کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9151 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316152 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آموزش: چگونه Google Now را در اندروید ۵ فعال کنیم؟

اگر از کاربران اندروید باشید، به احتمال زیاد روش فعال‌سازی دستیار صوتی گوگل را در فارنت مشاهده کرده‌اید که در آن بدون نیاز به روت و با انجام مراحلی نسبتاً پیچیده می‌توان به فعال کردن Google Now پرداخت. پس از عرضه‌ی اندروید ۵ کاربران زیادی در هنگام پیاده‌سازی آن روش به مشکلاتی برخوردند و متأسفانه روش مطمئنی که بدون روت پاسخگو باشد را نیافتیم. حالا در مطلبی قصد داریم روش فعال‌سازی این دستیار صوتی در اندروید ۵ را در مراحلی نسبتاً آسان و کوتاه آموزش دهیم که البته برای این کار نیاز به روت کردن دستگاهتان دارید.


how-to-enable-google-now-in-android-5-0-lollipop-in-restricted-regions-root-needed

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ دقت داشته باشید که رعایت قدم به قدم این آموزش ضروری است و برای راحتی بیش‌تر شما کاربران تصاویری هم از مراحل در این آموزش قرار داده شده است. برای نتیجه‌گیری حتماً باید مراحل را به‌دقت و مطابق متن دنبال کنید.

در گام اول باید وارد فروشگاه Play Store شوید و در قسمت جستجو، Google Search را تایپ کنید. سپس طبق تصویر وارد صفحه‌ی مخصوص اپلیکیشن گوگل که دارای آیکون آبی است شوید و UNINSTALL را انتخاب کنید.

اگر در صفحه‌ی جستجو آن را پیدا نکردید می‌توانید با مراجعه به بخش My Apps و سپس بخش All، به پایین اسکرول کنید و در انتها شاهد اپلیکیشنی با نام Google خواهید بود. اگر نیاز به آپدیت داشت آن را آپدیت کنید تا پس از آن بتوانید به آنینستال آن بپردازید.

how to enable google now in android 5 (2)wm

در مرحله‌ی بعد باید هر لانچری غیر از لانچر Google Now Launcher را نصب کنید و در کنار آن هم نیاز به یک فایل منیجر با قابلیت پشتیبانی از روت نیاز است که ما به ترتیب به شما لانچر Nova و فایل منیجر X-plore را پیشنهاد می‌کنیم. پس از نصب اپلیکیشن X-plore وارد آن شده و به بخش Configuration مراجعه کرده و در بخش Root access گزینه‌ی Superuser + mount writable را انتخاب کنید. حال لانچر پیش‌فرض را هم روی Nova قرار دهید.

how to enable google now in android 5 (3)

در گام بعد باید این فایل APK را دانلود کنید که نسخه‌ی قدیمی اپلیکیشن جستجوی گوگل است. سپس نام آن را به  Velvet.apk تغییر دهید.

پس از این کار به قسمت تنظیمات دستگاه و بخش Apps و سپس به تب All مراجعه کنید. حالا به دنبال اپلیکیشن Google Search بگردید و در صفحه‌ای که باز می‌شود روی Clear Data ضربه بزنید و OK را انتخاب کنید.

how to enable google now in android 5 (4)

حال از طریق فایل منیجر به مسیر زیر بروید و پوشه‌ی Velvet را روی دستگاه خود در جایی مطمئن کپی کنید.

Root – system – priv-app

حال محتویات پوشه‌ی Velvet را پاک کنید. دقت کنید که خود پوشه را پاک نکنید. حال باید فایل APK دانلود شده را درون این فولدر کپی کنید و با نگه‌داشتن آن، به بخش Permissions مراجعه کرده و گزینه‌ها را مانند تصویر زیر انتخاب کنید تا عدد پایین آن به ۶۴۴ تغییر کند.

how to enable google now in android 5 (5)

حال یک بار دستگاهتان را خاموش و روشن کنید و اگر از شما درخواست لانچر شد Nova را انتخاب و سپس از منوی اپلیکیشن‌ها، اپلیکیشن Google که دارای آیکون آبی است را انتخاب کنید و پس از طی مراحل، روی گزینه‌ی Yes, I’m in ضربه بزنید.

how to enable google now in android 5 (6)

در نهایت وارد فایل منیجر شوید و پوشه‌ای را که در ابتدا کپی کرده بودید، دوباره به همان مسیر بریزید و در هنگام کپی Overwrite را انتخاب کنید. سپس سه فایل درون پوشه‌ی lib-arm را به‌طور جداگانه انتخاب و Permission آن‌ها را همانند تصویر به ۶۴۴ تغییر دهید. در پایان نیز Permission پوشه‌های lib، Velvet و arm را به ۷۵۵ تغییر دهید.

how to enable google now in android 5 (7)

دستگاه خود را ریستارت کنید و حالا می‌توانید به‌راحتی از لانچر Google Now، کارت‌ها و هم‌چنین دستورات صوتی آن استفاده کنید. هم‌چنین بعد از اتمام مراحل می‌توانید اپلیکیشن Google Search را نیز آپدیت کنید.

how to enable google now in android 5 (1)wm

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24699 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/10/28 تعداد مشاهده: 1983
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر