کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9145 | مشاهده و دانلود: 733735632 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316093 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

سامسونگ باز بزرگ ترین تولیدکننده تلفن هوشمند شد

در حالی که در پایان سال ۲۰۱۴ میلادی، اپل توانسته بود از نظر حجم فروش تلفن هوشمند جایگاه اول را از سامسونگ برباید، به نظر می‌رسد در سال جاری، کره‌ای‌ها دوباره توانسته‌اند به بزرگ‌ترین تولیدکننده تلفن هوشمند تبدیل شوند.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ در پایان سال گذشته میلادی اپل و سامسونگ عنوان بزرگترین تولیدکننده تلفن هوشمند را به طور مشترک از آن خود کردند. هر دو کمپانی حدودا ۷۴ میلیون دستگاه موبایل را در سه‌ماهه چهارم ۲۰۱۴ به فروش رسانده بودند. اما در سه‌ماهه اول سال جاری، اوضاع عوض شده و در حالی که اپل ۶۱ میلیون واحد تلفن هوشمند فروخته، بر اساس تخمین Strategy Analytics فروش سامسونگ به بیش از ۸۰ میلیون واحد رسیده است. بدون شک این خبر خوبی برای کمپانی کره‌ای است، اما ماجرا به همین جا ختم نمی‌شود. اپل فقط تلفن‌های رده بالا با حاشیه سود زیاد به فروش رسانده، در حالی که افزایش فروش تلفن‌های سامسونگ بیشتر در بین ابزارهای میان‌رده و پایین‌رده آن مثل سری گلکسی E ،A و J بوده که طبیعتا سود کمتری را عاید این کمپانی می‌کنند.

پیشی گرفتن دوباره سامسونگ از اپل با توجه به زمانی که از ارائه پرچمداران اخیر اپل می‌گذرد و با توجه به طیف گسترده ابزارهایی که سامسونگ روانه بازار کرده، طبیعی به نظر می‌رسد.

تخمین‌ها حاکی از فروش ۸۳ میلیون واحد تلفن هوشمند توسط سامسونگ در سه‌ماهه اول ۲۰۱۵ هستند که باعث می‌شود کره‌ای‌ها از نظر حجم فروش فاصله خوبی با رقیب دیرینه‌شان اپل داشته باشند، اما نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته که ۸۹ میلیون واحد تلفن به فروش رسانده بودند، نتیجه خوبی قلمداد نمی‌شود. سامسونگ انتظار دارد حالا که گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج را به بازار ارائه کرده، در سه‌ماهه دوم امسال سود بیشتری کسب کند. هر دو این محصولات، تفاوت‌هایی چشمگیر با نسل قبلی سری اس دارند و هم در زمینه سخت‌افزار و هم در حوزه نرم‌افزار بهبودهای زیادی داشته‌اند. سامسونگ از درآمد ۴۴ میلیارد دلاری در سه‌ماهه اخیر خبر داده که سود عملیاتی حاصل از آن ۵.۶ میلیارد دلار بوده است. این ارقام نسبت به پیش‌بینی سامسونگ، به ترتیب ۱۲ و ۳۰ درصد کمتر هستند.

استراتژی آنالیتیکز، پس از سامسونگ و اپل، گروه صنعتی لنوو-موتورولا را در جایگاه سوم و هواوی را در رتبه چهارم قرار داده است.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 26261 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/02/10 تعداد مشاهده: 1465
سافت گذر