کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735878462 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316352 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سافت‌گذر: این "نوت" ظاهراً از "نوت" سامسونگ محبوب‌تر است

به گزارش سافت‌گذر ؛ تمامی فبلت‌های "می نوت" شرکت "شیائومی" روز سه‌شنبه به فاصله کم‌تر از 3 دقیقه از عرضه، فروش رفتند، اما این دستگاه در تاریخ 3 فوریه بار دیگر عرضه خواهد شد.

 
شیائومی می‌گوید "می نوت" بلافاصله پس از عرضه، به یک محصول فوق موفق تبدیل شد

شیائومی شرکت تولیدکننده گوشی‌های هوشمند، ظاهراً یک موفقیت دیگر کسب کرده است. این شرکت چینی اعلام کرده که "می نوت" و "می نوت پرو"ی این شرکت سه دقیقه بعد از عرضه در روز سه‌شنبه، تماماً به فروش رفته است. شیائومی، که به خاطر طراحی محصولات شبیه اپل شناخته‌شده است، گفت: فبلت‌هایش از 3 فوریه دوباره در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

اگرچه به نظر می‌رسد خبر فروش "می نوت" در عرض سه دقیقه، خبر خوبی برای شیائومی باشد، اما این شرکت هنوز نگفته چه تعداد از این فبلت را تولید کرده و در اختیار کاربران قرار داده است. بنابراین این امکان وجود دارد که تعداد ساخت این فبلت محدود بوده باشد. از سوی دیگر، با توجه به تاریخ کوتاه اما موفق شیائومی، این احتمال هم وجود دارد که "می نوت" در چین واقعاً این اندازه محبوب باشد.

"شیائومی" در سال 2010 تاسیس شد و از همان موقع، گوشی‌های هوشمند پیشرفته را با قیمت‌های پایین‌تر از حد طبیعی در اختیار مشتریان چینی قرار داد. با وجود این که شیائومی به خاطر ساخت گوشی‌هایی شبیه محصولات اپل، مورد انتقاد قرار گرفته، اما گوشی‌های هوشمند این شرکت در چین بی‌نهایت محبوب هستند و اغلب محصولات شیائومی در مدت زمان فروش، رکورد از خود به‌جا می‌گذارند، مانند موفقیتی که می نوت روز سه‌شنبه به دست آورد.

 

به گزارش سافت‌گذر ؛ اوایل ماه جاری میلادی، "لی چون" مدیر عامل شرکت شیائومی اعلام کرد که فروش این شرکت در سال 2014 و قبل از پرداخت مالیات، 12.1 میلیارد دلار بوده است. این رقم افزایش 135 درصدی را نسبت به سال 2013 نشان می‌دهد. "لی" همچنین خبر داد که شیائومی بیش از 61 میلیون گوشی هوشمند را در سال 2014 در سراسر جهان فروخته است.

طبق گفته شرکت تحقیقاتی "ترند فورس" شیائومی سال 2014 توانست 13.5 درصد از بازار چین را بقاپد و بعد از "لنوو" و "هوآوی" در مقام سوم قرار بگیرد. سهم شیائومی در این بازار نسبت به سال گذشته، بیش‌تر دو برابر شد و انتظار می‌رود این سهم در سال 2015 حتی از این هم بیش‌تر شود. خود شرکت سال گذشته گفت، امیدوار است سال 2015 بتواند 100 میلیون گوشی هوشمند بفروشد. بنا به گزارش "سازمان بین‌المللی داده" شیائومی در حال حاضر، سومین تولیدکننده بزرگت گوشی‌های هوشمند در جهان پس از سامسونگ و اپل است.

فبلت‌های اندرویدی "می نوت" و "می نوت پرو" که اوایل همین ماه در پکن رونمایی شدند، به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا با دستگاه‌هایی مانند گلکسی نوت سامسونگ و آیفون 6 پلاس، فبلت اپل رقابت کنند. هر دوی این دستگاه‌ها صفحه‌نمایش 5.7 اینچی دارند، با این تفاوت که نسخه "پرو" صفحه‌نمایش 2K دارد، اما صفحه‌نمایش نسخه استاندارد، 1080p است.

 
گلکسی نوت 4 سامسونگ (سمت راست) در مقایسه با "می نوت" شیائومی

شیائومی تمرکز خود را روی ارائه گوشی‌های هوشمندی با قیمت برابر یا دست‌کم نزدیک به هزینه تولید قرار داده و می‌خواهد بیش‌تر درآمد خود را از نرم‌افزارها و خدماتی به دست بیاورد که روی این دستگاه‌ها نصب می‌کند. به عنوان مثال، نسخه بدون قفل سیم‌کارت "می نوت" تنها حدود 370 دلار قیمت دارد. "می نوت پرو" هم قیمتی حدود 530 دلار دارد. در عین حال، آیفون 6 با مشخصات مشابه، 749 دلار در چین فروخته می‌شود.

شباهت بین محصولات شیائومی و دستگاه‌های اپل هم گاهاً دردسرساز شده است. "جانی آیو" طراح ارشد سخت‌افزار و نرم‌افزار اپل از شیائومی به علت "تقلید کردن" از اپل انتقاد کرده است. وی سال گذشته طی مصاحبه‌ای گفت: "من نام این کار را تمجید نمی‌گذارم. وقتی کاری را برای اولین بار انجام می‌دهید، نمی‌دانید از آن نتیجه خواهید گرفت یا نه. هفت یا هشت سال روی آن کار می‌کنید و وقتی موفق شدید، کس دیگری از شما کپی‌برداری می‌کند. می‌خواهم راستش را بگویم: اولین چیزی که به ذهنم می‌رسد تمام آن تعطیلات آخر هفته‌ای است که می‌توانستم در خانه کنار خانواده‌ام باشم، اما نبودم. به نظر من این کار، سرقت است. تنبلی است." شیائومی به سرعت به این اتهام پاسخ داد و گفت، ادعای تقلید این شرکت از اپل، بزرگ‌نمایی شده است و مهندسان شیائومی صرفاً "از محصولات خوب و طراحی‌های خوب در بازار الهام گرفته‌اند."

به گزارش سافت‌گذر ؛ ماهیت طراحی‌های محصولات شیائومی هر چه که باشد، گوشی‌های هوشمند این شرکت نمرات بالایی هم در بررسی‌های مختلف کسب کرده‌اند. سایت CNET پس از بررسی فبلت "می نوت" به آن امتیاز 4 ستاره از 5 ستاره را داد و نوشت که این دستگاه "پتانسیل درجه یک به دنیا" ارائه می‌دهد، اما حیف که "افراد کمی خارج از آسیا" به این محصولات دسترسی خواهند داشت.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24894 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1393/11/08 تعداد مشاهده: 1522
سافت گذر