کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316288 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با ابزار ریکاوری گوشی لومیا ۵۲۰ یا ۵۲۵ را به زندگی بازگردانید!

مدتی پیش مایکروسافت نسخه پیش نمایش فنی سیستم عامل ویندوز ۱۰ را برای گوشی‌های هوشمند لومیا ۵۲۰/۵۲۱ و ۵۲۵ منتشر کرد. این سه مدل در واقع ضعیف‌ترین لومیاهای مجهز به ویندوز ۸ هستند که تنها ۵۱۲ مگابایت رم دارند.


SONY DSC

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ فرآیند آپدیت برای نخستین کاربران بدون مشکل پیش رفت اما مشکل زمانی به‌وجود آمد که قصد بازگشت به ویندوز ۸.۱ را داشتند. به‌نظر می‌رسد بسیاری از کاربران این سه مدل که تمایل نداشتند از نسخه پیش‌نمایش ویندوز ۱۰ استفاده کنند و قصد بازگشت به نسخه ۸.۱ را داشتند باعث شدند تا گوشی اصطلاحا بریک شود. برخی از گوشی‌ها بر روی لوگوی قرمز رنگ نوکیا ثابت ماندند و برخی دیگر نیز با صفحه نمایشی کاملا خاموش مواجه شدند.

مایکروسافت یک ابزار مخصوص ریکاوری برای سیستم عامل ویندوز فون ارائه داده که گوشی‌های بریک شده را نجات می‌دهد. متاسفانه این ابزار برای گوشی‌های لومیا سری ۵ جواب نداده و حالا مایکروسافت نسخه‌ای جدید از این ابزار را برای کمک به کاربرانی که گوشی ۵۲۰،۵۲۱ یا ۵۲۵ خود را بریک کرده‌اند، منتشر کرده است.

براساس گفته مایکروسافت، مشکل اصلی مربوط به حجم و سرعت اطلاعات در حال نوشتن می‌باشد، به همین دلیل این شرکت حجم فایل‌ ایمیج و سرعت نوشتن آنها را کاهش داده است. البته مایکروسافت هیچ قولی مبنی بر رفع تمام مشکلات برای گوشی‌های لومیا سری ۵۲ نداده اما به‌نظر می‌رسد در اکثر موارد که لوگوی قرمز نوکیا و صفحه مشکلی نمایش داده یم‌شود، مشکل را برطرف کند.

مایکروسافت همچنان در حال تلاش برای رفع کامل مشکل دستگاه‌های بریک شده است. به همین دلیل آپدیت ویندوز ۱۰ پیش نمایش متوقف شده تا این مشکل برطرف شود. شما می‌توانید نسخه ۱.۲.۴ ابزار ریکاوری ویندوز را از این لینک دانلود نمایید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 26141 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1394/02/01 تعداد مشاهده: 2440
سافت گذر
نظرات بینندگان

sajad.zangi 1394/02/21 11:34
سلام من لومیا ۵۲۰دارم ب مشکل بزرگی برخوردم
lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung