کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316152 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نحوه‌ی استفاده از TinyUmbrella برای ذخیره‌ی فایل‌های SHSH

TinyUmbrella-Beta

همانطور که شب گذشته به اطلاعتان رساندیم، به تازگی نسخه‌ی جدیدی از ابزار کمک‌کننده به دانگرید TinyUmbrella عرضه شده که بار دیگر امکان ذخیره‌کردن فایل‌های SHSH را برای کاربران فراهم می‌کند. بازگشت این ابزار خبری خوش است برای کاربران آی‌دیوایس‌ها؛ بخصوص آن‌هایی که طرفدار و به دنبال جیلبریک هستند. اپل همواره کاربران را مجبور به ریستور به آخرین نسخه‌ی آی‌اواس می‌کند و اگر توسعه‌دهنده‌ی TinyUmbrella بتواند هدف نهایی‌ای که در ذهن دارد را پیاده کند، کاربران قادر خواهند بود که دستگاهشان را به نسخه‌های دلخواه خود ریستور کنند.

به گزارش سافت گذر به نقل ازاپل اپس؛ هر چند این خبر خوشحال‌کننده است، اما باید منظورمان از ریستور به نسخه‌های دلخواه را به طور شفاف‌تری شرح دهیم. برای آن که بتوانید به نسخه‌ای مشخص از آی‌اواس ریستور کنید، نیاز است که فایل‌های SHSH مربوط به آن نسخه که به طور اختصاصی برای هر دستگاه ساخته می‌شود را در اختیار داشته باشید. نسخه‌ی کنونی TinyUmbrella با هدف فراهم‌کردن چنین امکانی عرضه شده است. به عبارت بهتر، با نسخه‌ی فعلی TinyUmbrella می‌توانید فایل‌های SHSH برخی نسخه‌های آی‌اواس را ذخیره کرده و در آینده با فراهم‌شدن امکان ریستور به آن نسخه‌ها، از فایل‌های ذخیره‌شده که نقشی اساسی در ریستورکردن بازی خواهند کرد استفاده کنید. بنابراین برای آن که در این مسیر از ابتدا با شما همراه باشیم، در این پست خواهیم دید که چگونه از نسخه‌ی جدید TinyUmbrella برای رسیدن به چنان هدفی می‌توان استفاده کرد.

 

نصب نسخه‌ی آزمایشی TinyUmbrella

 

قدم یک: به پست مربوط به خبر انتشار نسخه‌ی جدید TinyUmbrella در این لینک مراجعه کرده و به کمک لینک‌های انتهای پست نسخه‌ی مناسب ابزار برای کامپیوترتان را دانلود کنید.

 

قدم دو: TinyUmbrella برای اجراشدن نیاز به پشتیبانی سیستم عاملتان از جاوا دارد. از این رو پیش از اجرای نرم‌افزار بسته‌ی JRE 8.0 مناسب برای کامپیوتر خود را از این لینک دانلود کنید. توجه داشته باشید که سرورهای جاوا آی‌پی‌های کشور ایران را بخاطر تحریم مسدود می‌کنند. از این رو تجهیزات تغییر آی‌پی را فراموش نکنید.

 

ذخیره‌ی فایل‌های SHSH با استفاده از TinyUmbrella

 

قدم یک: TinyUmbrella را باز کنید.

 

قدم دو: دستگاهتان را کامپیوتر متصل کنید. نرم‌افزار به طور خودکار دستگاهتان را شناسایی کرده و سپس به طور خودکار اقدام به دانلود فایل‌های SHSH موجود برای دستگاهتان می‌کند.

 

TinyUmbrella-SHSH-blobs-1024x431

 

برای آن که با رفتار TinyUmbrella بیشتر آشنا شوید لازم است بدانید که در هر بار اجرای نرم‌افزار، روند دریافت فایل‌های SHSH به طور خودکار انجام می‌شود و اگر فایلی از پیش دریافت شده باشد از دریافت آن صرف نظر می‌گردد.

 

فایل‌های ذخیره‌شده کجا نگهداری می‌شوند؟

 

فایل‌هایی که TinyUmbrella زحمت دریافتشان را می‌کشد را می‌توانید در شاخه‌ی زیر پیدا کنید:

 

TinyUmbrella-Hidden-Folder

 

توجه داشته باشید که برخلاف نسخه‌های پیشین TinyUmbrella، تمامی فایل‌های SHSH نسخه‌های مختلف آی‌اواس برای یک دستگاه در قالب یک فایل واحد نگهداری می‌شوند.

 

TinyUmbrella قادر به دریافت SHSH کدام یک از نسخه‌های آی‌اواس است؟

 

هر بار که به سراغ TinyUmbrella می‌روید فقط فایل‌های SHSH آن نسخه از آی‌اواس قابل دریافت هستند که امکان ریستور یا آپدیت‌کردن به آن‌ها از طریق آیتونز به طور رسمی در آن مقطع فراهم است. به عنوان مثال در مقطع فعلی که تنها دو نسخه‌ی ۸.۱.۳ و ۸.۲ قابل نصب هستند، از TinyUmbrella انتظار نداشته باشید که فایل‌های SHSH نسخه‌ی ۸.۱.۲ را برایتان ذخیره کند. این موضوع ارتباطی به این که چه نسخه‌ای بر روی دستگاهتان نصب‌شده است ندارد.

 

چگونه لیست دستگاه‌های سابق متصل‌شده به TinyUmbrella را می‌توان پاک کرد؟

 

زمانی که TinyUmbrella یک دستگاه جدید را شناسایی می‌کند، اطلاعات مورد نیاز برای دریافت فایل‌های SHSH را از آن بیرون می‌کشد تا در آینده بدون آن که نیاز به اتصال دوباره‌ی دستگاه به کامپیوتر باشد، فایل‌های جدیدتری که برای نسخه‌های جدیدتر آی‌اواس عرضه می‌شوند را نیز دانلود کند. وجود چنین خصیصه‌ای در موقعیت‌های مختلفی می‌تواند کمک‌کننده باشد. اما شاید در مواقع خاصی بخواهید لیست دستگاه‌های متصل‌شده‌ی سابق به اپلیکیشن را پاک کنید. در چنین شرایطی اطلاعات مربوط به دستگاه‌های متصل‌شده‌ی پیشین را می‌توانید در این شاخه بیابید: /.tu/.known_devices./~

 

کار تمام است؟ پیش به سوی دانگرید؟

 

در حال حاضر نه. همانطور که پیش از این نیز چندین بار ذکر و تصریح کرده‌ایم امکان دانگرید به کمک فایل‌های SHSH ذخیره‌شده فعلاً فراهم نیست. توسعه‌دهنده‌ی TinyUmbrella در مورد آینده خوش‌بین است و علت آپدیت‌کردن ابزار خود را چیزی ذکر کرده که در آینده از آن مطلع خواهیم شد. اینطور که پیداست ظاهراً راهی برای دانگرید پیدا شده که جز صبر راه دیگری برای اطلاع از آن نیست. به همین خاطر در مقطع فعلی تنها کاری که باید بکنید ذخیره‌کردن فایل‌های SHSH است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 25671 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: appleapps.ir تاریخ خبر: 1393/12/26 تعداد مشاهده: 1863
سافت گذر