايه پيامك GPS طراحي شده است، سامانه ردياب در قالب يك بسته سخت‌افزاري برروي خودرو نصب مي‌شود و مي‌توان با ارسال و دريافت پيامك از سيم‌كارت تعبيه شده در سامانه حفاظتي و كنترلي، علاوه بر كنترل خودرو از امكانات موقعيت‌يابي جغرافيايي نيز بهره برد.

اين سرويس شامل سخت‌افزار نصب شونده در ماشين، نرم‌افزار نصب شونده در گوشي و سيم‌كارت قرارگيرنده در سخت‌افزار سيستم بوده و سيم‌كارت آن در تمامي محدوده پوششي شبكه همراه اول قابليت آنتن‌دهي دارد.

ويژگي‌ها و قابليت‌هاي سخت‌افزاري سيم‌كارت امين عبارتند از قابل نصب بر روي اكثر خودروها، تعيين دقيق موقعيت خودرو از طريق سيستم موقعيت‌ياب جهاني (GPS)، دريافت اطلاعات وضعيت خودرو توسط مالك، هشدار از طريق پيامك در صورت بروز دسترسي غير مجاز به خودرو، ضربه خوردن، قطع باطري، امكان خاموش و روشن كردن خودرو از طريق پيامك، كنترل از راه دور قفل مركزي ، تغيير تنظيمات امنيتي دزدگير از راه دور.

از جمله ويژگي‌ها و قابليت‌هاي نرم‌افزاري اين سرويس نيز مي‌توان به مواردي مثل نصب برنامه برروي انواع گوشي‌هاي تلفن همراه، نمايش موقعيت وسيله نقليه روي نقشه جغرافيايي با امكان درشت‌نمايي برروي نقشه، نمايش سرعت و جهت حركت وسيله نقليه، ارسال فرامين مختلف براي خودرو در حال حركت اشاره كرد.

اما امكان ارسال و دريافت پيامك و اختصاصي كردن ارسال و دريافت پيامك به يك يا چند شماره تلفن همراه و امكان سرويس‌دهي در تمامي محدوده جغرافيايي تحت پوشش شبكه همراه اول در سراسر كشور از قابليت‌هاي سوئيچ اين سيم‌كارت است. كه علاوه بر امكان استفاده توسط اشخاص، سازمان‌ها، شركت‌هاي دولتي و خصوصي، براي موسسات حمل و نقل، مديريت ناوگان شهري و ساير نهادها، امكان شخصي شدن و افزودن امكانات ويژه آن‌ها را داراست.

در هر حال به گفته مسوولان تمام اقدامات لازم براي راه‌اندازي اين سيم‌كارت‌ها تست و طي شده است؛ معاون بازاريابي و امور مشتركان شركت ارتباطات سيار ايران پيش از اين در اين باره به خبرنگار ايسنا گفته بود: منتظريم مراجع ذي‌صلاح به ما مجوز دهند. فقط در اين زمينه سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي نيست و ديگر مراجع‌ذي‌صلاح و مرتبط با اين موضوع هم بايد به ما مجوز دهند كه هنوز اين مراحل طي نشده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2464 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1389/03/19 تعداد مشاهده: 1187
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر