کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9151 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316151 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سونی: چرخه پرچم‌داران اکسپریا یک‌ساله نخواهد شد

اگر شما هم یکی از کاربران یا علاقه‌مندان به گوشی‌های هوشمند سونی باشید، بدون شک در جریان هستید که این کمپانی برخلاف سایر رقبا به جای بازه زمانی یک سال، حدود هر شش ماه یک‌بار پرچم‌داری جدید را به بازار عرضه می‌کند.


Xperia Z4

غول ژاپنی سونی، در شهریور سال ۱۳۹۳ گوشی هوشمند اکسپریا زد ۳ را در نمایشگاه IFA برلین رونمایی کرد و بنا به چرخه معرفی پرچم‌داران جدید انتظار می‌رفت نسل بعدی این محصول در تیرماه در روند برگزاری نمایشگاه CES معرفی گردد که این اتفاق رخ نداد. هواداران سونی بعد از CES، این احتمال را دادند که اکسپریا زد ۴ در کنگره جهانی موبایل اسپانیا رونمایی شود، اکنون با توجه با خاموش شدن شمع این نمایشگاه، امید هواداران بازهم ناامید گردید.

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ همان‌طور که پیش از این گفتیم سونی در بخش موبایل با بحران روبروست و این احتمال وجود داشت که این بخش نیز مانند بخش وایو واگذار شود. Tim Harrison نایب‌رئیس بخش ارتباط عمومی از قسمت تلفن همراه سونی گفته آنچه Hirai سعی در بیانش داشته این است که سونی دیگر شرکت بزرگی است و باید گزینه‌ها را بررسی کرده و قدرت انتخاب داشته باشد. هریسون ادامه داد که مدیرعامل اصلاً قصد نداشته از دست این بخش خلاص شود. وی نگفته که این بخش برای فروش گذاشته‌شده و مطلقاً هم این بخش برای فروش نیست.

با منتفی شدن فروش بخش کسب‌وکار موبایلی سونی، شایعه‌پراکن‌ها دست‌ به‌ کار شده‌اند و در اولین اقدام اعلام گردید که سونی قصد دارد در چرخه معرفی پرچم‌داران اکسپریا تغییراتی ایجاد نماید. این بار نیز Tim Harrison به میدان آمده و در تازه‌ترین اظهار نظر خود اعلام کرد که چرخه پرچم‌داران اکسپریا یک‌ساله نخواهد شد و قطعاً اسکپریا زد ۴ تا پیش از نمایشگاه IFA 2015 معرفی خواهد شد.

وی همچنین اعلام کرد که سونی تا پیش از این نیز قصد آوردن اکسپریا زد ۴ را به نمایشگاه موبایل بارسلونا نداشته و صرفاً به معرفی تبلت اکسپریا زد ۴ و گوشی میان رده اکسپریا M4 Aqua بسنده کرده است.Pierre Perron مدیر سونی موبایل اروپای غربی نیز در این خصوص می‌گوید: سونی موبایل به هیچ وجه قصد معرفی یک گوشی هوشمند پرچم‌دار در هرسال را ندارد. ما به ساخت سخت‌افزاری باکیفیت ادامه خواهیم داد و در این راه تجربیات مصرف‌کننده را نیز در نظر خواهیم گرفت.

در هر حال صحبت‌های این دو مدیر تمامی پیش‌بینی‌ها از سیاست‌های آینده سونی را به هم می‌ریزد. با این وجود به نظر نمی‌رسد سونی سیاست معرفی پرچم‌داران خود را در فاصله زمانی ۶ ماهه نیز ادامه دهد زیرا این کمپانی معتقد است که اکسپریا زد ۳ هنوز یک گوشی مدرن به‌حساب می‌آید و کمی زمان لازم است تا امکانات و پیشرفت‌های اکسپریا زد ۴ بتواند خودنمایی کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 25487 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/12/16 تعداد مشاهده: 2032
کلید واژه ها:
سافت گذر