کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9206 | مشاهده و دانلود: 740453685 | آخرین بروزرسانی: 1403/03/02 | اعضاء: 316804 | نظرات: 37905
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی و هیئت همراه را تسلیت عرض می کنیم. #شهید_جمهور

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نرم افزار نظرسنجی نتایج مسابقات جام جهانی 2010

نرم‌افزار نظرسنجی نتایج مسابقات جام جهانی 2010 ویژه مشترکان علاقمند ایرانسل به مسابقات فوتبال عرضه شد.

این نرم‌افزار ویژه علاقمندان به فوتبال و مسابقات جام جهانی بوده و علاوه بر امکان نظرسنجی نتایج مسابقات، برنامه و زمان تمامی مسابقات جام جهانی را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد و امکان به روز رسانی جدول گروها، نتایج بازیها و دریافت رتبه و امتیاز شرکت کنندگان را دارد.

این نرم‌افزار با استفاده از زبان برنامه‌نویسی جاوا تهیه شده و روی بیشتر گوشی‌های تلفن همراه قابل نصب است.

نرم‌افزار نظرسنجی نتایج مسابقات جام جهانی 2010 ویژه کاربران ایرانسل است اما کاربران سایر اپراتورها نیز می‌توانند از جدول زمانی بازی‌های جام جهانی استفاده کنند.

استفاده از این نرم‌افزار کاملا رایگان بوده و بدون نیاز به پرداخت هیچگونه وجهی و همچنین بدون نیاز به وارد کردن کد، به آسانی در اختیار کاربران قرار می گیرد.

با استفاده از این نرم‌افزار، کاربران امکان اطلاع از زمان و تاریخ برگزاری بازی‌های جام جهانی، گروه‌بندی تیم‌ها، جدول رده‌بندی هر گروه، اطلاع از نتایج بازی‌های برگزار شده، مسابقات و دریافت رتبه و امتیاز باتوجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته را دارند.

هر مشترک ایرانسل، سه فرم جهت شرکت در نظرسنجی نتایج بازی‌های مرحله گروهی و سه فرم جهت نظرسنجی نتایج بازی‌های مرحله حذفی در اختیار دارد که پس از ارسال هر فرم، امکان ارسال مجدد فرم از بین می‌رود.

پس از آغاز بازی‌های جام جهانی و برگزاری بازی‌ها، مشترکین ایرانسل می‌توانند نسبت به بروزرسانی نتایج بازی‌ها اقدام کنند. با انجام بروز رسانی، نتایج بازی‌ها تا لحظه بروزرسانی، برای مشترک بروز شده و پس از هر بار بروزرسانی، مبلغ 500 ریال از اعتبار کاربر کسر می‌شود.

مشترک جهت اطلاع از رتبه و امتیاز خود مابین سایر شرکت کنندگان در مسابقه نظرسنجی نتایج مسابقات، می‌تواند از امکان کسب رتبه و امتیاز داخل برنامه استفاده کند.

در صورت استفاده از این گزینه، امتیاز مشترک در هر فرم جداگانه محاسبه شده و رتبه کلی کاربر به وی نمایش داده می‌شود. با هر بار کسب رتبه و امتیاز، مبلغ 800 ریال از اعتبار کاربر کسر می‌شود.

بنابر این گزارش، تمامی حقوق مادی و معنوی این محصول متعلق به شرکت راهکارهای همراه کارینا است و علاقمندان جهت اطلاعات بیشتر و استفاده از این نرم‌افزای می‌توانند به سایت http://www.chaman.ir و کاربران موبایل به سایت http://m.chaman.irمراجعه کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2492 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: آي‌تي ايران تاریخ خبر: 1389/03/22 تعداد مشاهده: 1355
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر