کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316352 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سونی تمام ۱۴ فروشگاه رسمی خود در کانادا را تعطیل می‌کند

سونی در بیانیه رسمی از تصمیم خود برای تعطیل نمودن تمامی فروشگاه‌های این شرکت در کانادا خبر داد. بر اساس گزارش خبرگزاری CBC تمامی چهارده فروشگاه سونی در کانادا تا شش یا نهایتاً هشت هفته دیگر بسته خواهد شد.


Sony-retail-stores

در حال حاضر سونی سه فروشگاه در آلبرتا، سه فروشگاه در گریتر وَن‌کوور (Greater Vancouver)، پنج فروشگاه در گریتر تورنتو، یک فروشگاه در اوتاوا، یک فروشگاه در مونترال و یک فروشگاه در کِبِک دارد.

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ البته سونی خدمات پس از فروش محصولات خود را فراموش نکرده و قرار است آدرس و اطلاعات مراکز خدمات پس از فروش محصولات این شرکت را به مشتریان اعلام کند. حدود ۹۰ کارمند نیز در این فروشگاه‌ها مشغول به کار هستند که سونی از برنامه خود برای این کارمندان پس از تعطیلی فروشگاه‌ها صحبتی به میان نیاورده است.

سونی این روزها روزگار سختی را می‌گذراند؛ هک شدن واحد سینمایی این شرکت و شبکه‌ بازی کنسول‌های پلی‌استیشن سونی فشار سنگینی را بر این شرکت تحمیل کرده است. سال ۲۰۱۴ میلادی نیز اعلام شد که سونی حدود ۱.۷ میلیارد دلار ضرر مالی داشته است و با این حساب می‌توان بستن فروشگاه‌های این شرکت در کانادا را دلیلی برای کاهش هزینه‌های سونی قلمداد کرد. به تازگی شایعه فروش بخش موبایل این شرکت نیز مطرح شده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24762 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/11/01 تعداد مشاهده: 1547
سافت گذر