کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

۴ دلیل برای بی نظیر بودن Galaxy S6 Edge سامسونگ

سامسونگ گلکسی اس ۶ اج به عنوان یکی از محصولات نوآورانه سامسونگ در سال های اخیر شناخته می شود. البته سامسونگ برای رسیدن به ایده آل Galaxy S6 Edge، محصولاتی را تا کنون معرفی کرده تا بتواند به مرور زمان نیاز کاربران را شناخته و ضعف های موجود را هم برطرف کند. با این حال، فبلت ۵٫۱ اینچی جدید این شرکت، امکانات بی نظیری دارد که می تواند S6 Edge را به یک پرچمدار واقعی تبدیل کند.

در ادامه می خواهیم ۴ دلیل برای بی نظیر بودن Galaxy S6 Edge  را با شما به اشتراک بگذاریم.

 Galaxy S6 Edgeصفحه خمیده از دو سمت

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرسام؛ اولین تجربه و بازخورد ها از Galaxy Note Edge چندان خوشآیند نبود و کاربران حس خوبی با این محصول نداشتند. اما سامسونگ با شهامت بیشتری به کار خود ادامه داد و در نهایت S6 Edge را با صفحه خمیده از هر دو زاویه کناری معرفی کرد. بازخورد فعلی کاربران در حال حاضر مثبت است و از سبک طراحی صفحه نمایش رضایت دارند. همچنین طرح خمیده صفحه نمایش از هر دو سمت می تواند به خاص بودن این فبلت در مقابل اپل آیفون کمک کند.

فریم فلزی برای افزایش کیفیت ساخت

هر چند سامسونگ در استفاده از فریم فلزی در اسمارت فون ها، اولین کمپانی به شمار نمی رود و پیش از سونی در سری Xperia Z، اپل در سری iPhone و HTC در سری One از فریم فلزی بهره گرفته بودند، اما کیفیت ساخت سامسونگ Galaxy S6 Edge قابل تقدیر است. البته سامسونگ در سال ۲۰۱۴ در محصولات دیگر خود مانند اسمارت فون های سری Alpha، Note 4 و Note Edge از فریم فلزی بهره گرفته بود، اما در محصولات سری S به عنوان اولین در استفاده از فریم فلزی با کیفیت و قدرتمند شناخته می شود. البته باید منتظر تست های دلخراش و زجرآور نابود کردن S6 باشیم تا به قدرت و استحکام این فریم پی ببریم!

سخت افزار قدرتمند

دستیابی گلکسی اس ۶ اج به امتیاز ۶۹۰۱۶ می تواند نوید دهنده کارایی بسیار بالا نسبت به محصولات رقیبان باشد. بهره گیری از چیپ ست ۶۴ بیتی و اختصاصی سامسونگ با نام Exynos 7420 همراه با پردازنده هشت هسته ای (چهار هسته ۲٫۱ گیگاهرتزی و چهار هسته ۱٫۵ گیگاهرتزی) و سه گیگابایت حافظه رم می تواند شما را در اجرای هر چه بهتر اپلیکیشن ها روی سیستم عامل اندروید ۵٫۰٫۲ همراهی کند. با وجود چیپ گرافیکی Mali-T760 می توانید به اجرای تمامی بازی های روز و با کیفیت امیدوار باشید. اما یکی از موارد مهم در بخش سخت افزار S6 Edge، بهره گیری از چیپ ست حافظه UFS 2.0 است که در حقیقت نقش SSD در کامپیوتر های شخصی را بازی می کند و سرعت انتقال اطلاعات بسیار بالایی دارد. همچنین صفحه نمایش ۵٫۱ اینچی سوپرآمولد می تواند تعداد ۵۷۷ پیکسل در هر اینچ را نمایش دهد که در نهایت وضوح تصویر ۲۵۶۰×۱۴۴۰ پیکسل را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. سنسور دوربین ۱۶ مگاپیکسلی ISOCELL می تواند میزان نور بیشتری را جذب کند و در نتیجه در محیط های کم نور می توانید تصاویر شفاف تر و روشن تری ثبت کنید. در انتها باید قابلیت شارژ بی سیم را هم به امکانات سخت افزاری Galaxy S6 Edge اضافه کرد.

رنگ های بی نظیر و جذاب

بهره گیری از رنگ های خاص که پیش از این در اسمارت فون ها مورد استفاده قرار نمی گرفت، با استقابل کاربران روبرو گردیده و این مسئله به شرکت های تولید کننده در ارائه رنگ های جدید کمک می کند. سامسونگ برای S6 Edge از رنگ های سفید صدفی، مشکی کبود، طلایی پلاتینیوم و سبز زمردی به عنوان چهار رنگ اصلی استفاده می کند که رنگ طلایی آن طرفداران بسیاری پیدا کرده است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 25530 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/12/18 تعداد مشاهده: 1820
سافت گذر
نظرات بینندگان

مهیار 1393/12/21 21:26
دمت گرم آقای جوادی . بهترین گوشیه دنیا
علی جوادی 1393/12/19 19:24
زیباترین و قدرتمند ترین و بی شباهت ترین و بی نظیرترین محصول تولید شده ی این کره ی خاکی تا به امروز...
با تشکر از سافت گذر عزیز