کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهیانه فقط 2900 تومان از این امکان بهره مند شوید
عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
آنلاین: 4412 نفر | تعداد برنامه ها: 6223 | مشاهده و دانلود: 430460355 | آخرین بروزرسانی: 306 روز و 12 ساعت و 41 دقیقه و 25 ثانیه پیش | اعضاء: 247994 | نظرات: 35550
www.esetupdate.ir
 
🌼 میلاد مولود کعبه حضرت امیرالمؤمنین علی ابن ابی طالب صلوات الله علیه را به امام زمان عجل الله فرجه و شما کاربران گرامی تبریک عرض می کنیم 🌼
1. با عضویت ویژه در سافت گذر و کلیک روی آیکن قلب در زیر عنوان برنامه ها، از آخرین بروز رسانی هر نرم افزار از طریق ایمیل آگاه شوید.
2. عضویت ویژه سافت گذر با بیش از 50 درصد پایین تر از مبالغ قبلی مجددا فعال شد.(مشاهده نرم افزارهای VIP)
3. اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.
4. محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود. 5 آذر 97
5. جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک شدن توسط ESET از این روش استفاده کنید.

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
آخرین دانلود شده
یا بخت یا اقبال
نظرات کاربران
نظرات کاربران

KMPlayer

ترجیحاً فعلاً نصب نکنید چون این ورژن یه مقدار مشکل داره از جمله این که وقتی سریع فیلم رو جابجا می کنید گیر می کنه

نظرات کاربران

ESKO ArtiosCAD

نرم افزار بسیار عالی
لطفا پلاگین های مرتبط با این برنامه و ساخت شرکت esko رو هم که روی برنامه ایلیستریتور نصب میشن رو نیز در سایت بذاررین

نظرات کاربران

Corel VideoStudio

ساده و بی پیرایه اما قوی و کارآمد است.

نظرات کاربران

Google Chrome

سایت خیلی خوبی دارین ولی کلا یه مشکلی در مورد ورژن نرم افزارهایی که میزارین همیشه وجود داره
اونم اینکه ورژنی که شما اعلام میکنین تقریبا هیچ جای نت پیدا نمیشه حتی تو سایت سازنده!!!!
اگه میشه اینو حتما توضیح بدین چون برای خیلیها شبهه ایجاد شده
مثلا همین گوگل کروم من لیست ورژنایی که تا همین امروز ریلیز شده رو براتون میزارم از ورژن 6 به بعد اینایی که شما گزاشتین اصلا توش نیست

Latest Version
Google Chrome 8.0.552.0 Beta

Old Versions
Google Chrome 7.0.544.0 Beta
Google Chrome 7.0.536.2 Beta
Google Chrome 7.0.517.24 Beta
Google Chrome 7.0.517.17 Beta
Google Chrome 7.0.517.8 Beta
Google Chrome 7.0.517.5 Beta
Google Chrome 7.0.517.0 Beta
Google Chrome 7.0.503.0 Beta
Google Chrome 6.0.495.0 Beta
Google Chrome 6.0.490.1 Beta
Google Chrome 6.0.472.33 Beta
Google Chrome 6.0.472.25 Beta
Google Chrome 6.0.472.22 Beta
Google Chrome 6.0.472.14 Beta
Google Chrome 6.0.472.11 Beta
Google Chrome 6.0.472.0 Beta
Google Chrome 6.0.466.0 Beta
Google Chrome 6.0.458.1 Beta
Google Chrome 6.0.453.1 Beta
Google Chrome 6.0.447.0 Beta
Google Chrome 6.0.437.3 Beta
Google Chrome 6.0.427.0 Beta
Google Chrome 6.0.422.0 Beta
Google Chrome 6.0.408.1 Beta
Google Chrome 6.0.401.1 Beta

نظرات کاربران

پنجمین مجموعه‌ نرم‌افزار های سافت ‌گذر

سلام
عزیزان دستتون درد نکنه انشاءالله روز به روز موفق تر باشید چراکه این فعالیت شما در زمینه نرم افزارهای مختلف خدمت بسیار بزرگی به این ملت است.
همه باید بدانند که اینترنت میتواند این گونه مفیدباشد و فقط وسیله سرگرمی و تفریح نیست!...
من به تازگی با وب سایت شما آشنا شدم وبسیار بهره بردم اگر قیمت این محصول یه کم ارزان تر باشد بهتر است اگرچه با زحمت آن را تهیه کردید اما...

نظرات کاربران

PESEdit 2014

برای آموزش نصب دیتا پک بازی به این لینک مراجعه کنید

http://www.pestools.ir/2013/11/%d9%be%da%86-%d8%a8%d8%b1%d9%88%d8%b2-%d8%b1%d8%b3%d8%a7%d9%86%db%8c-%da%a9%d9%88%d9%86%d8%a7%d9%85%db%8c-pes-2014-data-pack-2-00/

نظرات کاربران

Deep Freeze

سلام
من نسخه standard رو روی ویندوز 8 نصب کردم. همون طور که تو توضیحات نوشته شده موقع فعال سازی error میداد ولی با 5 ، 6 بار امتحان مجدد، فعال شد.
نرم افزار بعد از نصب هیچ مشکلی نداشت، فقط امکان hibernate کردن ویندوز وجود ندارد و با زدن گزینه hibernate کامپیوتر standby میشود ؟؟؟

نظرات کاربران

Opera

سلام . دوستان من گیج شدم . ویندوز من سون 64 بیت هست حالا کدوم یکی از این لینکها رو دانلود کنم . اونی که 12.17 برای 64 بیت هست رو یا اونی که 26.0 هست . سافت گذر ذر توضیحاتش اورده برای اولین بار هم 32 بیت و هم 64 بیت توی یک نسخه جمع شدن. این یعنی کدوم ؟؟؟؟ . ممنون اگر راهنمایی فرمایید .

نظرات کاربران

PotPlayer

بچه ها کسی هست وارد باشه بهترین گزینه Render توی قسمت video جهت داشتن بهترین کیفیت فیلم رو پیشنهاد بده ؟؟

نظرات کاربران

Folder Guard Professional

سلام وتشکر
اگه روش پسورد گزاری روی فایلها رو باکمک kaspersky pure قرار بدید ممنون می شویم.

نظرات کاربران

Red Gate SQL Toolbelt

سلام. این پکیج فوق العادس. فقط اگر آخرین ورژن موجود را قرار دهید بسیار خوب خواهد شد

نظرات کاربران

Qihoo

سلام ببخشید من متوجه فرقش با نسخه قبلیش(فرق 1072با1062) نشدم. چه آپشنی اضافه شده؟

نظرات کاربران

Internet Download Manager

به نظر من idm بهتر از ida هست ida بعضی از داونلودها رو در انتها خراب میکنه مثلا هرچی دانلود از سایت maktabkhooneh.org را دانلود کردم خراب کرد.

نظرات کاربران

Google Chrome

من مروگر Comodo Dragon رو دانلود کردم تقریبا فرقی با گوگل کروم نداره ولی هنوز گوگل کروم از نظر سرعت و امنیت در جهان حرف اول رو میزنه.

نظرات کاربران

Firefox

سلام:
یه چند سالی بود از opera استفاده میکردم ورژن های جدیدش که اومد در پیتی شد. رفتم سراغ مرورگرهای دیگه من جمله IE 9 نمیدونم قضیه چیه که بعد از مدت های مدیدی که سراغ IE رفتم گویا خیلی تغییر کرده به خصوص ورزن 9 ، برای من عالی کار میکنه مخصوصاً از نظر لود صفحات ، سایتشم مهم نیست چه سایتی باشه سریع باز میکنه.(از هیچ مرورگری طرفداری نمیکنم فقط نظرمو گفتم)

نظرات کاربران

Firefox

سلام خسته نباشی و سال نوتون مبارک
واقعا ازتون ممنونم
سایتتون خیلی کمکم کرده خداییش هر چی رو که پیدا نمیکنم میام اینجا
با دست پر میرم از اینجا
خسته نباشین

نظرات کاربران

Symantec AntiVirus Corporate Edition

واقعا ممنون... من نسخه ی قدیمی سیمانتیک رو داشتم که فقط روی اکس پی کار می کرد و خیلی راضی بودم... اما از وقتی ویندوز 7 نصب کردم همش درگیر آنتی ویروس هایی مثل ند و ... بودم ، که آپدیتشون مصیبته... ولی خدا خیرتون بده، این سیمانتیک عزیز دل یدونه باشه....

نظرات کاربران

GetData Recover My Photos

خیلی خیلی ممنون
کلییییی دنبالش گشتم.سایتای دیگه تقلیشو ابلود کردن.recovery my files
که خیلیا با این نرم افزار اشتباه میگیرن

سافت گذر

بلایی که “زندگی دیجیتال” بر سر زندگی ما آورده و ما بیخبرانیم!

امیرحسن تقوی ،مدیرعامل است ،مهندس است ، یکی از موفقترین شرکتهای حوزه IT را که در خارج و داخل ایران فعال است، تاسیس و مدیریت کرده است و شب سال نوی میلادی در یک میهمانی خانوادگی برایم از آماری  تکان دهنده گفت که همکار خارجیش نیز تایید میکرد، از او خواهش کردم به خاطر نکات خوبی که یادم داد، زحمت نوشتن مقاله ای کوتاه را  در همان زمینه متحمل شود که این اتفاق دیروز رخ داد ، حرفهای مردی را بخوانید که مدرس دوره های نبوغ زندگی در خانه توانگری بوده است:

 زندگی دیجیتال

چند تا آمار ساده!

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرسام؛ متوسط زمان صرف شده برای کار با اسمارت فونها در شبانه روز ۱۹۴ دقیقه!

متوسط تعداد دفعات لمس گوشی در روز ۱۵۰ بار

متوسط تعداد اپلیکیشن روی هر اسمارت فون۴۱

حداکثر فاصله ۹۰% آدمها در طول روز از گوشی ۱ متر و نیم

بلاشک گوشی موبایل آدمها این روزها تقریبا مهمترین وسیله زندگی آنهاست و به نظر میرسد که ثقل زندگی ما در روابط انسانی از گویش و نوشتار و لمس و تحرک به نمایشگرهای چند اینچی لمسی منتقل شده! کافی است در مهمانی و تاکسی و پرواز و گرمابه و گلستان نگاهی نه چندان دقیق به اطراف بیاندازیم تا ابعاد مساله روشن شود!

واکنش آدمها به آلارمهای گوشی چیزی در حد شرطی شدن و بلکه هم بیشتر است! در یک کلام گوشیهای ما تبدیل به امتداد بیرونی و بخشی از بدن شده اند که تاثیرات عمیقی بر خود اصلی ما دارند!

بعد از حدود ۹ سال صرف کردن شبانه روز زندگی در بیزنس موبایل کم کم دارم درک میکنم که شعارهایی که غولهای مخابراتی میدادند بدون اینکه آب از آب تکان بخورد چه بلای به سر زندگی ما آورده و ما بیخبرانیم!

“زندگی دیجیتال” چیزی از روح زندگی واقعی باقی نگذاشته است! روزگاری برای اینکه به دلدار برسانیم که فلانی دوستت دارم باید مرارتها میکشیدیم و در خیلی از مواقع هم شرم حضور و یا ترس آبروریزی و … باعث چه داستانها که نمیشد! آن روزها دوستت دارم حرمت داشت!

زندگی دیجیتال

امروز به لطف آیکونها در کسری از ثانیه آی لاو یو با یک بوس اضافه برای کسی که یک روز هم از اشناییمان نمیگذرد  ارسال میکنیم و من هرگز از دریافت پیام آی لاو یو باس روی وایبرم از همکاری که با مرخصیش موافقت کردم تعجب نمیکنم! آن روزها پیام رسانهای رایگان نبودند تا با تابلوی “فقط با جنبه ها وارد شوند” مرد و زن مردم ما را در گروههای بی شمار به چالش بی شرمی و دست انداختن همه ارزشها و مفاهیم بکشند! امروز ما جنبه داریم اما دیگر حیا نداریم! به همین سادگی!

غول سوئدی مخابرات میگفت “ما شما را بهم وصل میکنیم!” اما نگفت که هزینه این اتصال تنها قبض موبایل ما نخواهد بود! هزینه این اتصال همه آن لحظات زیبایی است که از دریچه چشم خود نمیبینیم تا با دوربین اسمارت فون خود، برای اینستاگرام و فیسبوک عکس بگیریم و آپلود کنیم تا استراتژی تولید محتوی و داده فروشی روز به روز فربه تر شود! دریغ از همه خلوتهایی که زائل شد و همه تنهاییهایی که میتوانست سرچشمه خلق تازه ها شود.

آری ! هیچکس تنها نیست، همه به هم وصلند و مشغول کشتن روح زندگی و لحظات هستند! ۹۳ میلیون نفری که روزانه حدود ۱ میلیون دلار فقط روی اپلیکیشن candy crush خرج میکنند تنها نیستند چون روزانه معادل ۱۷۶۰ سال وقت برای ست کردن دانه های رنگی آتش میزنند!

زندگی دیجیتال

این آش اینقدر شور شده که بالاترین حد ابراز علاقه به کسی این است که بگوییم حتی از موبایلم هم بیشتر دوستت دارم! اگر روزی on-line بودن  هدیه بود، امروز در دنیایی که تعداد گوشیهای زیر هر سقف از تعداد آدمها بیشتر است بالاترین حد احترام و علاقه وقتی با کسی هستیم شاید این است که دیسکانکت باشیم و فقط برای او! اگر چه امروز گریزی از اینهمه اتصال و ارتباط نیست اما باور کنیم شاید روزی ۱ ساعت دیسکانکت حال همه ما را بهتر خواهد کرد.

کد خبر: 24722 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/10/29 تعداد مشاهده: 995
کلید واژه ها:

, , ,

سافت گذر
نظرات بینندگان

... 1393/10/29 18:27
مرسی. عالی بود
fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
نام و نام خانوادگی:
نظر شما:
لطفاً فارسی بنویسید
ایمیل:
نام پایتخت ایران؟
» ایمیل وارد شده نمایش داده نمی شود و فقط برای ارتباط با شما مورد استفاده قرار می گیرد.