کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9206 | مشاهده و دانلود: 740429189 | آخرین بروزرسانی: 1403/03/02 | اعضاء: 316804 | نظرات: 37904
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی و هیئت همراه را تسلیت عرض می کنیم. #شهید_جمهور

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دستپاچگی مدیر اپل برای اختلال در معرفی آیفون جدید

استيو جابز، مدير اجرايي اپل در طول رونمايي آيفون 4 با بروز مشكل براي فن‌آوري‌اش، در برابر حاضران شرمنده شد.

مدير اجرايي اپل و استاد بي‌مانند مراسم‌ها، در مورد جلب حاضران براي معرفي يك محصول به شمار مي‌رود اما حتي اين مهارت نيز نتوانست وي را در مشكل مختل‌كننده اين مراسم از دستپاچگي مصون نگه دارد.

در نطق افتتاحيه كنفرانس طراحان جهاني (WWDC)، جابز چندين بار براي اتصال به اينترنت از طريق واي فاي با مشكل مواجه شد و هنگامي كه سعي داشت نشان دهد در نمايشگر جديد تصاوير چقدر واضح هستند با قطعي واي فاي روبه‌رو شد.

اين مشكل دوباره و هنگامي كه مدير اپل سعي كرد به حاضران نحوه كار كردن تماس ويديويي در دستگاه را نشان دهد، مجددا پيش آمد. قطع 20 تا 30 دقيقه‌اي شبكه واي فاي كه جابز از آن براي نمايش مرور وب در نمايشگر آيفون 4 استفاده مي‌كرد، مدير اجرايي با اعتماد به نفس اپل را در برابر مخاطباني كه به يك صفحه وب سفيد خالي بزرگ نگاه مي‌كردند، دستپاچه كرد.

جابز كه تصور مي‌كرد شمار بزرگ شبكه‌ها موجب بروز اين مشكل شده از بيش از 500 خبرنگار حاضر درخواست كرد اتصال‌هاي واي فاي خود را خاموش كنند و از حاضران خواست مطمئن شوند افراد كنار آن‌ها پنهاني از واي فاي استفاده نمي‌كنند.

وي اظهار كرد: فكر مي‌كنم وبلاگ‌نويسان حق وبلاگ نوشتن دارند اما اگر مي‌خواهيد نمايش را ببينيد قادر به انجام آن نخواهيم بود.

مرد شماره يك اپل در اين مراسم مدل ارتقاء يافته از آيفون را با توصيف آن به عنوان باريك‌ترين تلفن هوشمند جهان و زيباترين و دقيق‌ترين دستگاه ساخته شده تاكنون در اپل رونمايي كرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2474 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1389/03/20 تعداد مشاهده: 1442
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر