کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316272 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شارپ تلفن تاشو با سیستم عامل اندروید معرفی می‌کند

شارپ، به زودی یک تلفن تاشوی اندرویدی روانه بازار خواهد کرد. این تلفن به نمایشگر ۳.۴ اینچی و دکمه‌های فیزیکی شماره‌ای و یک D-Pad برای کنترل دستگاه مجهز خواهد بود.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ شاید گوشی‌های تاشو در اغلب نقاط جهان طرفدار نداشته باشند، اما در کشورهایی چون ژاپن، هنوز افراد زیادی هستند که یک گوشی تاشو را به آیفون و پرچمداران بزرگ و کوچک اندرویدی و ویندوزفونی ترجیح می‌دهند.

کمپانی‌ ژاپنی شارپ هم به زودی یک تلفن تاشو به نام Aquos K SHF31 را معرفی خواهد کرد؛ یک تلفن تاشوی اندرویدی که به نسخه ۴.۴ کیت‌کت این سیستم عامل مجهز شده است. این تلفن جدید توسط اپراتور KDDI و با پشتیبانی از سرویس‌های شبکه 4G LTE روانه بازار خواهد شد!

در این گوشی یک نمایشگر LCD کوچک روی بخش خارجی بدنه قرار دارد که زمان و تاریخ را نشان می‌دهد، نمایشگر اصلی تلفن از نوع TFT و در ابعاد ۳.۴ اینچی با رزولوشن ۹۶۰ در ۵۴۰ پیکسل است. در شرایطی که امروزه اکثر تولیدکنندگان به دنبال افزایش ابعاد نمایشگرهای تلفن‌های تولیدی‌شان هستند، K SHF31 یک تلفن کوچک و جمع و جور است که به راحتی در جیبتان جای می‌گیرد. برای کار کردن با این تلفن غیرلمسی هم کلیدهای کنترلی شامل کلید خانه و یک D-Pad به همراه یک صفحه کلید فیزیکی شماره‌ای قرار داده شده است. بنابراین اگر بخواهید ایمیل بفرستید باید به سبک قدیم با فشردن چندباره کلیدهای شماره‌ای این کار را انجام دهید.

از طرفی این تلفن از قابلیت WiFi Hotspot هم پشتیبانی می‌کند و تا ۱۰ ابزار مختلف می‌توانند از طریق وای‌فای به آن متصل شوند. پردازنده این تلفن اسنپ‌دراگون 400 چهارهسته‌ای کوالکام است. تلفن تاشوی اندرویدی شارپ به باتری ۱۴۱۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز شده و از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسل بهره می‌برد. این محصول در سه رنگ قرمز، سفید و مشکی روانه بازار خواهد شد و با استفاده از کارت microSD می‌توان حافظه آن را افزایش داد.

هنوز مشخص نیست که این تلفن چه زمانی و با چه قیمتی در بازار ژاپن عرضه خواهد شد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24750 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/11/01 تعداد مشاهده: 1239
سافت گذر