کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316127 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

آغاز عرضه گوشی Leap بلک‌بری در آمریکا و انگلستان

تقریبا ده روز پیش امکان پیش خرید گوشی Leap بلک‌بری در انگلستان فراهم شده بود و حالا علاوه بر این کشور، عرضه آخرین گوشی هوشمند بلک‌بری در آمریکا نیز آغاز شده است.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ اگرچه این دستگاه با گوشی‌هایی که از بلک‌بری می‌شناسیم خیلی فاصله دارد ولی آخرین و بهترین نسخه سیستم عامل BlackBerry 10 یعنی 10.3.1 روی دستگاه نصب شده است و امکانات با ارزشی چون دستیار صوتی BlackBerry Assistant را مشابه سیری، گوگل ناو و کورتانا در اختیار شما قرار می‌دهد.

گوشی بلک‌بری لیپ به قابلیت BlackBerry Blend مجهز شده که به شما اجازه می‌دهد تا محتوای دستگاه را بر روی کامپیوتر شخصی خود تماشا کنید. همچنین بلک‌بری 10.3.1 نیز در کنار BlackBerry World که شامل اپلیکیشن‌های نوشته شده توسط این کمپانی کانادایی است، برای خرید اپلیکیشن‌های اندرویدی به اپ‌استور آمازون مجهز شده است. این دستگاه که به صورت آنلاک عرضه می‌شود، تماس‌ها را کدگذاری کرده و در برابر بدافزارها سیستم امنیتی قدرتمندی دارد. مشکلات و خطاهای صفحه کلید QWERTY نیز برطرف شده است ولی احتمالا باید مهمترین قابلیت گوشی لیپ را باتری 2800 میلی آمپر ساعتی آن بدانیم که زیر کار سنگین حدود 25 ساعت شارژدهی دارد.

and-from-Amazon

گوشی لیپ بلک‌بری در آمریکا از طریق فروشگاه‌های بلک‌بری و آمازون با قیمت 275 دلار قابل سفارش است و اپراتورهای T-Mobile و AT&T کار خواهد کرد. قیمت این دستگاه در انگلستان حدود 298 دلار است که شامل اپراتور VAT می‌شود. در آلمان و فرانسه برای خرید لیپ باید 310 دلار بپردازید و عرضه این گوشی از امروز آغاز می‌شود.

جالب است گوشی لیپ در وطن خود یعنی کانادا موجود نیست و قرار است در آینده نزدیک وارد کشورهایی چون هند، عربستان سعودی و امارات متحده عربی شود. این گوشی به یک نمایشگر 5 اینچی HD با تراکم 294 پیکسل بر اینچ، سنسور دوربین 8 مگاپیکسلی با فیلمبرداری Full HD در پشت و دوربین 2 مگاپیکسلی با فیلمبرداری HD در جلوی دستگاه و باتری 2800 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 26210 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/02/07 تعداد مشاهده: 1903
سافت گذر