کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316132 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بروزرسانی جدید Whatsapp با طراحی متریال

سرانجام بعد از مدت‌ها انتظار اپلیکیشن پیام‌رسانی Whatsapp نیز به طراحی متریال تزئین شد و هم‌اکنون کاربران نسخه‌ی اندرویدی این برنامه می‌توانند ظاهری زیباتر با انیمیشن‌های جدید را در این نسخه مشاهده کنند.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ برخلاف سال‌ها فعالیت بی‌سروصدای واتس‌اپ، در ماه‌های اخیر اخبار متنوعی را درباره‌‌ی این اپلیکیشن پیام‌رسان شاهد بوده‌ایم. چند وقت پیش بود که فیسبوک اقدام به اضافه کردن گزینه‌ی "اشتراک‌گذاری با واتس‌اپ" در نسخه‌ی بتای اپلیکیشن خود کرد که به نوعی شروع ادغام توانایی‌های این دو نرم‌افزار با یکدیگر به حساب می‌آمد. امروز نیز در بروزرسانی جدیدی که با شماره ی 2.12.34 برای نسخه‌ی اندروید واتس‌اپ منتشر شده است، این اپلیکیشن بعد از مدت‌ها انتظار، به طراحی متریال پیوسته و ظاهر جدید و متفاوتی را به خود اختصاص داده است.

whatsappmaterial2

در تست انجام شده علاوه بر ظاهر متریال، شاهد انیمیشن‌های جدید و تغییراتی در ظاهر کاربری برنامه نیز بودیم که این ویژگی‌ها در کنار هم، یک اپلیکیشن زیباتر و دلنشین‌تر از پیام‌رسان محبوب واتس‌اپ به وجود آورده‌اند. برای کاربرانی که قابلیت تماس صوتی برای آن‌ها فعال نشده بود نیز این بروزرسانی یک خبر خوب خواهد بود چراکه این امکان به صورت پیش‌فرض در این نسخه گنجانده شده است.

تا زمان نگارش این پست هنوز صفحه‌ی پلی‌استور این برنامه بروز نشده و این بروزرسانی جدید، تنها از طریق سایت رسمی واتس‌اپ قابل دریافت است. تا زمانی که این بروزرسانی به پلی‌استور گوگل نیز وارد شود می‌توانید از طریق این لینک و مستقیما از طریق وب‌سایت رسمی واتس‌اپ آن را دانلود کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 26004 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/01/26 تعداد مشاهده: 1517
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر