کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316156 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ممنوعیت صادرات پردازنده اینتل به چین

ظاهرا شرکت بزرگ اینتل که از پیشگامان تولید نیمه‌هادی‌ها در جهان است، قراردادی را در زمینه فروش تراشه‌‌های مورد نیاز برای ارتقا و بهبود عملکرد ابر کامپیوتر چینی Tianhe-2 امضا کرده است که محتوای این قرارداد و محصول مورد معامله به ذائقه وزارت بازرگانی آمریکا خوش نیامده و آن را رد کرده است و دلیل آن را نگرانی در استفاده این ابر کامپیوتر در فعالیت هسته ای عنوان داشته است.


tianhe2

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ آمریکا و چین حالا مانند دو همسایه‌ای شده‌اند که از بلندی صدای موزیک بعد از ساعت ۱۱ شب و آزار یکدیگر به ستوه آمده‌اند اما به روی خود نمی‌اورند و خود را به دردسر نمی‌اندازند. آخرین نزاع تهاجمی این دو شرکت ممانعت آمریکا از فروش تراشه‌های Xeon Phi اینتل به چین برای ارتقای ابر کامپیوتر Tianhe-2 بوده است.

خبرگزاری BBC اعلام کرده است که وزارت بازرگانی آمریکا این اقدام را به دلیل نگرانی در خصوص استفاده چین از این تکنولوژی در فعالیت‌های هسته‌ای انجام داده است.

دولت آمریکا قوانین عجیبی در مورد محصولاتی که نمی‌توان آن‌ها را به قدرت‌های خارجی فروخت، وضع کرده است و بنابر آن مقامات آمریکایی باید اطمینان کافی را پیدا کنند که تراشه‌ای که قرار است فروخته ‌شود، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم قابلیت استفاده در طراحی، ساخت و یا آزمایش بمب هسته‌ای را دارد یا خیر!؟

what

هنوز هیچ گزارش و یا مدرک موثقی در مورد اینکه ابر کامپیوتر چینی که ادعا شده سریعترین در جهان است، به چه منظوری ساخته شده و چه استفاده‌ای از آن خواهد شد، وجود ندارد اما با این حال اینتل اعلام داشته که کاملا مطیع قوانین دولت آمریکا بوده و تا زمانی که آگاهی کاملی در این زمینه پیدا نکرده و قانع نشود، کار چندانی از دستش برنخواهد آمد.

با وجود اینکه اینتل فروش تراشه خود را به چین رد کرده است ولی قراردادی بزرگ را به منظور استفاده از این تراشه در تولید ابر کامپیوتر Aurora در لابراتوار ملی آرگون به امضا رسانده که اگر تولید این سوپر کامپیوتر به سرانجام برسد، انتظار می‌رود اوج عملکری معادل ۱۸۰ بتافلاپس داشته باشد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 25950 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1394/01/23 تعداد مشاهده: 1930
اخبار مرتبط
سافت گذر
نظرات بینندگان

Martin 1394/01/24 07:20
تو یه خبر خوندم که الان تو ایران هیچکدوم از قطعات کامپیوتری ساخته نمیشه...البته قبلاَ هم ساخته نمی شد غیر از یک سری لوازم جانبی مثل ماوس و کیبورد. ما حتی تو زمینه ساخت یه درایو نوری به خودمون زحمت ندادیم؛ حالا بیایم CPU بسازیم ؟!
زکریا رحمانی 1394/01/23 19:19
وقتی به 30 سال پیش چین نگاه میکنم از ساخت اسباب بازی شروع کردند تا به این روز رسیدند
نفت خودمون رو خودمون مصرف کنیم چه اشکالی داره؟
صادرش نکنیم همه ایران بیکار نمیشن هرکسی کاری دستش میاد
خوبیه تکنولوژی اینه که انتها نداره خیلی کارها هست که بومی بشه من با شایان موافقم
مهمترین و اصلیترین تکنولوژی باید دست نظامی ها باشه
به امید روزی که ارتش ایران قدرتمند ترین ارتش جهان باشه الانم خیلی قدرتمنده تو آسیا حرف اول رو میزنه
فرزاد 1394/01/23 16:16
100 سالم بیشتر طول میکشه داداش :))lay:none">fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung
شایان 1394/01/23 12:58
اگر من جای مسئولان ایران بودم برای ابر قدرت شدن در جهان آینده و دوری از محتاج بودن و جلوگیری از جاسوسی های پیچیده سایبری و سخت افزاری، شروع میکردم تمام قطعات کامپیوتری را از ضفر تا 100 بومی سازی کنم حتی اگر 40 سال طول بکشد.