کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9145 | مشاهده و دانلود: 733735632 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316095 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

چگونه فضای هارد دیسک را خالی کنیم؟

هارد درایو ها روز به روز دارند بزرگتر میشوند، اما متاسفانه همیشه پر هستند و فضای خالی کمی وجود دارد. مخصوصاً اگر از SSD ها استفاده میکنید. آنها فضای خالی کمتری از هارد درایو های قدیمی مهیا میسازند. 

تمیز کردن دیسک:

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرسام؛ ویندوز شامل ابزاری است که به شما اجازه میدهد که فایل ها و اطلاعات غیر مهم را به طور موقت پاک کنید. برای دست یافتن به این ابزار، بر روی یکی از هارد درایو هایتان کلیک راست کنید و Properties را انتخاب کنید.

هارد

حالا بروی Disk Cleanup در پایین صفحه ی Properties کلیک کنید.

هارد

برنامه هایی را که میخواهید پاک کنید انتخاب کنید و ok را بزنید. این فایل ها و برنامه ها شامل فایل های موقت، فایل ها در recycle bin و دیگر فایل های غیر مهم هستند.

هارد

بعد از اینکه اینکار را کردید، میتوانید بر روی More Options کلیک کنید و از clean up در قسمت system restore and shadow copies استفاده کنید تا اطلاعات system restore را پاک کنید. با کلیک کردن بر روی آن تمام restore point ها پاک میشوند.

بنابراین قبل از استفاده کردن از این ابزار مطمئن شوید که کامپیوترتان به درستی کار میکند زیرا دیگر قادر نخواهید بود که system restore point های قبلی دسترسی داشته باشید.

هارد

برنامه هایی که احتیاج ندارید را غیر فعال کنید:

غیر فعال کردن برنامه ها فضای دیسک را خالی میکند. اما بعضی از برنامه ها تنها فضای کمی را میگیرند. از طریق قسمت programs and features در control panel میتوانید سایز هر برنامه را ببنید. به سادگی برر روی ستون size کلیک کنید و ببینید که هر کدام از برنامه ها چقدر حجم گرفته اند.

اگر آن ستون را نمیبینید، بر روی لیست options در بالا گوشه ی سمت راست کلیک کنید و Details view را انتخاب کنید. به خاطر داشته باشید که این راه حل همیشه دقیق نیست.

هارد

بعضی از برنامه ها از مقدار حجمی که دارند اطلاعی نمیدهند. یک برنامه میتواند فضای زیادی را بگیرد اما هیچ اطلاعی در مورد مقدار حجم گرفته شده ندهد.

فضای دیسک را آنالایز کنید:

برای اینکه بفهمید چه مقداری از فضای دیسک پر شده است، به برنامه ی hard disk analysis احتیاج دارید. این نوع برنامه ها هارد درایو را اسکن میکنند و فایل ها و فولدر هایی که بیشترین حجم را گرفته اند نشان میدهند.

هارد

برنامه های موقت را پاک کنید:

یک برنامه ی مقید به اسم Window’ Disk Cleanup وجود دارد اما این برنامه فایل های موقتی که با برنامه های دیگر کار میکنند را پاک نمیکند. مثلاً مرورگرهایی مثل فایر فاکس یا کروم که حجم بسیار زیادی از دیسک را می گیرند پاک نمیکند. اگر واقعا میخواهید تمام برنامه های موقتی پاک شوند از برنامه ای به نام CCLEANER استفاده کنید.

هارد

فایل های تکراری را پیدا کنید:

میتوانید از برنامه ی duplicate-file-finder استفاده کنید تا بتوانید هارد درایو را اسکن کنید و برنامه هایی که چنیدین بار دانلود شده اند ببنید و پاک کنید.

هارد
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24974 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/11/13 تعداد مشاهده: 2770
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر