کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بنچمارک غول‌ها: مقایسه گلکسی اس ۶، وان M9 و آیفون ۶

ملاک اصلی برای بسیاری از کاربران در خرید گوشی هوشمند عملکرد پردازشی و گرافیکی چیپست‌هاست. حالا که پرچم‌داران جدید اچ‌تی‌سی و سامسونگ رونمایی شده‌اند می‌توانیم عملکرد چیپست‌های Snapdragon 810 و Exynos 7420 را با چیپ A8 در آیفون ۶ مقایسه کنیم.


Galaxy-S6-vs-iPhone-6-vs-One-M9

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ پیش از این نیز نتایج مختلفی از بنچمارک‌های این سه چیپست دیده بودیم اما حالا قصد داریم به طور جامع‌تری عملکرد پردازشی و گرافیکی پرچم‌داران جدید را مقایسه کنیم تا اگر قصد خرید یکی از آن‌ها را دارید بتوانید بهتر تصمیم‌گیری کنید. ابتدا توجه کنید که این بنچمارک‌ها بر روی وان و گلکسی اس ۶ با نرم‌افزار نهایی نشده اجرا شده است و ممکن است عملکرد آن‌ها پس از عرضه رسمی بهبود بیابد.


پردازش

Geekbench-single-core

بیایید از عملکرد پردازشی خام و حافظه شروع کنیم. بنچمارک Geekbench این تست را در دو حالت تک هسته‌ای و چند هسته‌ای انجام می‌دهد. همان‌طور که مشاهده می‌کنید هسته‌های Cyclone اپل در چیپ A8 کماکان بهتر از سایرین عمل می‌کنند و Cortex-A57 در رقبا هنوز نتوانسته‌اند به امتیاز آیفون برسند.

Geekbench-multicore

البته وقتی از تمامی هسته‌ها استفاده شود اوضاع متفاوت خواهد بود. گلکسی اس ۶ به لطف فناوری ۱۴ نانومتری FinFET و حافظه فوق سریع UFS 2.0 صدرنشین شده و حدود ۲۵ درصد بهتر از رقیب خود One M9 عمل کرده است.


تست ترکیبی

AnTuTu

در تست ترکیبی و محبوب AnTuTu که عملکرد پردازشی، حافظه و گرافیک ارزیابی می‌شود گلکسی اس ۶ یک‌بار دیگر با اختلاف فاحشی نسبت به One M9 در صدر قرار گرفته است. امتیاز ۶۹۰۰۰ احتمالاً به دلیل فناوری جدید حافظه داخلی گلکسی اس ۶ کسب شده در حالی که وان ام ۹ با فناوری قبلی eMMC 5.0 امتیاز بسیار خوب ۵۶۶۹۰ را به دست آورده است.


تست‌های گرافیکی

در این قسمت توجه کنید که تست‌های Offscreen که در یک وضوح ثابت انجام می‌شود صرفاً برای تست عملکرد چیپ گرافیکی کاربرد دارد و از آن‌جایی که وضوح صفحه‌نمایش در گوشی‌های مورد بررسی متفاوت است تست onscreen عملکرد واقعی هر گوشی را در بازی‌های گرافیکی مورد سنجش قرار می‌دهد.

T-Rex-offscreen

در بخش Offscreen در تست T-Rex وان ام۹، گلکسی اس ۶ و آیفون ۶ به ترتیب با امتیازهای ۵۰، ۴۶ و ۴۲.۳ فریم بر ثانیه عملکرد گرافیکی خود را به رخ کشیده‌اند.

manhattan-offscreen

در تست سنگین‌تر Manhattan و در همان بخش Offscreen باز هم وان ام۹ بهتر از سایرین عمل کرده و گلکسی اس ۶ امتیازی شبیه به گلکسی نوت ۴ و آیفون ۶ را کسب کرده است. به این ترتیب به نظر می‌رسد Adreno 430 عملکرد بهتری نسبت به Mali-T760 و PowerVR GX6450 دارد.

T-Rex-onscreen

اما تست‌های مهم‌تر Onscreenها هستند که آزمایش را در وضوح واقعی گوشی انجام می‌دهند. در این زمینه اچ‌تی‌سی وان جدید به لطف وضوح پایین‌تر نسبت به گلکسی اس ۶ حتی بهتر عمل کرده است. در تست T-Rex وان امتیاز ۵۰ را کسب کرده و پس از آن آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس قرار دارند و همان‌طور که می‌بینید وضوح QHD باعث شده تا گلکسی اس ۶ به عددی بالاتر از ۳۰ فریم بر ثانیه دست پیدا نکند.

manhattan-onscreen

در تست Manhattan آیفون ۶ به لطف وضوح پایین‌تر از سایر رقبا صدرنشین شده و پس از آن One M9 با اختلافی کم در رتبه دوم قرار دارد؛ گلکسی اس ۶ هم به ۱۴ فریم در ثانیه رضایت داده است.


جمع‌بندی

در یک جمع‌بندی می‌توان گفت از نظر پردازشی و سرعت حافظه گلکسی اس ۶ بی‌رقیب است و ترکیب چیپست اکسینوس ۷۴۲۰ با حافظه جدید UFS 2.0 سرعت خارق‌العاده‌ای را به همراه آورده است. به این ترتیب انتظار داریم اجرای اپلیکیشن‌ها و مالتی‌تسکینگ در گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج کاملاً بی‌نقص باشد.

از نظر گرافیکی اما پردازنده Adreno 430 یک‌بار دیگر نسبت به رقیب سامسونگی خود بهتر عمل کرده است و تصمیم سامسونگ برای انتخاب وضوح QHD اوضاع را بدتر کرده است. اچ‌تی‌سی تصمیم گرفت تا با استفاده از وضوح ۱۰۸۰p و تراکم پیکسلی ۴۴۱ پیکسل بر اینچ قدرت گرافیکی پرچم‌دار خود را تضمین کند و به این ترتیب اگر به بازی‌های گرافیکی علاقه دارید احتمالاً One M9 گزینه مناسب‌تری خواهد بود. البته گلکسی اس ۶ هم به هیچ‌عنوان در بازی‌های فعلی شما را لنگ نمی‌گذارد اما اگر قصد دارید گوشی خود را چند سال نگه‌دارید M9 یا آیفون ۶ می‌تواند خیالتان را راحت کند.

به این ترتیب اگر به بازی کردن علاقه دارید M9 و آیفون ۶ عملکرد بهتری خواهند داشت و اگر بازی کردن چندان برایتان اهمیت بالایی ندارد قدرت پردازشی و سرعت فوق‌العاده حافظه گلکسی اس ۶ فعلاً در هیچ گوشی یا تبلتی نمونه ندارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 25439 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/12/13 تعداد مشاهده: 1427
سافت گذر
نظرات بینندگان

علی جوادی 1393/12/13 12:18
فقط و فقط گلکسی اس 6
بی همتایی مثل همیشه