کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سامسونگ تراشه‌ی نسل بعدی آیفون را می‌سازد

باوجود منازعات پتنتی اپل و سامسونگ، این دو کمپانی همیشه پشت پرده مراوداتی با یکدیگر داشته‌اند که شامل تولید تراشه برای آیفون‌های اپل می‌شد. پس از قطع ارتباطی کوتاه، سامسونگ دوباره تولید تراشه برای نسل بعدی آیفون را از سر خواهد گرفت.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ براساس گزارش منتشر شده در روزنامه‌ی کره‌ای Maeil Business، کمپانی کره‌ای سامسونگ دوباره همکاری با اپل را از سر گرفته و تولید تراشه‌های مورد نیاز این کمپانی را برای آیفون از سر خواهد گرفت. این گزارش حاکی از آن است که سامسونگ ۷۵ درصد از کل تراشه‌ی مورد نیاز برای تولید نسل بعدی آیفون را بر عهده خواهد داشت. به نقل از رویترز، سامسونگ این تراشه‌ها را در کارخانه‌ی تگزاس خود تولید خواهد کرد.

سامسونگ یکی از کمپانی‌هایی است که علاوه بر تولید گوشی‌های‌هوشمندبا برند خود، سخت‌افزار مورد نیاز از قبیل تراشه، صفحه‌ی نمایش و موارد دیگر را نیز برای سایر رقبا، تولید می‌کند. سامسونگ یکی از معدود کمپانی‌هایی است که قادر است تعداد بسیار بالایی از تراشه‌های مورد نیاز اپل را برای استفاده در نسل بعدی آیفون، بدون مشکل خاصی تولید کند. آخرین بار سامسونگ تراشه‌ی A7 مورد استفاده در آیفون 5S را برای اپل تولید کرد، اما سال گذشته اپل برای تولید تراشه‌های خود سراغ کمپانی تایوانی TSMC رفت.

هنوز مشخص نیست این دو کمپانی چگونه به یکباره دوباره همکاری با یکدیگر را از سر گرفته‌اند. اپل و سامسونگ در این مورد اظهار نظر نکرده‌اند، از این‌رو باید برای دریافت اطلاعات بیشتر به انتظار روزهای آینده نشست.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24854 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/11/07 تعداد مشاهده: 1414
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر