کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9204 | مشاهده و دانلود: 740283867 | آخرین بروزرسانی: 1403/03/01 | اعضاء: 316804 | نظرات: 37904
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی و هیئت همراه را تسلیت عرض می کنیم. #شهید_جمهور

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

میزان استفاده از کامپیوتر توسط فرزندتان را مدیریت کنید!

والدين همواره در جستجوي راههايي براي تأمين امنيت فرزندان خود هستند. با پيشرفت تکنولوژي نيز نگراني هاي پدر و مادر از اين بابت بيشتر شده است. يکي از مسائلي که معمولأ در خانواده ها پيش ميايد مسئله ميزان استفاده از کامپيوتر است. به طوريکه والدين گاهي از استفاده بي رويه از کامپيوتر توسط فرزند خود به ستوه ميايند و به روش هاي منسوخ ترتيبي نظير جمع آوري کامپيوتر از خانه روي مي آورند. براي حل منطقي اين مشکل چه بايد کرد؟ ويندوز ويستا تا حدودي اين مشکل را حل کرده است! شما به عنوان يک پدر يا مادر ميتوانيد توسط ويندوز ويستا فرزند خود را در استفاده از کامپيوتر محدود سازيد. اين محدود سازي به معناي استفاده متعادل از کامپيوتر توسط فرزند شماست. به طوريکه در طي يک زمان مشخص در روز يا هفته فرزند شما ميتواند از کامپيوتر استفاده نمايد. اينگونه نه از نگراني از بابت درس و مشق او خواهيد داشت و نه فرزند خود را از يک منبع که حق طبيعي اوست محروم داشته ايد. فراموش نکنيد در عصر حاضر فرزند شما بايستي کار با کامپيوتر و اينترنت را فرا بگيرد و نبايد به اين موضوع به چشم يک مشکل بنگريد. تنها نگراني ، ميزان استفاده متعادل از کامپيوتر است که با استفاده از اين ترفند اين نگراني نيز بر طرف ميشود.
بدين منظور:
شما ابتدا بايستي با يک حساب کاربري که مخصوص شماست و دسترسي Administration دارد وارد ويندوز ويستا شويد.
يک User نيز بايستي مخصوص فرزند خود داشته باشيد که دسترسي Standard دارد.
اگر اين کار تا به حال انجام نداديد به Control Panel برويد. از بخش User Accounts and Family Safety و قسمت Add or remove user accounts ميتوانيد حساب کاربري مخصوص فرزند خود ايجاد کنيد. فراموش نکنيد سطح دسترسي او بايستي Standard باشد.
پس از اينکار ، در Control Panel و از همان قسمت User Accounts and Family Safety اين بار Set up parental controls for any user را انتخاب کنيد.
در صفحه باز شده ، حساب کاربري فرزند خود را انتخاب کنيد.
در صفحه بعدي دقت کنيد دو گزينه Parental Controls و Activity Reporting بر روي On تنظيم شده باشد.
سپس بر روي Time Limits در قسمت Windows Settings کليک کنيد.
حال شما ميتوانيد به سادگي زمان استفاده از کامپيوتر توسط فرزند خود را مشخص کنيد.
در جدول نمايش داده شده با انتخاب خانه هاي مورد نظر در روزهاي هفته و ساعت هاي مختلف ميتوانيد ميزان استفاده را مشخص کنيد. دقت کنيد خانه هاي آبي زمان هاي عدم استفاده و خانه هاي استفاده زمان هاي مجاز به استفاده از کامپيوتر را مشخص ميکند.
پيشنهاد ما بدين منظور اين است که در هر روز اجازه استفاده از کامپيوتر را به فرزند خود بدهيد. حال زمان آن بستگي به سخت گيري خودتان دارد.
در پايان کليه پنجره ها را OK کرده تا تنظيمات ذخيره گردد.

اکنون فرزند شما پس از روشن کردن کامپيوتر در زمان هايي که شما تعيين کرده ايد مجاز به استفاده از حساب کاربري خود است. طبعأ بايستي بر روي حساب کاربري خودتان هم پسورد جداگانه بگذاريد تا فرزند شما امکان ورود تنها حساب کاربري خود را داشته باشد.
از اين پس هنگامي که فرزندتان در زمان هاي مجاز به حساب کاربري خود وارد شود ، در گوشه سمت راست صفحه ساعتي را مشاهده خواهد کرد که فعال بودن قابليت Parental Controls يا کنترل والدين را مشخص ميکند. هر چقدر به زمان انتهاي ميزان استفاده نزديک ميشويم نيز هشدار دهنده اي اين موضوع را به فرزند شما گوشزد ميکند. پس از پايان زمان مجاز نيز سيستم اتوماتيک خاموش شده و از حساب کاربري فرزندتان خارج ميگردد.

در پايان خواهشمند است نکات تربيتي ذکر شده در لابه لاي متن را که حاصل سالها تجربه ما در اين زمينه است را جدي بگيريد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2489 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ITshow-news تاریخ خبر: 1389/03/22 تعداد مشاهده: 1143
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر