کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316269 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سامسونگ گوشی تایزنی Z3 را امسال معرفی می‌کند

با توجه به رقابت شدید در دنیای اندروید و رشد شرکت‌های چینی با استراتژی قیمت کمتر و محصولات بهتر، سامسونگ در نظر دارد تا هرچه زودتر محصولاتش را در قالب پلتفرم اختصاصی خود روانه بازار کند تا مزیت رقابتی را در زمینه سیستم عامل برای خود ایجاد کند. از این رو به تازگی خبرهایی از معرفی گوشی تایزنی زد 3 سامسونگ به گوش می‌رسد.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ سامسونگ بطور واضح اعلام کرده است که سیستم عامل تایزن را معرفی کرده تا آن را بطور کامل به ثمر برساند. در حالی که انتقاداتی به تایزن وارد شده ولی سامسونگ بدون توجه به انتقادات همچنان در حال پافشاری روی این سیستم عامل ساخته‌ی متخصصان خود است. پس از این که شرکت سامسونگ گوشی هوشمند Z1 را با سیستم عامل تایزن به بازار عرضه کرد، این طور شایعه شد که نسخه بعدی با نام Z2 در راه خواهد بود ولی طبق گزارشی که به تازگی منتشر شده ممکن است سامسونگ زد 2 را فراموش کند و مستقیما زد 3 را به بازار عرضه کند.

ظاهرا سامسونگ در نظر دارد تا گوشی هوشمند زد 3 را که نسبت به  زد 1 قدرتمندتر است در نیمه دوم سال میلادی جاری با سیستم عامل تایزن روانه بازار کند. سامسونگ با وجود حرف و حدیث‌های زیادی که پیرامون تایزن در محافل مختلف بوجود آمده از نظرات مختلف مشتریان و تحلیل‌گران گرفته تا مدیر عامل هوآوی که اعلام کرده بود تایزن هیچ شانسی برای موفقیت ندارد، در نظر دارد تا راه خود را برای توسعه تایزن ادامه دهد و حالا به نظر می‌رسد تایزن زد 3 در راه بازار است.

طبق شایعات این گوشی هوشمند به مجهز به پردازنده چهار هسته‌ای 64 بیت، نمایشگر 5 اینچ، دوربین 5 مگاپیکسلی در پشت و 2 مگاپیکسلی در جلو و باتری 2000 میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود.

دلیل این که چرا سامسونگ تا این حد بر روی تایزن پافشاری می‌کند به صنعت ابزارهای هوشمند باز می‌گردد. این شرکت در نظر دارد تا پلتفرم اختصاصی خود را داشته باشد و تمامی محصولات خود از جمله تلویزیون‌ها، ساعت‌های هوشمند و در نهایت ابزارهای مربوط به خانه‌های هوشمند را با این پلتفرم اختصاصی به بازار عرضه کند. 

هنوز اطلاعات دقیقی از قیمت و زمان عرضه زد 3 سامسونگ در دست نیست ولی چیزی که تا این جا مشخص است این است که باید منتظر یک گوشی هوشمند تایزنی دیگر از سامسونگ بمانیم و گویا سامسونگ قصد دارد تا مانند سایر محصولات خود از جمله ساعت‌های هوشمند قدم به قدم تایزن را نیز به تکامل نزدیک‌تر کند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 26734 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/03/15 تعداد مشاهده: 1476
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر