کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735450834 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316279 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مروری بر «مک‌ بوک» از زبان وب سایت رسمی اپل

اپل دیشب از یک‌ لپ تاپ بسیار زیبا، سبک و باریک رونمایی کرد. این لپ‌تاپ که تنها نام «مک‌بوک» بر آن نهاده شده، از طراحی مهندسی شده فوق العاده‌ای بهره می‌برد. این نوت‌بوک به گفته اپل سبک‌ترین، ظریف‌ترین و قابل حمل‌ترین مک بوک ساخته شده تا به امروز است.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ اپل درباره «مک‌بوک» می‌گوید: «این دستگاه نه تنها یک نوت‌بوک جدید است بلکه آینده نوت‌بوک‌ها است.» در بحث اعداد و ارقام، مک‌بوک تنها ۱۳.۱ میلی‌متر ضخامت و ۹۲۰ گرم وزن دارد. اپل از یک نمایشگر ۱۲ اینچی با رزولوشن بالای رتینا در این دستگاه استفاده کرده است. 

صفحه کلید

کیبورد تمام اندازه مک‌بوک باعث حمل و نقل راحت و تجربه‌ای ناب از یک نوت‌بوک می‌شود. اما اپل برای اینکه این صفحه کلید تمام اندازه را درون بدنه‌ی بسیار باریک مک‌بوک قرار دهد مجبور به مهندسی مجدد و باز طراحی شیوه قرار دادن صفحه‌کلید‌ها در لپ‌تاپ خود شده است.

overview keyboard on large

 

اپل برای ساخت این کیبورد جالب، تمام کلید‌ها را از نو با طراحی باریک‌تر ساخته و مکانیسم زیر آن‌ها را نیز تغییر داده است. حال این صفحه کلید علاوه بر اینکه بسیار باریک‌تر شده، به کاربر اجازه استفاده‌ راحت‌تر، دقیق‌تر و پاسخگو‌تر در زمان تایپ‌ می‌دهد.

نمایشگر رتینا

زمانی که صفحه مک‌بوک خود را باز می‌کنید، با نمایشگر زیبای ۱۲ اینچی رتینا رو به رو خواهید شد که لب به لب است و از حاشیه بسیار کمی برخوردار است. اپل در توصیف این نمایشگر می‌گوید، با تماشای هر تصویر، شما احساس می‌کنید آن عکس از ابعاد نمایشگر بیرون زده و به صورت خیلی طبیعی در برابر شما به نمایش در آمده است.

overview retina large

بیش از ۳ میلیون پیکسل به صورت کلی در این نمایشگر جا خوش کرده‌اند تا سبک‌ترین، باریک‌ترین و کم مصرف‌ترین نمایشگر رتینا در هر سیستم مک را پیش روی چشمان شما قرار دهند. 

ترک پد

اپل با معرفی مک‌بوک جدید خود، ترک‌پد جدیدی را نیز با عنوان  Force Touch رونمایی کرد. اپل در ترک‌پد جدید خود فناوری جالب توجهی را در اختیار کاربران قرار داده است. این فناوری که Taptic Engine نام دارد، بازخورد تغییرات و دستورات صادر شده توسط کاربر را نه‌تنها از طریق صفحه‌ی نمایش، بلکه از طریق ترک‌پد لپ‌تاپ به کاربر انتقال می‌دهد تا کاربر آنچه را که در صفحه‌ی نمایش می‌بیند، احساس کند. فیل‌شیلر، قائم مقام اپل در توضیح فناوری مورد استفاده در ترک‌پد جدید مک‌بوک همچنین اشاره کرد که این ترک‌پد به فشار نیز حساس است.

overview trackpad large

از جمله قابلیت‌های دیگر  Force Touch باید به Force Click اشاره کرد. با استفاده از این قابلیت در OS X می‌توان کارها را بسیار ساده‌تر کرد، بطوریکه می‌توان با کلیک روی یک آدرس ایمیل و اعمال فشار بیشتر در زمان کلیک از طریق ترک‌پد جدید، موقعیت مکانی فرد مورد نظر را روی اپلیکیشن Maps‌ مشاهده کرد. اپل می‌گوید با این ترک‌پد شما بیشتر از همیشه با اتفاقات در حال رخ دادن در نمایشگر همراه خواهید شد و کاربران مک عاشق ویژگی‌های این ترک پد می‌شوند.

دنیای بدون سیم

مک‌بوک‌های جدید اپل طراحی شده‌اند تا همراه با تمام ابزار‌های بدون سیم شما کار کنند. هر روز در دنیا استفاده از ابزار‌های بی‌سیم افزایش پیدا می‌کند و محصولات برخوردار از سیم به گوشه‌ای رانده می‌شوند. حال اپل با این مک‌بوک قصد دارد با تمام درگاه‌های اتصال سیم خداحافظی کند و لپ‌تاپ خود را بر پایه ارتباطات بی سیم و بلوتوث در اختیار مشتری قرار دهد. تمام کار‌هایی که لازم است با مک‌بوک انجام دهید از اتصال به اینترنت گرفته تا ارسال فایل، دسته بندی تصاویر، گوش دادن به موسیقی و موارد بیشتر، همگی به صورت بی‌سیم با مک‌بوک قابل انجام است.

apple-watch-macbook-spring-forward-2015 0960

بهترین راه برای شارژ کردن یک دستگاه نوت‌بوک استفاده از درگاه شارژر است. بنابراین مک‌بوک نیز از یک پورت مخصوص برای شارژ شدن بهره می‌برد. این درگاه USB-C نام دارد که علاوه بر شارژ مک‌بوک، تمام درگاه‌های دیگری را که نیاز دارید در اختیار شما می‌گذارد. 

نوت‌بوک جدید اپل از یک درگاه ترکیبی پشتیبانی می‌کند که همه‌ی درگاه‌های USB, DisplayPort, Power, HDMI و VGA را در اختیار شما قرار می‌دهد. در واقع یک پورت همه‌ی خروجی و ورودی‌ها را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و به زیبایی دستگاه بسیار کمک کرده است. این لپ‌تاپ در سه رنگ طلایی، خاکستری و نقره‌ای عرضه می‌شود. 

overview wireless large

بی صدا و شگفت آور

مک‌بوک جدید اپل به شکلی مهندسی و ساخته شده که در عین حالی که از تمام قدرت خود برای انجام دستور‌العمل‌ها استفاده می‌کند، ساکت و آرام کار خود را انجام دهد. نسل پنجم پردازنده اینتل با نام Core M در این لپ‌تاپ به کار رفته که تنها با ۵ وات انرژی، فعالیت خود را ادامه می‌دهد.

internals layer start large

اپل با بهینه کردن سیستم عامل OS X Yosemite موفق به چنین بهینه سازی در لپ‌تاپ خود شده است. حال اگر دو عامل بهینه شده پردازنده و سیستم عامل مک جدید را در کنار یکدیگر  قرار دهیم، گرمای تولیدی به وسیله مک‌بوک به قدری کم خواهد شد که این دستگاه اصلا نیازی به فن پیدا نمی‌کند. به همین دلیل در این لپ‌تاپ ۱۲ اینچی فن به کار نرفته است. 

باتری

overview usb macbook large

ما افرادی را می‌شناسیم که با کمک نوت‌بوک‌های اپل خود به عمر باتری دست پیدا کرده‌اند که تمام روز آن‌ها را همراهی می‌کند. با بهینه سازی‌هایی که در مصرف انرژی مک‌بوک صورت گرفته، این لپ‌تاپ نیز به چنین رکوردی برای همراهی شما در طول روز دست یافته است. اپل از تکنولوژی مخصوص باتری خود در این لپ‌تاپ استفاده کرده تا به مک‌بوک باریک خود عمری طولانی در زمان استفاده مداوم دهد.

OS X

همانطور که می‌دانید سیستم عامل OS X اپل روی تمام دستگاه‌های مک‌بوک این شرکت در حال اجرا است. اکنون جدیدترین نسخه بهینه شده از OS X Yosemite در مک‌بوک ۱۲ اینچی نیز به کار رفته تا کاربر با سخت‌افزار مناسب بیشترین بهره را از این لپ‌تاپ سبک ببرد.

overview osx large

اپل می‌گوید این سیستم عامل را به شکلی طراحی کرده که علاوه بر زیبایی زیاد، شیوه استفاده از آن بسیار راحت باشد. مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌های کاربردی که هر روز استفاده می‌کنید در این سیستم عامل در دسترس است. همچنین جدیدترین نسخه به راحتی با سیستم عامل iOS موجود روی آیفون و آیپد برای برقراری تماس و دیگر موارد همکاری می‌کند.

اپلیکیشن‌های درونی

overview builtinapps large

همه مک‌ها با اپلیکیشن‌هایی که برای خلاقیت و بهره‌وری شما مورد استفاده قرار می‌گیرد، همراه می‌شوند. مک‌بوک نیز مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌های عالی را در اختیار شما می‌گذارد تا به راحتی بتوانید در وب گردش کنید، ایمیل و پیام ارسال کنید، در تقویم برنامه ریزی انجام دهید و موارد دیگر. اپلیکیشن‌های جدید نیز به راحتی قابل یافتن و نصب کردن روی مک‌بوک هستند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 25567 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/12/20 تعداد مشاهده: 1968
سافت گذر