کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316356 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ارسال فایل از هر کجا و با هر وسیله‌ای با Send AnyWhere

احتمالا برای شما هم پیش آمده ‌که ‌تصمیم ‌ارسال یک فایل، برنامه ‌و یا فایل صوتی به‌یکی از دوستانتان را داشته‌ باشید. در این مواقع مهم ترین چالشی که‌ با آن رو‌به‌‌رو خواهید شد پیدا کردن یک وب‌سایت خوب فارسی، بدون محدودیت‌های عجیب حجمی و پسوندی و البته ‌ارائه ‌دهنده‌ی لینک مستقیم است.با زومیت همراه باشید تا بهترین و راحت‌ترین راه انتقال فایل را با شما در میان بگذاریم.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ همان‌طور که گفته شد پیدا کردن یک سایت مناسب برای آپلود فایل مورد نظر همیشه یک چالش به حساب می‌آید . چرا‌که ‌با وجود تعداد زیاد آپلودسنتر‌های فارسی و خدمات رسانی خوب آن‌ها، همچنان در تمامی‌ این سایت‌ها محدودیت‌های حجمی (‌برای مثال تا سقف 10 مگابایت) و پسوندی وجود دارد که‌ برای مثال به ‌شما اجازه‌ نمی‌دهد یک فایل با پسوند نه‌ چندان معمول مانند APK را با حجم بیشتر از 10 مگابایت آپلود کنید. یا مشکل دیگری که ‌تا به ‌امروز وجود داشت این بود که‌ برای فرستادن یک فایل از داخل موبایل، مجبور به‌انتقال آن به‌ کامپیوتر و سپس آپلود کردن آن و فرستادن لینک مورد نظر بودیم. اما امروز در زومیت راهی را معرفی خواهیم کرد که ‌شما را از تمامی‌ این محدودیت‌ها و دردسر‌ها نجات داده‌ و با ساده‌ترین شکل ممکن امکاناتی نا‌محدود را در هر‌کجا و هر‌ ابزاری که ‌باشید، در اختیار شما قرار می‌دهد.

Send AnyWhere نام یک گروه ‌نرم‌افزاری است که‌ این مشکل شما را یک‌بار برای همیشه‌ با بهترین شکل ممکن حل کرده‌است. اهمیتی ندارد که‌ شما صاحب یک گوشی اندرویدی هستید، یا یک گوشی ویندوزفونی. فرقی ندارد که‌ پشت یک سیستم کامپوتر با سیستم عامل ویندوز یا مک نشسته‌ باشید. Send AnyWhere فکر همه‌جا را کرده‌ است. این تیم توسعه‌دهنده، سرویس خود را برای اکثر سیستم‌عامل‌های موجود یعنی اندروید، ویندوزفون، iOS، مک و ویندوز هم ارائه‌ داده ‌است و شما با استفاده ‌از هر کدام می‌توانید برای طرف مقابل فایل ارسال کنید‌.

sendwhe11

یکی از ویژگی‌های جالب این سرویس ارسال لحظه‌ای فایل است. به‌ این معنا که ‌شما بعد از انتخاب فایل‌های مورد نظر و انتخاب گزینه‌ی ارسال، تنها یک کد مخصوص دریافت می‌کنید و هیچ آپلودی را انجام نخواهید داد و تنها زمانی که‌ طرف مقابل کد مربوطه را وارد کند فایل‌های شما به‌ صورت مستقیم از دستگاهتان آپلود شده ‌و مستقیما روی دستگاه‌ طرف مقابل دانلود می‌شود. البته سرورهای SEND ANYWHERE هم در این بین میزبان فایل‌های شما خواهند بود اما به ‌محض اتمام ارسال، فایل‌ها از سرورهای Send AnyWhere پاک خواهند شد.

sendwhe112

امکان جالب دیگر این نرم‌افزار شناسایی هوشمند شبکه‌ی اینترنتی شما است. به‌این ترتیب که ‌اگر شما و دوستتان هر دو به ‌یک شبکه ‌وای‌فای متصل باشید، این نرم‌افزار به‌طور هوشمند این شبکه ‌را شناسایی کرده‌ و اقدام به ‌ارسال فایل از طریق مودم و با سرعت چندین برابر می‌کند (مانند نرم‌افزار‌های انتقال فایل از طریق wifi‌).

شما بعد از نصب این نرم‌افزار برای همیشه‌ با سرعت بالا و در هر کجا و هر دستگاهی، قادر به ‌ارسال فایل به ‌دوستان خود خواهید بود. زومیت در استفاده ‌از این نرم‌افزار به ‌شما پیشنهاد ویژه می‌کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24877 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/11/08 تعداد مشاهده: 2274
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر