کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735450834 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316281 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

۴G ایرانسل به بندرعباس رسید

ایرانسل امروز چهارشنبه و طی یک کنفرانس خبری در هتل هرمز بندرعباس، شبکه نسل چهارم تلفن همراه (۴G/LTE) را در استان هرمزگان و در شهر بندرعباس راه‌اندازی کرد. پیش از این، شبکه نسل سوم ایرانسل در شهرهای بندرعباس، جزیره کیش، جزیره قشم، بندر کنگ، گچین و درگهان راه‌اندازی شده و به بهره‌برداری رسیده بود.


Irancell-BandarAbbas

به گزارش سافت گذر به نقل ازایرانسل، شبکه G۴ در استان هرمزگان، صبح روز چهارشنبه، پانزدهم بهمن ماه سال ۹۳، طی مراسمی با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد ایرانسل و جمعی از اصحاب رسانه در هتل هرمز بندر عباس به صورت رسمی راه‌اندازی شد، تا این شهر علاوه بر نسل سوم تلفن همراه، تحت پوشش فناوری LTE  نیز قرار بگیرد.

پس از اخذ پروانه رسمی ارتقای شبکه به نسل‌های سوم و چهارم تلفن همراه و ارائه موفقیت‌آمیز خدمات ۳G باند پهن همراه در بیش از ۱۲۰ شهر کشور و در تمامی استان‌های ایران توسط ایرانسل، شبکه ۴G/LTE به عنوان آخرین نسل فناوری ارتباطی حال حاضر دنیا، برای نخستین بار در ایران و توسط ایرانسل در آخرین روز آبان ماه ۹۳ در مشهد مقدس راه‌اندازی شد و امروز در شهر بندرعباس از استان هرمزگان به بهره‌برداری رسید.

Irancell-BandarAbbas 01

علیرضا قلمبر دزفولی، مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل، در این مراسم گفت: استان هرمزگان ششمین استان ایران از نظر درآمد محسوب می شود و  ۱.۲ میلیون مشترک تلفن همراه، ۵۵۰ هزار مشترک تلفن ثابت و ۴۰۰ هزار کاربر اینترنت پهن‌باند ثایت دارد و ضریب نفوذ اینترنت آن ۴۷ درصد است و رتبه ۲۱ کشوری را به خود اختصاص داده است.

وی درباره وضعیت خدمات ایرانسل در استان هرمزگان گفت: درحال حاضر ایرانسل گسترده‌ترین پوشش شبکه را در خلیج همیشگی فارس و جزایر ایرانی دارد و درحال حاضر شهرهای بندرعباس، جزیره کیش، جزیره قشم، بندر کنگ، گچین و درگهان تحت پوشش ۳G ایرانسل و بندرعباس تحت پوشش ۴G ایرانسل قرار دارند.

دزفولی تعداد مشترکان ایرانسل در استان هرمزگان را ۹۵۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: پوشش جمعیتی شبکه ایرانسل در هرمزکان ۹۹ درصد است و ایرانسل ۳۱۷ آنتن BTS در این استان دارد و میزان بهره‌گیری از طرح جزیره هوشمند ایرانسل در این استان ۳۶ درصد است و ۳۳ شهر، ۳۳۹ روستا، ۹۰۰ کیلومتر از جاده‌ها و راه‌های اصلی و فرعی و ده جزیره از استان هرمزگان تحت پوشش خدمات ایرانسل است.

Irancell-BandarAbbas 02

او ادامه داد: درحال حاضر مراکز اختصاصی خدمات ایرانسل در سه شهر بندرعباس، کیش و قشم دایر بوده و به زودی در شهرهای میناب، حاجی آباد و بندر لنگه نیز راه‌اندازی خواهد شد.

با راه‌اندازی شبکه نسل چهارم ایرانسل، برای اولین بار در ایران، مشترکین تلفن همراه و کاربران خدمات باند پهن همراه کشور می‌توانند اینترنتی با کیفیت جهانی را تجربه کرده و با استفاده از سیم‌کارت‌های Usim  به عنوان سیم‌کارت‌های نسل جدید ایرانسل، خدمات ۴G را جایگزین سایر روش‌های دسترسی به اینترنت کنند.

