کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316368 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

جی ۴ ال‌جی از صفحه نمایشی با رزولوشن ۳K بهره خواهد برد؟

بالاترین وضوح تصویر در صفحات نمایش‌گر به کار گرفته‌شده در گوشی های هوشمند ۲۰۱۴ متعلق به ال‌جی جی ۳ با وضوح Quad HD بود. بر همین اساس امروز شایعاتی به بیرون درز کرد که حکایت از عزم ال‌جی برای به‌کارگیری صفحه‌نمایشی با کیفت ۳K در پرچم‌دار آینده این شرکت کره‌ای دارد.

G4

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ همان‌طور که میدانید جی ۳ ال‌جی در سال ۲۰۱۴ با رزولوشن صفحه‌ای معادل ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل راهی بازار شد، اما شایعات جدید میگویند که ال‌جی برای پرچم‌دار آتی خود به این اعداد و رقم‌های بسنده نکرده و در حال کار بر روی صفحه‌نمایشی با وضوح  ۱۶۲۰ در ۲۸۸۰ پیکسل است. منشأ شایعات جدید سندیست که گفته می‌شود از نسخه اختصاصی جی ۴ برای اپراتور ورایزون که هم‌اکنون با کد LG-VS985 شناخته می‌شود، به دست آمده است.

lg-vs999

در این سند که صحت‌وسقم آن هنوز تائید نشده، اشاره‌ای به سایز صفحه‌نمایش دستگاه مذکور نگردیده، اما با فرضیه ثابت ماندن صفحه‌نمایش ۵.۵ به کار رفته در جی ۳، می‌توان چگالی تصویر فوق‌العاده ۶۰۰۰ پیکسل در هر اینچ را برای جی ۴ ال‌جی پیش‌بینی کرد.

شاید یادآوری این نکته بد نباشد که سامسونگ نسخه‌ای خاص از گلکسی اس ۵ را در سال گذشته با صفحه‌نمایشی ۵.۱ اینچی و چگالی تصویر ۵۷۶ پیکسل در هر اینچ راهی بازار کره جنوبی کرد؛ بدین ترتیب اگر پرچم‌دار بعدی ال‌جی حتی دارای صفحه‌نمایشی ۵.۷ اینچی باشد از چگالی تصویر ۵۷۹ پیکسل در هر اینچ بهره خواهد برد.
بر اساس شایعات قبلی، انتظار می‌رود ال‌جی از جی ۴ در نمایشگاه موبایل بارسلونا رونمایی کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24925 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/11/11 تعداد مشاهده: 1542
سافت گذر