کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316240 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

لنوو لپ‌تاپ‌هایی با بدافزاری نصب شده در کارخانه فروخته است

در یکی از نرم‌افزارهای از قبل بارگزاری شده‌ی کامپیوترهای لنوو آسیب‌پذیری یافت شده که به هکرها کمک می‌کند به داده‌های ایمن مرورگر، پسوردها، داده‌های بانکی وسایر اطلاعات حساس دسترسی پیدا کنند.


lenovo-buyers-beware-of-the-super-fish

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ سوپرفیش، بدافزاری است که وجود آن در دی ماه توسط لنوو تایید شد و بعنوان یک واسطه استاندارد برای دسترسی به اطلاعات شخصی رایانه‌های کاربران جهت تبلیغات هدفمند عمل می‌کند. این بدافزار گواهینامه‌های نامحدودی صادر کرده و در صورت لزوم می‌تواند گواهی‌های SSL (لایه سوکت‌های امن) جعلی نیز تولید کند.

گواهی‌های اس‌اس‌ال فایل‌های کوچکی هستند که توسط بانک‌ها، شبکه‌های اجتماعی و غیره به جهت اثبات اعتبار اتصال‌های ورودی به سایت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شرکت سوپرفیش اخیرا رتبه‌ی چهارم شرکت‌های در حال رشد آمریکا را به خود تخصیص داده است. برنامه‌ای که این شرکت تولید می‌کند تصاویری را که شما در مرورگر مشاهده می‌کنید را تجزیه و تحلیل می‌کند تا بالغ بر ۷۰ هزار محصول مشابهی را که قیمتی پایین‌تر دارند پیدا و معرفی کند. این کمپانی خود را پیشگام در عرصه‌ی تکنولوژی جستجوی بصری می‌داند.

به بیان جزئی‌تر سوپرفیش در واقع برنامه‌ای است که می‌تواند ترافیک وب را بررسی کند و داده‌ها را برای اهداف تبلیغات ارسال کند و در این صورت هکرها می‌توانند به اطلاعات منتقل شده در کانکشن‌های مثلن ایمن دسترسی پیدا کنند- بعنوان مثال فروشگاه‌های آنلاین و سایت‌های اکشن که آدرس اینترنتی‌شان با https:// شروع می‌شود در مرورگر کاربر قفلی را نشان می‌دهند.

اینکه سوپرفیش و لنوو از چنین پروکسی‌هایی برای دستیابی به داده‌های ایمن جهت تبلیغات استفاده می‌کنند مشکل‌ساز است اما این احتمال هم وجود دارد که شرکت‌های شخص ثالث نیز به این اطلاعات خصوصی دست یابند.

حالا اینطور به نظرمی‌رسد که سوپرفیش از کلیدهای یکسان برای گواهی‌های جعلی بر روی هر دستگاه استفاده می‌کند. سوپرفیش، با تولید گواهی اس‌اس‌ال خود می‌تواند کار تبلیغات خود را حتی در کانکشن‌های ایمن انجام دهد و داده‌های صفحات شخصی که باید خصوصی باشند را آلوده کند.

lenovo-super-fish

اما لنوو در پاسخ به انتشار این گزارش‌ها در بیانیه‌ای در این خصوص اظهار داشت ” ما این تکنولوژی را بررسی کرده‎ایم و هیچ‌گونه نشانه‌ای دال بر ناامنی ندیده‌ایم.”
کن وایت، کارشناس امنیتی، امروز گواهی‌های پروکسی سوپرفیش لنوو را که توسط سوپرفیش و به جای VeriSign برای بانک‌آمریکا صادر شده است را در پستی در صفحه توئیتر خود منتشر کرد.

Super fish SSL

اریک رند، از محققین Brown Hat Security نیز به سایت خبری ورج توضیح داد که اگر کسی بتواند کلید را کرک کند (تحت اختیار بگیرد) می‌تواند گواهی‌هایی بسازند یا بنویسند که تمام دستگاههای لنوو آنرا باور و تایید کنند.

لنوو در دی‌ماه و برای مدت کوتاهی برنامه‌ی سوپرفیش را از کامپیوترهایش برداشت اما از نرم‌افزار پشتیبانی کرد و گفت که سوپرفیش کاربران را تحت نظر نمی‌گیرد و اطلاعاتشان را ثبت نمی‌کند.

این شرکت اعلام کرد موارد استفاده و حفظ حریم خصوصی این نرم‌افزار برای کاربرانی که برای اول‌بار از آن استفاده می‌کنند توضیح داده شده و آنها آپشن غیر فعال کردن‌اش را نیز در اختیار دارند اما خریداران لنوو کشف کردند که uninstall کردن این برنامه سرتیفیکیت اصلی را حذف نمی‌کند.  لنوو همچنین اعلام کرده که این شرکت بر روی هر گونه مشکلی که ازجانب برنامه‌ی سوپرفیش ابجاد و گزارش شود کار خواهد کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 25265 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/12/02 تعداد مشاهده: 1611
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

reza 1393/12/02 22:36
با این جهانی که پیرامون ماست به نظر میرسد باید همه چیز ار از صفر خودمان بومی بسازیم حتی اگر 20-25 سال طول بکشد ارزشش را دارد.