کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735878462 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316352 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ایده گوگل برای اسباب‌بازی‌هایی که می‌شنوند و حرف می‌زنند!

گوگل به تازگی پتنتی را به ثبت رسانده است که بر اساس آن ممکن است به‌زودی شاهد تولید اسباب‌بازی‌های مکانیکی جدید و خارق‌العاده‌ای توسط این شرکت باشیم.


google-toys

از ویژگی‌های منحصر به فردی که در ساخت این اسباب‌بازی‌ها لحاظ شده است، وجود یک میکروفون بوده که دائما در حال کار و گوش دادن به محیط اطراف است تا بتواند بر اساس شنیده‌هایش رفتاری را بروز داده و یا سخن بگوید.

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ گوگل ایکس، بخش فعالیت‌های آزمایشی و تحقیقاتی شرکت گوگل، این پتنت را در هفته‌ جاری به ثبت رسانده است و به جرات می‌توان گفت که یکی از عجیب و غریب‌ترین پروژه‌هایی است که تا به امروز به ثبت رسیده است. گذشته از همه این‌ها پس از طیف فراگیر و عظیم اجسام متصل به اینترنت، این حیوانات به شما کمک خواهند کرد تا لوازم منزل خود را به راحتی کنترل کنید.

هیچ شکی نیست که بسیاری بر این باور خواهند بود که این ایده گوگل بسیار به فناوری موسوم به Echo home speaker/information hub آمازون شباهت دارد.

تجربه داشتن اسباب‌بازی‌هایی که با یک کلمه یا جمله شفاهی فعال می‌شوند باید در نوع خود جالب و هیجان‌انگیز باشد. بر اساس گزارشاتی که در این مورد این پتنت ذکر شده، این کار گوگل کوششی خواهد بود در راستای داشتن اسباب‌بازی که هدف آن نگاه مستقیم به منابع بروز رفتارهای اجتماعی است.

موتورهای مجتمع در این وسایل (تصویربالا) بدین معنی است که این اسباب‌بازی‌ها قادرند به صورت فیزیکی چشم‌های خود را باز کرده و سر خود را به سمت فردی که از او دستور می‌گیرند بچرخانند.

بلندگوهای جاسازی شده در این اسباب‌بازی‌ها این امکان را برای آن‌ها میسر می‌کند که به کاربر پاسخ دهند و بر همین اساس حالات چهره و میمیک صورت خود را نیز تغییر داده و بدین وسیله احساسات خود را بروز دهند. ظاهرا قرار است عروسک Furby رقیب سرسختی را در تعطیلات آتی در کنار خود تجربه کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 26521 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1394/03/02 تعداد مشاهده: 1471
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر