کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735260042 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316253 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سامسونگ مشکل حافظه گلکسی اس 6 و اس 6 اج را تایید کرد

در حالی که پرچمداران سامسونگ در سال 2015 با طراحی جدید و بهره‌گیری از بدنه شیشه‌ای و فلزی همراه با مشخصات فنی و امکانات قدرتمند وارد بازار شدند، حالا با توجه به آمار، فروش خوبی را برای گلکسی اس 6 و اس 6 اج شاهد هستیم. به تازگی تعدادی از خریداران با مشکل مدیریت حافظه روی هر دو گوشی روبرو شده‌اند که سامسونگ نیز این موضوع را تایید کرده است.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ فوربس گزارش کرده  تعدادی از کاربران گوشی‌های گلکسی اس 6 و اس 6 اج در مدیریت حافظه دستگاه خود با مشکلاتی روبرو شده‌اند که سامسونگ نیز از این موضوع اطلاع دارد و وجود این مشکل را در صفحه فیسبوک خود برای انگلستان تایید کرده‌اند.

مشکل حافظه موضوعی است که در دستگاه‌های سری نکسوس مجهز به سیستم عامل اندروید 5 آب نبات چوبی نیز شاهد بودیم و هنوز هم بعد از انتشار بروزرسانی‌های پشت سر هم، تعدادی از کاربران با این مشکل مواجه هستند. گوگل نیز این مشکل را پذیرفته و روی برطرف کردن آن کار می‌کند. این مشکل باعث وجود اختلال در اجرای اپلیکیشن‌ها یا کندشدن دستگاه می‌شود که این موضوع مستقیما به حافظه رم ارتباط دارد.

با این که مشکل حافظه برای همه دستگاه‌های گلکسی اس 6 و اس 6 اج پیش نیامده ولی تعدادی از کاربران این موضوع را گزارش کرده‌اند و تعداد آنها در حدی بوده که سامسونگ به این مشکل توجه ویژه‌ای داشته باشد و آن را بپذیرد. با اینکه گوشی‌های دیگر روی اندروید نسخه‌ی 5 نیز با این مشکل روبرو بوده‌اند ولی هنوز مشخص نیست که آیا این سیستم عامل باعث بروز چنین مشکلاتی روی پرچمداران سامسونگ می‌شود یا خیر.

در حال حاضر سامسونگ روی عرضه بروزرسانی نرم‌افزاری کار می‌کند و باید از طریق منوی تنظیمات گوشی خود بررسی کنید چه زمانی این فایل منتشر می‌شود. فعلا تنها کاری که می‌توانید انجام دهید این است که همه اپلیکیشن‌ها را از طریق منوی برنامه‌های در حال اجرا یا اخیرا اجرا شده ببنیدید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 26284 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/02/12 تعداد مشاهده: 1303
سافت گذر