LTE  تلفن همراه تمام قابلیت‌های مدرن‌ترین گوشی‌های موجود در بازار را پشتیبانی می‌کند و با استفاده از این خدمات امکان دریافت و مشاهده فایل‌های ویدئویی با کیفیت HD، بازی به صورت آنلاین و بدون تاخیر زمانی، استفاده همزمان برای چند کاربر بدون کاهش کیفیت خدمات، استفاده از برنامه‌های کاربردی (اپلیکیشن) و محصولات و خدمات مبتنی بر اینترنت با سهولت و کیفیت فوق‌العاده فراهم خواهد شد.

 شهرهای تحت پوشش نسل‌های سوم و چهارم ایرانسل

به گفته مدیرعامل ایرانسل، ۱۲۰ شــهر در کل کشور تحــت پوشش نسل سوم تلفن همراه هستند که آبادان، آستارا، اراک، اردبیل، ارومیه، اسدآباد، اصفهان، اندیشه، اهواز، ایلام، بابل، بجنورد، بندر انزلی، بندرعباس، بوکان، بوشهر، بهارستان، بیرجند، تبریز، تهران، درگهان، دستگرد، دوگنبدان، دولت آباد، جلفا، خرم آباد، خوی، رشت، ری، زاهدان، زنجان، ساوه، سرعین، سقز، سمنان، سنندج، سهند، شاهین شهر، شهرکرد، شیبان،  شیراز، طرقبه، طوس، فسا، قائم شهر، قروه، قزوین، قم، کرج، کرمان، کرمانشاه، گرگان، لاهیجان، لنگرود، مرودشت، مشهد، میامی، میاندوآب، همدان، یاسوج، یزد، امیرکلا، محمودآباد، نور، آستانه اشرفیه، رودبار قصران ، درود ، شهربابک، میانه، ایزد شهر، تنکابن، رویان، رامسر، کیش، شهر جدید صدرا و … از جمله آنها هستند و  ۸۰ درصد از مشــتریان دیتا در این منــاطق تحت پوشش قرار گرفته‌اند.

وی، شهرهای تحت پوشش نسل چهارم را نیز ارومیه، بابل، تبریز، تهران، قزوین، قم، کرج، مشهد مقدس، اهواز، آبادان، دزفول، همدان، شیراز و بندرعباس عنوان کرد و گفت: تمام مراکز استان تا انتهای سال جاری تحت پوشش نسل چهارم قرار خواهند گفت و میزان پوشش شهرها تا پایان سال جاری ۷۰ درصد رشد خواهد کرد.

پوشش تمام مراکز استان‌ها به ۴G تا پایان سال جاری

دزفولی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۲۰ شهر در کل کشور تحت پوشش اینترنت پهن باند نسل سوم ایرانسل هستند از پوشش تمامی مراکز استان‌ها به تکنولوژی نسل چهارم اینترنت همراه خبر داد و گفت: تاکنون این تکنولوژی به شهرهای ارومیه، بابل، تبریز، تهران، قزوین، قم، کرج، مشهد مقدس، اهواز، آبادان، دزفول، همدان، شیراز و بندرعباس رسیده است.

 ارایه انواع مودم‌های باندپهن همراه در بندرعباس

برای تسهیل بهره‌گیری از این تکنولوژی در استان هرمزگان همزمان با راه‌اندازی رسمی عرضه این خدمات در بندرعباس و به منظور دسترسی گسترده‌تر به خدمات LTE، مودم‌های باندپهن همراه ایرانسل با قابلیت پشتیبانی از فناوری‌های GPRS، EDGE، ۳G و ۴G به بازارهای استان خوزستان نیز عرضه شد. باتوجه به اینکه درحال حاضر تعداد محدودی از گوشی‌های تلفن همراه، قابلیت پشتیبانی از خدمات LTE دارند، این مودم‌ها با هزینه بسیار کمتر امکان دسترسی به تمامی قابلیت‌های نسل چهارم ایرانسل را برای کاربران فراهم می‌کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 25035 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/11/16 تعداد مشاهده: 1345
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر