کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316268 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شروع دوره‌ی آموزش برنامه‌نویسی به زبان Swift استنفورد

swift-logo-hero

اخیراً در اپل اپس شما را در جریان وضعیت و جایگاه کنونی زبان برنامه‌نویسی سوئیفت در بین برنامه‌نویسان قرار دادیم. طبق بررسی‌های صورت‌گرفته بر روی دو سرویس گیت‌هاب و stackoverflow، در قیاس با تمامی زبان‌های برنامه‌نویسی عرضه‌شده تا به امروز، زبان سوئیفت با استقبال به نسبت بالاتری از سوی برنامه‌نویسان مواجه شده است. به طوری که پیش‌بینی شده است طی سال ۲۰۱۵ این زبان به لیست ۲۰ زبان برنامه‌نویسی پرطرفدار دنیا وارد شود.

به گزارش سافت گذر به نقل ازاپل اپس؛ مدت زمان زیادی از معرفی این زبان از سوی اپل نمی‌گذرد. اگر وبسایت‌های مختلف آموزش برنامه‌نویسی برای آی‌اواس را پیگیر باشید می‌توانید ببینید که اکثر آموزش‌های جدید به زبان سوئیفت ارائه می‌شوند. از این رو هر چند شاید هضم‌کردن ساختار کدهای زبان سوئیفت در ابتدای امر در قیاس زبان آبجکتیو سی دشوارتر باشد، اما این زبان ویژگی‌های مدرنی ارائه می‌کند که علتی تعیین‌کننده‌ای هستند در جهت تلاش برای یادگیری آن.

برای یادگیری برنامه‌نویسی برای آی‌اواس می‌توانید سراغ منابع مختلفی بروید. یکی از منابع معتبر موجود در این زمینه آموزش‌های منتشرشده از سوی مرکز استنفورد است. این آموزش‌ها که پیش از این به زبان آبجکتیو سی در اختیار بودند در جریان به روز شدن با زبان برنامه‌نویسی سوئیفت قرار گرفته‌اند. نکته‌ای که این اتفاق را جالب‌تر می‌کند آن است که این آموزش‌ها برای نخستین بار است که از طریق سرویس iTunes U اپل نیز در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.

به گفته‌ی این مرکز طی دوره‌ی آموزشی جدید می‌توانید با مفاهیم مختلفی نظیر ابزارها و APIهای مورد نیاز برای ساخت اپلیکیشن‌های آیفون و آیپد، طراحی رابط کاربری برای دستگاه‌های موبایل، نحوه‌ی ایجاد روش‌های تعاملی مختلف در یک اپلیکیشن آی‌اواس، نحوه‌ی طراحی با اصول شی‌گرا و بر اساس ساختار model-view-controller و مفاهیم مربوط به مدیریت حافظه آشنا شوید. برای دسترسی به این دوره بر روی آیتونز می‌توانید از طریق این لینک اقدام کنید.

در صورتی که علاقه‌مند به برنامه‌نویسی برای آیفون و آیپد با یادگیری زبان برنامه‌نویسی سوئیفت هستید شاید همین جا محل خوبی برای شروع باشد. اگر به این موضوع علاقه دارید و منتظر هستید روزی یک کتاب فارسی جامع و کامل یا یک کلاس آموزشی سنتی برای این کار پیدا کنید، شاید عمرتان کفاف تحقق خواسته‌تان را ندهد. در طی سال‌های اخیر تلاش‌های مختلفی در جهت تغییر روش‌های معمول آموزشی صورت گرفته است که همین دوره‌ی آغازشده از سوی استنفورد نیز یک مثال دم‌دستی برای این ادعا است. در صورتی که علاقه‌مند به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جریان در حال تحول آموزش هستید می‌توانید این پست جالب از وبسایت سیتپور را بخوانید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24867 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: appleapps.ir تاریخ خبر: 1393/11/07 تعداد مشاهده: 1605
سافت گذر